Alles over vakanties op én met de fiets

BRM 200 Amsterdam : Naar het middelpunt van Nederland, 28-3-2020

ErnstH
Forum-lid
Berichten: 202
Lid geworden op: 11 mei 2016 22:55

ErnstH 14 mar 2020 11:30

Evenement onder voorbehoud, we informeren hier als er veranderingen zijn ivm de Corona situatie.

We hebben brevetten die naar het laagste punt van Nederland gaan, naar het meest oostelijk punt, en het meest westelijk punt. Nu hebben we de kans naar het hart van het land te gaan en het middelpunt van Nederland te bezoeken.

Startend vanuit Amsterdam, langs Muiden, gaan we noordelijk van Amersfoort naar de heuvels van de Veluwe. We passeren de steen die het middelpunt van Nederland zou markeren voordat we verder de Veluwe in gaan naar onze eerste controle in Hoenderloo. Onze tour van de Veluwe gaat dan verder langs Ede en Veenendaal naar de Utrechtse Heuvelrug, waar we de Amerongse berg vanuit het noorden beklimmen.

Na de tweede controle in Amerongen gaan we richting het noord-westen door de Utrechtse Heuvelrug naar Maarsen en de laatste controle. Wat ons nu rest is het laatste deel naar het noorden, langs het Amsterdam-Rijn kanaal, terug naar Madmen fietscafe in Amsterdam. Een groot deel van de route gaat door bebost terrein, dus prettig afgeschermd van de wind.

Inschrijven kan op: https://www.randonneurs.nl/brevet/brm-200-amsterdam/

NB
In verband met de Corona situatie is dit brevet onder voorbehoud, houdt aub deze pagina en de website in de gaten voor eventuele veranderingen.
Tov de gebruikelijke brevetten zijn er nu al een aantal veranderingen:
-Alleen voorinschrijving, geen inschrijving aan de start
-Alleen online betaling
-Maximaal 99 deelnemers.
-Alle controles onderweg zijn vrije controles

-De startprocedure zal aangepast worden. Je kunt tussen 8:00 en 10:00 uur je kaart ophalen en dan direct starten. Er is dus geen gezamenlijke start om 9:00 zoals gebruikelijk. Op die manier voorkomen we dat teveel mensen tegelijk op dezelfde plek zijn. De uiterste finishtijd blijft 22u30
Daarnaast uiteraard het verzoek aan mensen met ziektesymptomen of die recentelijk in een gebied met groot risico waren om niet te komen.

DDX
Forum-lid HC
Berichten: 5102
Lid geworden op: 23 aug 2013 21:30

DDX 14 mar 2020 17:34

Leuk dat julie het op deze manier nog proberen te regelen, maar voor mij en veel mensen gaat dan hele idee van brm rit beetje verloren.
Sprak vanmiddag mijn vader en die rijd dit soort ritten ook voor de gezelligheid en om voor hem de grote afstand ook makkelijker met een groepje af te leggen.

Als ik voor mijzelf spreek dan kan ik net zo goed zelf een rondje rijden.

Lars.
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 05 nov 2014 14:51

Lars. 15 mar 2020 16:08

Ik had me al ingeschreven, hoop heel erg dat het door kan gaan. Ik rijd de brevetten ook graag in een groepje maar er zal onderweg wel ergens iets samenklonteren.

ErnstH
Forum-lid
Berichten: 202
Lid geworden op: 11 mei 2016 22:55

ErnstH 15 mar 2020 20:53

Na de nieuwe strengere regelgeving naar aanleiding van de Covid-19 dreiging, hebben we toch besloten dit brevet niet door te laten gaan. Het reeds betaalde inschrijfgeld zal worden teruggestort.

Lars.
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 05 nov 2014 14:51

Lars. 16 mar 2020 15:21

Jammer! Maar heel begrijpelijk natuurlijk.

Plaats reactie