Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Waar is NPO Studio Sport tijdens dit EK?

Gebruikersavatar
MarkVeenstra
Forum-lid HC
Berichten: 6059
Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
Locatie: Delft

Gebruikersavatar MarkVeenstra 13 aug 2019 09:36

@Jans, Er zijn nog 88 sporten die je kunt noemen. mijn opsomming is uiteraard niet allesomvattend.
Roeien, kanovaren (vlak/wild), squash, tennis en golf ... kan je ook noemen ;).
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8293
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 13 aug 2019 10:22

MarkVeenstra schreef: 13 aug 2019 09:36 @Jans, Er zijn nog 88 sporten die je kunt noemen. mijn opsomming is uiteraard niet allesomvattend.
Roeien, kanovaren (vlak/wild), squash, tennis en golf ... kan je ook noemen ;).
Ja, dat wilde ik er ook mee zeggen. Er zijn veel meer sporten die ook leuk/spectaculair kunnen zijn.

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7825
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 02 sep 2019 10:30

Zondag in de Vuelta weer een staaltje totaal amateurisme van de NOS. Eerst wachten met uitzenden van de Vuelta vanwege een honkbal wedstrijd die al een uur lang volledig beslist was. Dan schakelen naar Volleybal omdat de beelden even wegvielen. En op het moment supreme als ze weer terug zijn bij de koersfinale moet het nieuws er ineens in. Vervolgens wel melden dat de livestream doorgaat met verlag van hun twee commentatoren. En dan heb je die livestream eindelijk gevonden blijkt dat de VRT te zijn met het journaal....
Prutsers!!
Do or don’t, there is no try

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 02 sep 2019 21:41

...en dan ook nog veinzen dat het volleyballen live was (waar ze bij de nos een handje van hebben)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
tieky
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 13 aug 2010 13:08
Locatie: Breda

Gebruikersavatar tieky 03 sep 2019 10:48

Tja, als je zeker wilt weten dat je alles kunt zien, had je ook vanaf het eerste moment via de site van de NOS kunnen kijken.
Die honkbalwedstrijd (die al een uur beslist was) ging om het kampioenschap van Nederland, dus ik snap wel dat ze die wedstrijd laten zien, daarbij is een honkbalwedstrijd nooit helemaal beslist want bij een grandslam (homerun met drie honken vol) tik je zo vier punten binnen.
Volleybal was de 1/8 finale van het EK waarbij Nederland tegen Griekenland speelde.
Dus dat ze niet de totale etappe laten zien op TV kan ik me dan best voorstellen. De NOS moet kiezen tussen verschillende sporten die allemaal om hun aandacht vragen. Daarbij was de wedstrijd nog gewoon te volgen via de site, als je perse bij de NOS wilde kijken, anders had je ook gewoon kunnen schakelen naar Eurosport. Dat jij zelf zo amateuristisch bent dat je niet de juiste stream kan vinden, moet je dan niet afschuiven op de NOS.

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7825
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 03 sep 2019 12:52

Dat jij zelf zo amateuristisch bent dat je niet de juiste stream kan vinden, moet je dan niet afschuiven op de NOS.
Lekker vriendelijk toontje :shock:

Ik woon niet in Nederland dus ben sowieso afhankelijk van streams en ben daar inmiddels dus erg handig in hoor.
Maar waar het om gaat is de chaos bij de nos. De stream heb ik gevonden maar als je dan uitkomt bij het VRT journaal ga je toch even twijfelen en verder zoeken. Toen ik na nog eens de VRT krijgen zag dat er links onder in beeld NOS stond wist ik genoeg. Prutsers!

Van mij heeft elke sport recht op uitzendtijd. Maar als gezaghebbend orgaan moet je wel de juiste keuzes maken. Dat volleybal stond blijkbaar niet op de rol voor dat moment maar kwam er in door storing in de beeldweergave van de Vuelta.
Do or don’t, there is no try

Plaats reactie