Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Het "nieuwe" Puck Moonen topic

hayes

hayes 13 okt 2022 19:01

Ik denk dat hier vooral mannen actief zijn. Maar het gaat soms véél verder dan we denken.
Astrid Stockman was te zien in vive le velo en is een goeie muzikante.
Doordat ze wat meer op tv komt, trekt ze ook de aandacht van sommige losers.

Ze deelde onlangs een pb waarin een gast (heel vriendelijk) haar doodleuk om een gedragen string vroeg. Het mocht nog wat kosten.
Dat Puck bikini foto's post, wil echt niet zeggen dat ze vraagt om zulke kansloze berichten.

Ik zie trouwens best veel erger passeren in m'n suggesties. Bi Puck gaat het meestal nog over de sport zelf. Meestal...
Een héél snelle compilatie vanop Instagram na 3 minuutjes scrollen doorheen m'n suggesties op m'n fietsaccount.

Afbeelding

Ik besef nu pas dat ik na al dat klikken de komende weken niets anders dan dit zal voorgesteld krijgen :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
thestudent
Forum-lid HC
Berichten: 5383
Lid geworden op: 03 feb 2011 22:24
Locatie: Ergens tussen de veluwe en de rijn

Gebruikersavatar thestudent 13 okt 2022 19:04

Zwaar leven heb je!
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!

hayes

hayes 13 okt 2022 19:06

Een mens moet iets doen in quarantaine op z'n slaapkamer. ;)

Hm, dat kan verkeerd geïnterpreteerd worden :lol: :lol:

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37654
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 13 okt 2022 19:24

MPolleke schreef: 13 okt 2022 17:12 Een bikinifoto plaatsen op Instagram is geen aanleiding geven tot onbeschoft taalgebruik. Het ligt niet aan haar maar aan die mensen.
Daar zijn we het zeker 100% over eens!!

@hayes: onder #cycling en #cyclingpics kom je veel van die bimbos tegen idd.
En wat jij op de slaapkamer doet is voor een ander forum denk ik :mrgreen:
Less is bore

scottpch
Forum-lid HC
Berichten: 6334
Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
Locatie: Omgeving Eindhoven

scottpch 14 okt 2022 07:28

ophetkantje schreef: 13 okt 2022 13:36 Shit en ik maar denken dat ik de nieuwe mannelijke Puck was, Lekker gefietst vanmorgen scottpch? Mooi clubje zag ik!
Lekker doorgereden met de mtb, route Pelt genomen, maar moest op tijd thuis zijn voor werk.... ;)

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16213
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 14 okt 2022 07:36

De essentie van iets plaatsen in de media is het oproepen van een reactie. Je kunt niet eisen dat die reacties jou altijd welgevallig zijn.
Niet om het op te nemen voor die kansloze figuren die veel te ver gaan in hun reacties maar stront stinkt nu eenmaal. Spring je in de beerput dan word je daaraan blootgesteld. Ligt er iets van waarde in die beerput, dan kies je zelf of je erin springt of niet.

Kies je internet als jouw medium, dan krijg je de eikels er gratis bij (of je verdient er zelfs nog aan), zeker als je de social media kiest waar het snelle geld ligt.

Dat heeft niks met victim blaming te maken maar gewoon met de vrije keuze in welk milieu je wil vertoeven.
Campagnolo Ultra Dork

hayes

hayes 14 okt 2022 08:11

Deels waar.
Maar dan kan je dit héél ver doortrekken.
Niet zeuren als je op de fiets aangereden wordt. Je weet dat het gevaarlijk is en dat chauffeurs geen oog hebben voor fietsers.
Als je de keuze maakt om te gaan fietsen, krijg je dat er bij.

Boutade uiteraard.

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4506
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 14 okt 2022 08:51

Daarom kun je als wielrenner ook best defensief door het verkeer rijden. Dat doortrekkend naar het internet, kun je ervoor kiezen wat minder op het grensvlak te opereren waar je reacties kunt verwachten. Keuzes, keuzes, keuzes.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37654
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 14 okt 2022 08:52

Ernie C. schreef: 14 okt 2022 07:36 De essentie van iets plaatsen in de media is het oproepen van een reactie. Je kunt niet eisen dat die reacties jou altijd welgevallig zijn.
Niet om het op te nemen voor die kansloze figuren die veel te ver gaan in hun reacties maar stront stinkt nu eenmaal. Spring je in de beerput dan word je daaraan blootgesteld. Ligt er iets van waarde in die beerput, dan kies je zelf of je erin springt of niet.

Kies je internet als jouw medium, dan krijg je de eikels er gratis bij (of je verdient er zelfs nog aan), zeker als je de social media kiest waar het snelle geld ligt.

Dat heeft niks met victim blaming te maken maar gewoon met de vrije keuze in welk milieu je wil vertoeven.
Dank voor het goed onder woorden brengen wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen :winkthumb:
Less is bore

Gebruikersavatar
NicoNB
Forum-lid
Berichten: 3235
Lid geworden op: 24 sep 2011 11:07

Gebruikersavatar NicoNB 14 okt 2022 09:07

Jordan Peterson over zebra's en leeuwen.
Tall poppy syndrome

Gebruikersavatar
MPolleke
Forum-lid
Berichten: 390
Lid geworden op: 07 mar 2014 22:15
Contact

Gebruikersavatar MPolleke 14 okt 2022 12:40

"niet zeuren, gewoon doorgaan"
Er wordt wel heel makkelijk gepraat over een ander. Als je alleen al heel gewoon winkelmedewerker bent dan krijg je al de ergste rottigheid over je heen. Sommige mensen kunnen daar redelijk zakelijk onder blijven, maar soms kan het je teveel worden. Klagen lijkt me dan menselijk.
Het plastic professionalisme van de VS hoeven we hier niet te importeren, mensen zijn geen robots, ze mogen best emoties hebben.

Zelf publiceer ik software op internet. Gratis en onder een vrije licentie. Alsnog krijg ik ellende over me heen. Ik reageer daarom ook nog enkel op support-vragen in een publieke discussie, dat houdt mensen nog een beetje redelijk.

En inderdaad, als je het extreem doortrekt dan kun je dus niets meer doen in dit leven. Ja, ergens een veilige kantoorbaan tussen enkele veilige collega's waar het altijd gezellig is.

i-mac

i-mac 14 okt 2022 16:01


Plaats reactie