WK veldrijden 2021: dit zijn de Nederlandse selecties
Bondscoach Gerben de Knegt heeft bekendgemaakt wie er...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Roglic wist overduidelijk precies waar hij wat kon versnellen en deed dat dus prima (primo)Primoz [Roglic] is er zo vaak omhoog gereden dat hij hem kan dromen.” Omdat hij er vuurwerk verwacht. Waarschijnlijk van zijn naaste belager, Tadej Pogacar.
Dat pleit nou niet echt voor ze.....maar eerlijk gezegd heb ik geen vies bijsmaakje bij Jumbo Visma, hoogstens dat ze het nu eens goed aanpakken na een aantal jaren waar ze nogal achter de feiten aanliepen..daniel1975 schreef: ↑16 sep 2020 21:25rWat voor ze pleit is dat er in de finale meestal nog verschillende renners voorin zaten die je er normaal niet zou verwachten
Ja, bedoel andere niet-JV renners die er lang bij blijven. Ik denk dat de kracht van JV groter kijkt door het collectief tegenvallen van Sky.Keezx schreef: ↑16 sep 2020 21:51Dat pleit nou niet echt voor ze.....maar eerlijk gezegd heb ik geen vies bijsmaakje bij Jumbo Visma, hoogstens dat ze het nu eens goed aanpakken na een aantal jaren waar ze nogal achter de feiten aanliepen..daniel1975 schreef: ↑16 sep 2020 21:25rWat voor ze pleit is dat er in de finale meestal nog verschillende renners voorin zaten die je er normaal niet zou verwachten
Of bedoelde je de concurrentie?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers