Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Het "nieuwe" Puck Moonen topic

Yizu
Forum-lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 08 jan 2019 22:19

Yizu 10 jul 2022 22:51

Maar serieus, 148 pagina’s over Puck Moonen!
Ik lees af en toe mee maar bepaalde hier lijken wel geobsedeerd door Puck Moonen.

‘K weet niet of dat gezond voor je is….
Braun Beauty SL Dedacciai

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8341
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 10 jul 2022 22:56

Se7en, mag ik haar Insta lezen en er iets van vinden? Zo jij ook je commentaar op mij levert? En dat woord "woke" daar doe ik al helemaal niets mee.
yizu, als ik wil lezen wat ze schrijft, en ik heb al wat gelezen, dan mag ik er ook wat van vinden. Dat is toch de bedoeling? Of moet alles voor zoete koek aangenomen wat de wereld in gestuurd wordt?

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2024
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 10 jul 2022 23:08

Yizu schreef: 10 jul 2022 22:51 Maar serieus, 148 pagina’s over Puck Moonen!
Ik lees af en toe mee maar bepaalde hier lijken wel geobsedeerd door Puck Moonen.

‘K weet niet of dat gezond voor je is….
Dit is het nieuwe topic. Hiervoor was er ook al eentje. Geen idee hoeveel pagina’s maar laten we uitgaan van 300 pagina’s Puck.
Doet me ineens denken aan de vergelijking dat er meer aandelenfondsen zijn dan aandelen.
Puck doet volgens mij niet zo heel veel maar we zijn er hier op het forum maar druk mee om er iets van te vinden met zijn allen.

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8939
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 10 jul 2022 23:13

Ooit bestond dit topic (of de vorige...) uit plaatjes van een mooie meid, vaak op een fiets, afgewisseld met wat berichtjes van mensen die zich vrolijk maakten om haar wat ambitieuze sportambities.

Vroeger was alles beter...

;-)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Yizu
Forum-lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 08 jan 2019 22:19

Yizu 11 jul 2022 00:14

Jans schreef: 10 jul 2022 22:56 yizu, als ik wil lezen wat ze schrijft, en ik heb al wat gelezen, dan mag ik er ook wat van vinden. Dat is toch de bedoeling? Of moet alles voor zoete koek aangenomen wat de wereld in gestuurd wordt?
Jans, allereerst mag je doen wat jij fijn vind. Wie ben ik om jou daarvan te weerhouden. Maar dan mogen anderen daar toch ook een mening over hebben. Overigens heb ik jouw naam niet genoemd. Je past de schoen kennelijk.

Ik vind het gewoon frappant hoe bepaalde mensen hier bijna elke stap die zij zet volgen en daar dan ‘vaak een negatieve’ mening over hebben. Dat meisje verdient haar geld met fietsen en ‘leuke’ foto’s maken. Goed voor haar.

Het komt mij echt over als een obsessie!
Braun Beauty SL Dedacciai

Gebruikersavatar
Se7en
Forum-lid
Berichten: 657
Lid geworden op: 10 jun 2020 20:19
Locatie: Kop van Drenthe

Gebruikersavatar Se7en 11 jul 2022 07:19

Jans schreef: 10 jul 2022 22:56 Se7en, mag ik haar Insta lezen en er iets van vinden? Zo jij ook je commentaar op mij levert? En dat woord "woke" daar doe ik al helemaal niets mee.
Ja hoor, dat mag je. Ik heb ook nergens beweerd dat dat niet mag. Maar het woord 'woke' heb ik nergens gebruikt, en hoef je dus ook niet op mij te betrekken in je reactie.
timo2.0 schreef: 10 jul 2022 22:47 En zo woke kom je niet op mij over.
Dat ben ik ook niet en pretendeer ik ook niet te zijn :like:
Cannondale CAAD10 | FSA PowerBox
Cannondale Trail SL3
Orbea Terra H30

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8341
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 11 jul 2022 08:54

Se7en, sorry dat ik je het woord "woke" in je schoenen geschoven heb. Daar zat ik flink fout mee Ik vind het het meest nare woord van de afgelopen tijd.
Ik volg wel bijna elke stap van haar, zoals anderen dat van andere mensen doen. Ja, ik ben geïnteresseerd in haar persoon, dat kun je bijzonder vinden. Regelmatig komt ze met halve verhalen en daar komt ze steeds mee weg. Maar dat is het leven van een influencer?

