Over smarttrainers, mancaves, ANT+ dongles, zweetdoeken en Zwiftigheden

Tacx TTS4 - Wie kan mij helpen?

FietsBie
Forum-lid
Berichten: 81
Lid geworden op: 21 aug 2015 18:05

FietsBie 27 jan 2021 20:03

Ik heb een (iets) oudere Dell labtop met werkende tts4 licentie en een aantal originele tacx fietsfilms.
De tacx software staat er nog werkend op, maar gebruik ik niet meer. Wel andere programma’s zoals trainerroad en sufferfest.

Evt wil ik deze labtop wel verkopen met de werkende licentie. (Ik zal dan zelf weer een andere labtop of pc moeten regelen).

Als je zelf ook nog films hebt, zijn deze er eenvoudig bij te voegen.

Ik hoef er dus niet van af, maar voor de echte liefhebber, reageer dan per pb.

Engineer
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 jan 2021 22:12

Engineer 28 jan 2021 22:12

Eerst onder This computer, view: hidden files aanzetten. In de dir program data, tacx, kun je onder een van de sub dir. deze fille tts4.lic vinden
Ik weet het ff niet in nederlands versie wat de preciese benaming is.
Naam van je computer ga ik van uit dat je die kunt vinden
alles is weer werkend te krijgen mits je die 2 hebt. 15 minuten werk
Ik kan met de juiste key ook gewoon gecodeerde dvd's nog rijden terwijl ik die nog niet geregistreerd had.

Gr Marc

RenA
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 feb 2021 22:09

RenA 16 feb 2021 21:46

Bij mij had ik geen remming op de tacx maar op de labtop ging de film wel afspelen en stopte indien ik mijn benen stil hield. Indien ik een virtuele training deed hab ik bewegend beeld en remming.(weerstand). Maar met de app op mijn mobiel kan ik een film afspelen waarbij ik ook remming (weerstand) op mijn bushido t1981 heb. Vervolgens heb ik mijn telefoon geprojecteerd op de labtop die en tv als gedupliceerd beeldscherm heb.

Gebruikersavatar
haka78
Forum-lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 05 feb 2022 23:26
Locatie: Friesland

Gebruikersavatar haka78 09 mei 2022 21:21

FietsBie schreef: 27 jan 2021 20:03 Ik heb een (iets) oudere Dell labtop met werkende tts4 licentie en een aantal originele tacx fietsfilms.
De tacx software staat er nog werkend op, maar gebruik ik niet meer. Wel andere programma’s zoals trainerroad en sufferfest.

Evt wil ik deze labtop wel verkopen met de werkende licentie. (Ik zal dan zelf weer een andere labtop of pc moeten regelen).

Als je zelf ook nog films hebt, zijn deze er eenvoudig bij te voegen.

Ik hoef er dus niet van af, maar voor de echte liefhebber, reageer dan per pb.
Als je de computernaam en de .lic wilt delen kan ik weer aan het trainen. De pc waar het op stond is gecrasht en de harde schijf onbereikbaar dus tacx kan alleen stof happen nu helaas.

Plaats reactie