Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Remco Evenepoel

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37377
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 25 sep 2022 18:23

bakboord1 schreef: 25 sep 2022 17:52 Kom op zeg. Er is hier niets over Evenepoel gezegd dat niet door de beugel kan of niet ook tegen hem of zijn omgeving gezegd kan worden.
Zijn maniertjes spreken niet iedereen aan en dat mag best gezegd worden.
Zijn teamleider spreekt niet iedereen aan en ook dat is volgens mij altijd op een normale manier gezegd.
Het zogenaamde “finale bidonnetje” dat weggemoffeld is en daardoor tot veel vragen leiden durft ook iedereen wel te zeggen.

Wat is er hier dan gezegd dat niet door de beugel kan en mensen wel anoniem durven te zeggen maar niet face to face?
Deze is (wederom) correct.
Less is bore

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 25 sep 2022 18:28

daniel1975 schreef: 25 sep 2022 18:23
bakboord1 schreef: 25 sep 2022 17:52 Kom op zeg. Er is hier niets over Evenepoel gezegd dat niet door de beugel kan of niet ook tegen hem of zijn omgeving gezegd kan worden.
Zijn maniertjes spreken niet iedereen aan en dat mag best gezegd worden.
Zijn teamleider spreekt niet iedereen aan en ook dat is volgens mij altijd op een normale manier gezegd.
Het zogenaamde “finale bidonnetje” dat weggemoffeld is en daardoor tot veel vragen leiden durft ook iedereen wel te zeggen.

Wat is er hier dan gezegd dat niet door de beugel kan en mensen wel anoniem durven te zeggen maar niet face to face?
Deze is (wederom) correct.
Daar kan ik me wel bij aansluiten, in de zin van dat er niets staat wat enorm aanstootgevend is. Ook niet voor zijn omgeving, het zal hen worst wezen... Het enige dat ik persoonlijk vind, is dat je jezelf echt wel van een zielig kantje laat zien als je na een prestatie zoals die vandaag het nog nodig vindt om daar afbreuk aan te gaan doen, of dat je zelfs dan nog niet over de capaciteiten beschikt om respect voor de prestatie op zich te hebben en de rest gewoon achterwege te laten.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15826
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 25 sep 2022 18:38

Al geeft de Nederlander ook aan dat het echte 'vergif' de sociale media is.
Bron: wielernieuws.be
I know myself like no one else
Nothing to defend

walter-
Forum-lid HC
Berichten: 5208
Lid geworden op: 08 okt 2017 11:27
Locatie: Lubbeek/België

walter- 25 sep 2022 18:45

SiO2 schreef: 25 sep 2022 17:52 ...

Haha, ik durf best tegen de familie van Remco te zeggen dat ik t een vervelend ventje vind en m geen wereldtitel gun. Laten we nou niet doen alsof hier zulke verschrikkelijke dingen gezegd worden.

...
Het grappige is dat mensen alleen maar zo stoer zijn op internet.
Dat doen, zou zo zijn alsof je naar je buurman stapt en zegt dat je zijn kinderen vervelend vindt en ze toewenst dat ze vooral niet afstuderen.
Internetpraat, in het echt zijn we liever en dichter bij puppies.

galileo2
Forum-lid
Berichten: 1038
Lid geworden op: 01 aug 2011 22:18
Locatie: Belgie

galileo2 25 sep 2022 18:48

SiO2 schreef: 25 sep 2022 17:52
galileo2 schreef: 25 sep 2022 17:40 Je moet je eens inbeelden dat je de moeder van een jongen van 22 jaar, en dat je al die bagger over je eigen kind te horen/ te lezen krijgt.
Wie van jullie heeft het lef wat hij/zij hier heeft neergeschreven, tegen de familie van Remco in hun gezicht te zeggen.
Haha, ik durf best tegen de familie van Remco te zeggen dat ik t een vervelend ventje vind en m geen wereldtitel gun. Laten we nou niet doen alsof hier zulke verschrikkelijke dingen gezegd worden.

Maar excuus dat ik 'm niet nog heb vergeleken met Jezus van Nazareth.
Dus als ik tegen jou zeg dat ik je zoon of dochter de overwinning in een wedstrijd niet gun, ook al is hij/zij de beste, dan heb je daar geen probleem mee ??

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 25 sep 2022 18:49

gede schreef: 25 sep 2022 18:28
daniel1975 schreef: 25 sep 2022 18:23
bakboord1 schreef: 25 sep 2022 17:52 Kom op zeg. Er is hier niets over Evenepoel gezegd dat niet door de beugel kan of niet ook tegen hem of zijn omgeving gezegd kan worden.
Zijn maniertjes spreken niet iedereen aan en dat mag best gezegd worden.
Zijn teamleider spreekt niet iedereen aan en ook dat is volgens mij altijd op een normale manier gezegd.
Het zogenaamde “finale bidonnetje” dat weggemoffeld is en daardoor tot veel vragen leiden durft ook iedereen wel te zeggen.

Wat is er hier dan gezegd dat niet door de beugel kan en mensen wel anoniem durven te zeggen maar niet face to face?
Deze is (wederom) correct.
Daar kan ik me wel bij aansluiten, in de zin van dat er niets staat wat enorm aanstootgevend is. Ook niet voor zijn omgeving, het zal hen worst wezen... Het enige dat ik persoonlijk vind, is dat je jezelf echt wel van een zielig kantje laat zien als je na een prestatie zoals die vandaag het nog nodig vindt om daar afbreuk aan te gaan doen, of dat je zelfs dan nog niet over de capaciteiten beschikt om respect voor de prestatie op zich te hebben en de rest gewoon achterwege te laten.
Anderzijds, als ik toch ook eens mag kritiek hebben op Remco: wat remco's vingertje op de mond vandaag betreft, ik vind dat eveneens dat hij zich "van een zielig kantje laat zien als je na een prestatie zoals die vandaag het nog nodig vindt om daar afbreuk aan te gaan doen door je gramschap te laten zien". Was voor niks nodig.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

SiO2
Forum-lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 22 nov 2017 13:27

SiO2 25 sep 2022 18:51

galileo2 schreef: 25 sep 2022 18:48
SiO2 schreef: 25 sep 2022 17:52
galileo2 schreef: 25 sep 2022 17:40 Je moet je eens inbeelden dat je de moeder van een jongen van 22 jaar, en dat je al die bagger over je eigen kind te horen/ te lezen krijgt.
Wie van jullie heeft het lef wat hij/zij hier heeft neergeschreven, tegen de familie van Remco in hun gezicht te zeggen.
Haha, ik durf best tegen de familie van Remco te zeggen dat ik t een vervelend ventje vind en m geen wereldtitel gun. Laten we nou niet doen alsof hier zulke verschrikkelijke dingen gezegd worden.

Maar excuus dat ik 'm niet nog heb vergeleken met Jezus van Nazareth.
Dus als ik tegen jou zeg dat ik je zoon of dochter de overwinning in een wedstrijd niet gun, ook al is hij/zij de beste, dan heb je daar geen probleem mee ??
Nee, hoezo? Wat maakt mij dat nou uit.

Mijn zoon van 11 koerst sinds een paar maandjes, maar als ik zou zien dat hij "maniertjes" begint te krijgen, druk ik dat gelijk de kop in.

walter-
Forum-lid HC
Berichten: 5208
Lid geworden op: 08 okt 2017 11:27
Locatie: Lubbeek/België

walter- 25 sep 2022 18:55

SiO2 schreef: 25 sep 2022 18:51 ...

Nee, hoezo? Wat maakt mij dat nou uit.
Dat is weer zo een internetpraat; ik hoop werkelijk dat je wel rekening houdt met andere mensen...

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 25 sep 2022 18:59

SiO2 schreef: 25 sep 2022 18:51
galileo2 schreef: 25 sep 2022 18:48
SiO2 schreef: 25 sep 2022 17:52

Haha, ik durf best tegen de familie van Remco te zeggen dat ik t een vervelend ventje vind en m geen wereldtitel gun. Laten we nou niet doen alsof hier zulke verschrikkelijke dingen gezegd worden.

Maar excuus dat ik 'm niet nog heb vergeleken met Jezus van Nazareth.
Dus als ik tegen jou zeg dat ik je zoon of dochter de overwinning in een wedstrijd niet gun, ook al is hij/zij de beste, dan heb je daar geen probleem mee ??
Nee, hoezo? Wat maakt mij dat nou uit.

Mijn zoon van 11 koerst sinds een paar maandjes, maar als ik zou zien dat hij "maniertjes" begint te krijgen, druk ik dat gelijk de kop in.
ahja, maar moeilijk te doen als ze al 17 zijn als ze beginnen te koersen ;-) . En ik gun hem wel zijn overwinning aan jouw zoon zelfs al ken ik hem evenmin als jij Remco kent.
Wat veel zegt over objectiviteit is het feit dat er geen heisa gemaakt wordt over de toch wel bedenkelijke move van Wout die de voorsprong van Remco voor een deel teniet doet terwijl je er zeker mag zijn als het omgekeerd was dat Remco het halve land over zich krijgt
Laatst gewijzigd door fiedoo op 25 sep 2022 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

walter-
Forum-lid HC
Berichten: 5208
Lid geworden op: 08 okt 2017 11:27
Locatie: Lubbeek/België

walter- 25 sep 2022 19:02

SiO2 schreef: 25 sep 2022 18:51
galileo2 schreef: 25 sep 2022 18:48
SiO2 schreef: 25 sep 2022 17:52

Haha, ik durf best tegen de familie van Remco te zeggen dat ik t een vervelend ventje vind en m geen wereldtitel gun. Laten we nou niet doen alsof hier zulke verschrikkelijke dingen gezegd worden.

Maar excuus dat ik 'm niet nog heb vergeleken met Jezus van Nazareth.
Dus als ik tegen jou zeg dat ik je zoon of dochter de overwinning in een wedstrijd niet gun, ook al is hij/zij de beste, dan ... maar als ik zou zien dat hij "maniertjes" begint te krijgen, druk ik dat gelijk de kop in.
Oei; ik denk dat papa al maniertjes heeft; al hoop ik dat hij dat niet de kop ingeduwt krijgt. Ik hoop dat hij het alleen eens inziet...

Maar wel interessant topic; heb je liever dat je zoon zijn talent ontwikkelt met maniertjes of zijn talent laat liggen.

patrickvb
Forum-lid
Berichten: 1678
Lid geworden op: 11 apr 2007 01:30
Locatie: Oilsjt en Dardennen

patrickvb 25 sep 2022 19:04

Eventjes door de WK, Remco en Matthieu topics gelezen.
Man, man, man, hoe zielig is dat hier tegenwoordig.
Dacht dat hier sport- en wielerliefhebbers in het bijzonder, aanwezig zijn.
Voor sommigen is kritiek geven blijkbaar het enige dat van tel is.

De klavierriddertjes geven van jetje. Proficiat!

SiO2
Forum-lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 22 nov 2017 13:27

SiO2 25 sep 2022 19:05

walter- schreef: 25 sep 2022 18:55
SiO2 schreef: 25 sep 2022 18:51 ...

Nee, hoezo? Wat maakt mij dat nou uit.
Dat is weer zo een internetpraat; ik hoop werkelijk dat je wel rekening houdt met andere mensen...
Je zult niet altijd door iedereen aardig/sympathiek gevonden worden, daar is toch niets raars aan?

Plaats reactie