Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Lidl racefiets

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 29 okt 2019 00:10

:mrgreen: (heb geen aandelen en werk niet bij de Lidl...)


Lidl stunt met spotgoedkope racefiets voor beginnende wielrenners.

Afbeelding

Wielrennen is leuk, maar het is zo duur om met die hobby te beginnen. Goed nieuws: Lidl brengt hier verandering in met spotgoedkope KS Cycling racefiets.
Lidl stunt met racefiets
Heb je altijd al een racefiets gewild, maar is het er op wat voor manier dan ook nog niet van gekomen? Dan is deze deal van Lidl een mooie stok achter de deur. Deze KS Cycling racefiets beschikt over alle basics voor een recreatieve wielrenner en is vooral betaalbaar. Maar dan ook echt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Om te beginnen met het design van KS Cycling racefiets. De Lidl-fiets is voorzien van een nette zwart-rode kleurencombinatie met witte details. Naast de looks heeft de fiets een aantal fijne opties die jou als beginner genoeg rijcomfort bezorgen.
Specs van de KS Cycling
De KS Cycling racefiets heeft een sterk aluminium frame, een racezadel, hollekamervelgen, 28″ M-TRAXX banden en een stel goede remmen voor je veiligheid. Deze fiets heeft 14 SHIMANO-derailleur versnellingen, waardoor jij soepel kunt schakelen. Geloof ons, dit is genoeg voor een beginnend of recreatief wielrenner. Om het plaatje compleet te maken heeft de KS Cycling racefiets een aerodynamische voorvork (type: 1 1/8″ Ahead Race Fork) en pedalen met haken en riempjes zodat je schoenen veilig vast zitten.

Scherpe prijs: 269 euro
Als je wil beginnen met wielrennen is deze racefiets een perfecte optie om je hobby op te ontdekken. Je betaalt bij Lidl 269 euro voor deze KS Cycling racefiets en dat is echt bijzonder weinig. Interesse? Kijk dan hier, https://www.lidl-shop.nl/KS-CYCLING-Rac ... p100252793#
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

EmileT83
Forum-lid
Berichten: 72
Lid geworden op: 25 sep 2018 12:10

EmileT83 29 okt 2019 06:42

Je vergeet nog:

Beschikbaar in framemaat 55 of 58 cm en gewicht circa 12,5 kilo.

Djemz
Forum-lid
Berichten: 1738
Lid geworden op: 25 feb 2018 15:08

Djemz 29 okt 2019 07:28

Wat een onding. Kun je beter bij decathlon hun instapper nemen lijkt me.

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4435
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 29 okt 2019 07:33

Als dit het kwaliteitsniveau weerspiegelt wat de LIDL in algemeenheid verkoopt, is het een mooie bevestiging waarom ik daar nooit iets koop.

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5860
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 29 okt 2019 07:36

Wat ik me nu af zit te vragen is, of je door zo'n fiets dadwerkelijk door het wielervirus gegrepen kan worden.

Stel dat je als nieuwsgierige aangetrokken wordt door deze aanbieding. Je koopt dat ding plus nog wat van die lidl kwaliteit fietskleding erbij. Zou je dan na een jaar of zo beter en mooier spul willen gaan kopen? Gegrepen door het wielervirus. Of zou je compleet afgehaakt zijn omdat het een goedkope shitty kwaliteit wielrenfiets was en dito kleding?
Live fast; die young. mijn blog

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3485
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 29 okt 2019 07:55

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Die fiets is echt en ruk-ding. Mee eens. Maar de kleding van de lidl (met name shirtjes, sokken, zweetshirtjes, handschoen, overschoenen, beenstukken zijn prima, broeken is weer een ander verhaal) is prima. Daar gaat een potentiele fietser niet op afhaken. Ik zeg niet dat je er een mode-prijs voor gaat krijgen maar om mee te beginnen is die kleding best OK. Op die fiets, haak je inderdaad wel af.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27407
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 29 okt 2019 08:30

@Lscmet kom er maar in!

Gebruikersavatar
MarkVeenstra
Forum-lid HC
Berichten: 6036
Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
Locatie: Delft

Gebruikersavatar MarkVeenstra 29 okt 2019 08:31

Die fiets zou ik ook laten staan.., en doorlopen naar de decathlon.

Maar lidl (en aldi), hebben verder best prima kwaliteit. Zowel qua groentes en vlees. Als non-food zoals gereedschap en basic sportkleding. Zeker onderkleding voor het sporten kan je daar prima voordelig halen.

Uiteraard niet in de kwaliteit van de topmerken. Maar voldoende basiskwaliteit om mee vooruit te kunnen tegen scherpe prijzen. Deutsche grundlichkeit zeggen ze dan toch? geldt in ieder geval voor hun gereedschap voor de hobby klusser. (voor de veel klusser zal het wellicht niet voldoen, maar de geldt ook voor de racefietser die 5k+ km per jaar maakt en een niveautje betere onderkleding wenst).
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013

Seriph
Forum-lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 25 jul 2014 13:21

Seriph 29 okt 2019 08:58

Deze fiets is gewoon een beetje jammer. Er is helaas gekozen voor componenten die niet representatief voor de gemiddelde racefiets. De shifters zitten op een dusdanig onhandige plek dat je kan of op het stuur rijden en schakelen of op de hoods en remmen.

Ik ben bang dat deze fietsen heel snel in een schuurtje verdwijnen en dit eerder een negatieve ervaring voor de sport is dan een positieve.

patrickvb
Forum-lid
Berichten: 1678
Lid geworden op: 11 apr 2007 01:30
Locatie: Oilsjt en Dardennen

patrickvb 29 okt 2019 09:50

Voor 269 euro heb je een set basiswielen. Zegt genoeg over dit ding.

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4435
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 29 okt 2019 10:02

Hopelijk komt de subsponsor van DQS niet met deze fiets aanzetten bij de ploeg...

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3485
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 29 okt 2019 10:13

patrickvb schreef: 29 okt 2019 09:50 Voor 269 euro heb je een set basiswielen. Zegt genoeg over dit ding.
Als jij 269 voor een setje basiswielen betaalt, lever ik je met alle liefde een set Aksium voor dat geld. Je kan ook overdrijven he....
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Plaats reactie