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 11 jul 2022 10:20

Yizu schreef: 11 jul 2022 00:14Het komt mij echt over als een obsessie!
Het is al talloze malen gezegd maar ik wil het nog wel een keer voor je herhalen: het begint natuurlijk bij het vrij absurde gegeven dat dit forum een "schone dames" topic heeft voor de liefhebbers van fietsende dames met grote borsten en ronde billen, maar ook een apart "Puck Moonen topic" voor plaatjes van een specifieke fietsende dame die scoort vanwege haar borsten en billen. Ik denk oprecht dat er een stuk minder gedoe over Moonen zou zijn als ze gewoon "aanschuift" bij al die andere instagrammeisjes in het "schone dames" topic. Heb ik een obsessie met Moonen? Nope, ik volg haar niet op instagram en ook niet in de media. Ik vermaak mij vooral met al die mensen die hier de afgelopen jaren in een apart topic haar schoonheid, sportieve prestaties en zelfs haar achtergrond en intelligentie sterk overdreven :winkthumb:
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 11 jul 2022 11:08

+1

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3523
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 11 jul 2022 12:54

Jans schreef: 11 jul 2022 08:54 Se7en, sorry dat ik je het woord "woke" in je schoenen geschoven heb. Daar zat ik flink fout mee Ik vind het het meest nare woord van de afgelopen tijd.
Ik volg wel bijna elke stap van haar, zoals anderen dat van andere mensen doen. Ja, ik ben geïnteresseerd in haar persoon, dat kun je bijzonder vinden. Regelmatig komt ze met halve verhalen en daar komt ze steeds mee weg. Maar dat is het leven van een influencer?
Ach, influencer. Influencen is ook maar een vorm van marketing. En het concept daarvan is dat je het verhaal een beetje mooier maakt door de negatieve kanten weg te laten, en de positieve uit te vergroten. Volgens mij is het enige verschil dat de influencer dat op persoonlijk titel doet, en zich over het algemeen laat betalen. Dus dan krijg je niet "Wij van wc eend adviseren wc eend" maar "ik die betaald wordt door wc eend adviseer wc eend". Beetje dat concept zeg maar..
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

senior
Forum-lid
Berichten: 2209
Lid geworden op: 27 jul 2004 01:27

senior 11 jul 2022 13:35

timo2.0 schreef: 11 jul 2022 10:20
Yizu schreef: 11 jul 2022 00:14Het komt mij echt over als een obsessie!
Het is al talloze malen gezegd maar ik wil het nog wel een keer voor je herhalen: het begint natuurlijk bij het vrij absurde gegeven dat dit forum een "schone dames" topic heeft voor de liefhebbers van fietsende dames met grote borsten en ronde billen, maar ook een apart "Puck Moonen topic" voor plaatjes van een specifieke fietsende dame die scoort vanwege haar borsten en billen. Ik denk oprecht dat er een stuk minder gedoe over Moonen zou zijn als ze gewoon "aanschuift" bij al die andere instagrammeisjes in het "schone dames" topic. Heb ik een obsessie met Moonen? Nope, ik volg haar niet op instagram en ook niet in de media. Ik vermaak mij vooral met al die mensen die hier de afgelopen jaren in een apart topic haar schoonheid, sportieve prestaties en zelfs haar achtergrond en intelligentie sterk overdreven :winkthumb:
ROFLMAO!!!

Sulla
Forum-lid
Berichten: 1141
Lid geworden op: 19 jul 2018 14:49

Sulla 11 jul 2022 14:02

timo2.0 schreef: 11 jul 2022 10:20 Het is al talloze malen gezegd maar ik wil het nog wel een keer voor je herhalen: het begint natuurlijk bij het vrij absurde gegeven dat dit forum een "schone dames" topic heeft voor de liefhebbers van fietsende dames met grote borsten en ronde billen, maar ook een apart "Puck Moonen topic" voor plaatjes van een specifieke fietsende dame die scoort vanwege haar borsten en billen. Ik denk oprecht dat er een stuk minder gedoe over Moonen zou zijn als ze gewoon "aanschuift" bij al die andere instagrammeisjes in het "schone dames" topic. Heb ik een obsessie met Moonen? Nope, ik volg haar niet op instagram en ook niet in de media. Ik vermaak mij vooral met al die mensen die hier de afgelopen jaren in een apart topic haar schoonheid, sportieve prestaties en zelfs haar achtergrond en intelligentie sterk overdreven :winkthumb:
71cbb111f95427570006b936dd1f264c.jpg

Plaats reactie