Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wielerseizoen 2020

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37668
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 05 dec 2020 11:57

Ja, PL is een hartverwarmend eerlijk en oprecht persoon :winkthumb:
Less is bore

Gebruikersavatar
EmPeHa
Forum-lid
Berichten: 3107
Lid geworden op: 30 jun 2014 22:35
Locatie: Achterhoek

Gebruikersavatar EmPeHa 05 dec 2020 12:34

Jans schreef: 05 dec 2020 09:54 Toch bijzonder dat de uitstraling van een profploeg gemeten wordt aan de volgauto's. De kans dat er echt eens kleding komt dat comfortabel zit en vreselijke ontvelling van de heup sterk kan reduceren lijkt me veel belangrijker.
Dat kledingverhaal is ook niet nieuw. Hun vorige kledingsponsor (Etxeondo) noemt het gewoon op hun site.
https://www.etxeondo.com/nl/

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8348
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 05 dec 2020 12:39

Maar het is wel een door DSM ontwikkeld materiaal. Dat het door andere bedrijven inmiddels gebruikt wordt, verandert daar niets aan.

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5683
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 05 dec 2020 13:20

daniel1975 schreef: 05 dec 2020 11:57 Ja, PL is een hartverwarmend eerlijk en oprecht persoon :winkthumb:
niet de eerste keer dat hij iemand die nergens meer terecht kan maar toch nog kwaliteiten heeft of zou moeten hebben een kans geeft (kittel, degendt, cavendish, virenque, gilbert ...) en aangezien één van zijn spurters over de dranghekkens gecatapulteerd werd is het ook nog een opportuniteit...
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 05 dec 2020 14:07

fiedoo schreef: 05 dec 2020 13:20en aangezien één van zijn spurters over de dranghekkens gecatapulteerd werd is het ook nog een opportuniteit...
Cavendish wint geen sprint meer, laat staan dat hij een zinvolle vervanger is voor Jacobsen. Tenzij Ibarguren en Van Mol wonderen verrichten zal Cavendish hooguit nog een jaartje sprints mogen aantrekken voor anderen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5683
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 05 dec 2020 14:52

timo2.0 schreef: 05 dec 2020 14:07
fiedoo schreef: 05 dec 2020 13:20en aangezien één van zijn spurters over de dranghekkens gecatapulteerd werd is het ook nog een opportuniteit...
Cavendish wint geen sprint meer, laat staan dat hij een zinvolle vervanger is voor Jacobsen. Tenzij Ibarguren en Van Mol wonderen verrichten zal Cavendish hooguit nog een jaartje sprints mogen aantrekken voor anderen.
allez daar gaan we weer, het jaar volgend op het vertrek van cavendish gaf hij kittel van qs 4 of 5x op zen doos in de tour. Zonder ibarguren en van mol (cavendish) en met (kittel). Zo goed kunnen die dokters ook niet zijn gezien de visma jongens dit jaar zowat alles winnen en dat op water en brood (net zoals boogerdje indertijd zeker? ). Trouwens mijn post ging er over dat PL wel correct omgaat als werkgever met zijn renners en ex-renners, iets wat van anderen niet altijd kan gezegd worden. Einde discussie wat doping betreft, ander topic maar zonder mij. Er is al genoeg eerder over geleuterd.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7966
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 05 dec 2020 16:51

Als iemand zich door een gaatje kan wurmen om een sprinter naar voren te brengen is Cav wel! Niet eens zo’n vreemde keuze.
Nog wel even afwachten of hij het nog in zich heeft.
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"

Gebruikersavatar
loos
Forum-lid
Berichten: 3602
Lid geworden op: 21 mei 2010 21:09
Locatie: Bergschenhoek

Gebruikersavatar loos 05 dec 2020 16:52

fiedoo schreef: 05 dec 2020 11:55 of cavendish correct zal sprinten weet ik niet maar dat PL cavendish nog een kans geeft bij dqs toont aan dat hij toch een groot hart heeft.
PL geeft aan dat hij de jonge jongens nog wat kan leren en voor de teamspirit van toegevoegde waarde is. Geen idee of hij ook voor eigen kans mag gaan (gokje: kleine wedstrijden)
Hij heeft hem een tijdje laten bungelen en nu vrijwel gratis opgehaald. Is dat wat je met een groot hart bedoelt?
Afbeelding

Gebruikersavatar
raven14
Forum-lid
Berichten: 3387
Lid geworden op: 13 dec 2013 18:25

Gebruikersavatar raven14 05 dec 2020 16:53

timo2.0 schreef: 05 dec 2020 14:07 Cavendish wint geen sprint meer, laat staan dat hij een zinvolle vervanger is voor Jacobsen. Tenzij Ibarguren en Van Mol wonderen verrichten zal Cavendish hooguit nog een jaartje sprints mogen aantrekken voor anderen.
Da's totaal geen man voor het aantrekken van een sprint. Die moe(s)t het van zijn aero-ness en zijn laatste 10 seconden hebben.

Het zal voor de marketingwaarde zijn en eventueel met een plan richting opleiding/andere rol in de ploeg.
Afbeelding

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5683
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 05 dec 2020 17:05

loos schreef: 05 dec 2020 16:52
fiedoo schreef: 05 dec 2020 11:55 of cavendish correct zal sprinten weet ik niet maar dat PL cavendish nog een kans geeft bij dqs toont aan dat hij toch een groot hart heeft.
PL geeft aan dat hij de jonge jongens nog wat kan leren en voor de teamspirit van toegevoegde waarde is. Geen idee of hij ook voor eigen kans mag gaan (gokje: kleine wedstrijden)
Hij heeft hem een tijdje laten bungelen en nu vrijwel gratis opgehaald. Is dat wat je met een groot hart bedoelt?
weet jij wat cavendish krijgt? Als PL hem voor een klein bedrag al zou kunnen krijgen dan geldt dat voor die andere ploegen toch ook? Je gaat er ook van uit dat cavendish geen spurten meer kan winnen, op 35 jaar zal hij toch niet al zijn snelheid verloren hebben? Ik denk dat cav in de perfecte ploeg zit om hem weer op een aanvaardbaar niveau te brengen. Respect, begrip en vriendschap dat is volgens mij wat cav nodig heeft en waar kun je beter zitten dan bij dqs daar voor? Zijn fysieke kwaliteiten kan hij toch niet volledig kwijt zijn.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5683
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 05 dec 2020 17:59

Hier lees, hij zegt het zelf dat hij het hart op de juiste plaats heeft, dus zal het wel waar zijn zeker! :o :roll: :mrgreen:

https://www.hln.be/wielrennen/lefevere- ... ~ae718d93/
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7966
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 05 dec 2020 18:08

Da's totaal geen man voor het aantrekken van een sprint. Die moe(s)t het van zijn aero-ness en zijn laatste 10 seconden hebben.
Daar denk ik anders over; iemand met zijn ervaring, wendbaarheid en power kun je best nog omvormen!

Zijn ego zal inmiddels al wel een beetje gedimd zijn en hij zal ongetwijfeld duidelijke voorwaarden hebben gekregen met zijn contact
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"

Plaats reactie