Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Waar is NPO Studio Sport tijdens dit EK?

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37638
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 11 aug 2019 16:37

Fantastisch bij schaatsen; later beginnen, veldvulling en dweilpauzes overslaan en richting slotritten live. Werkt heel prettig.
Less is bore

Gebruikersavatar
MarkVeenstra
Forum-lid HC
Berichten: 6086
Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
Locatie: Delft

Gebruikersavatar MarkVeenstra 11 aug 2019 18:32

Exact... De grote uitdaging is dan vooral om niet per ongeluk al ergens een kop van een nieuwsitem te hebben gezien waar de winaar was vermeld ;)
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37638
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 11 aug 2019 18:33

Gewoon je telefoon even niet gebruiken ;-)
Less is bore

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 11 aug 2019 19:25

Lcsmet schreef: 11 aug 2019 16:09 @timo2.0, Goed dat jij de kijkers van Sporza even weet weg te zetten.
Lijkt mij dat dat toch de meeste doordeweekse kijkers zijn of kijken Vlamingen ook in de baas z'n tijd en onder schooltijd televisie?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15946
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 11 aug 2019 21:54

timo2.0 schreef: 11 aug 2019 19:25
Lcsmet schreef: 11 aug 2019 16:09 @timo2.0, Goed dat jij de kijkers van Sporza even weet weg te zetten.
Lijkt mij dat dat toch de meeste doordeweekse kijkers zijn of kijken Vlamingen ook in de baas z'n tijd en onder schooltijd televisie?
Wat bazel je nu?
Gewoon lezen wat ik gepost heb.
Heb jij ooit al gehoord van uitgesteld kijken?

Of wil je op dit topic ook een slotje?
I know myself like no one else
Nothing to defend

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 11 aug 2019 22:09

En wat zijn de kijkcijfers van dat "uitgesteld kijken"? Want in feite doe je enkel een aanname
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15946
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 11 aug 2019 22:14

timo2.0 schreef: 11 aug 2019 22:09 En wat zijn de kijkcijfers van dat "uitgesteld kijken"? Want in feite doe je enkel een aanname
Daar gaat het echt niet om, jij schreef toch dat het zou komen van "vergrijzing, werkloosheid en flexibele werktijden"
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 11 aug 2019 22:21

Misschien moet je het bericht van Timo nog even een keer rustig lezen en z'n naam er even bij weg denken. Zo rottig staat het er niet, je trekt de boel zo aardig uit 't verband.

On-topic: EK blijft toch niet meer dan een tussen nummertje. Ik geloof niet dat er veel renners zijn die liever het EK winnen dan een etappe in Frankrijk in juli. Als de opstelling ziet waarmee Nederland EK op de relay (heet het zo?) is geworden, dan was dat toch wel heel ver verwijderd van de beste ploeg die we theoretisch op hadden kunnen stellen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 11 aug 2019 22:22

timo2.0 schreef: 11 aug 2019 14:42
Jac schreef: 09 aug 2019 16:14 Sporza zend wel uit.
Dat is niet echt een maatstaf: Sporza zendt elke scheet die wielrenners op de weg of in het veld laten uit tenzij ze de rechten niet hebben (en daar raken ze dan nauwelijks over uitgehuild). Wat dat betreft valt het met schaatsen op de Nederlandse televisie erg mee. Ik vraag mij wel eens af hoeveel kijkers ze doordeweeks trekken met - ik noem maar wat - een Ronde van Romandië. Zal toch komen van de vergrijzing, werkloosheid en flexibele werktijden want meer zal er op een gemiddelde dinsdag- of donderdagmiddag toch niet kunnen kijken.
Jij voegt daaraan toen dat er ook veel "uitgestelde kijkers" zijn maar daarmee is mijn vraag over de kijkcijfers niet opeens beantwoord. Waarbij ik trouwens opmerk dat mijns inziens voor "uitgestelde kijkers" geen urenlange doordeweekse televisieuitzending nodig is - zet het op de Sporza website en klaar.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15946
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 11 aug 2019 22:27

timo2.0 schreef: 11 aug 2019 22:22
timo2.0 schreef: 11 aug 2019 14:42
Jac schreef: 09 aug 2019 16:14 Sporza zend wel uit.
Dat is niet echt een maatstaf: Sporza zendt elke scheet die wielrenners op de weg of in het veld laten uit tenzij ze de rechten niet hebben (en daar raken ze dan nauwelijks over uitgehuild). Wat dat betreft valt het met schaatsen op de Nederlandse televisie erg mee. Ik vraag mij wel eens af hoeveel kijkers ze doordeweeks trekken met - ik noem maar wat - een Ronde van Romandië. Zal toch komen van de vergrijzing, werkloosheid en flexibele werktijden want meer zal er op een gemiddelde dinsdag- of donderdagmiddag toch niet kunnen kijken.
Jij voegt daaraan toen dat er ook veel "uitgestelde kijkers" zijn maar daarmee is mijn vraag over de kijkcijfers niet opeens beantwoord. Waarbij ik trouwens opmerk dat mijns inziens voor "uitgestelde kijkers" geen urenlange doordeweekse televisieuitzending nodig is - zet het op de Sporza website en klaar.
Het gaat hem echt niet om je vraag hoor, want die heb je zelf al beantwoord.
Sporza is een openbare zender in Vlaanderen.
Of jij als Nederlander dan even moet schrijven dat ze elke "scheet van een wielrenner" uitzenden" en hoeveel kijkers ze wel of niet bereiken heeft echt geen meerwaarde.
Je verdere antwoord op je eigen vraag, op een denigrerende toon, wie die kijkers dan wel niet zijn zegt ook wat over je intentie waarom je deze opmerking maakt.

PS: misschien kan een moderator dit topic ook even sluiten voor het totaal gaat ontsporen.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16202
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 11 aug 2019 22:31

Ik vind het een beetje jammer dat een paar mensen bezig zijn een persoonlijke vete uit vechten op het forum. Vindt je het trollen wat Timo doet, negeer het dan. Vindt je het iemand met een menig waar je het niet mee eens ben, speel dan op de inhoud.

Dat je uitgesteld kunt kijken mits je beschikt over het juiste abonnement heeft niks te maken met de vraag hoeveel de live uitzending wordt bekeken. Kijk je hem 's avonds i.p.v. op het moment dat het wordt uitgezonden is het namelijk niet meer live...

Dat veel wielerfans met pensioen zijn, flexibele werktijden hebben of dat er een aantal zelfs werkloos zijn is toch ook geen belediging?

BTW is "dit EK" voorbij dus ik denk niet dat een slotje iets is om erg rouwig om te zijn ;) .
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 11 aug 2019 22:31

@Lcsmet: PS. ik kan ook bijdehand doen en jou een ban geven voordat dit volledig ontspoort. Je biedt mij met de laatste 10-20 posts argumenten genoeg.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie