Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Remco Evenepoel

Gebruikersavatar
raven14
Forum-lid
Berichten: 3340
Lid geworden op: 13 dec 2013 18:25

Gebruikersavatar raven14 25 sep 2022 16:44

gede schreef: 25 sep 2022 13:42
Slechte verdediging. Ik vraag geen bloemlezing van 6u. Ik vraag jou om de behoorlijk stevige kritiek van anti-NL gedrag te staven. Dat je dat vervolgens langs geen kanten kan, bewijst dat je gewoon geen punt hebt en gewoon wat spijkers op laag water aan het zoeken bent.
Op Sporza werd door Karl Van Nieuwkerke geopperd dat er veel opmerkingen van Nederlandse kijkers-kant kwamen over de chauvinistische commentaar op de VRT. Ik denk dat Ernie C dat bedoelt, alhoewel het niet gaat over vermeende anti-Belgische sentimenten.
Afbeelding

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 25 sep 2022 16:48

raven14 schreef: 25 sep 2022 16:44
gede schreef: 25 sep 2022 13:42
Slechte verdediging. Ik vraag geen bloemlezing van 6u. Ik vraag jou om de behoorlijk stevige kritiek van anti-NL gedrag te staven. Dat je dat vervolgens langs geen kanten kan, bewijst dat je gewoon geen punt hebt en gewoon wat spijkers op laag water aan het zoeken bent.
Op Sporza werd door Karl Van Nieuwkerke geopperd dat er veel opmerkingen van Nederlandse kijkers-kant kwamen over de chauvinistische commentaar op de VRT. Ik denk dat Ernie C dat bedoelt, alhoewel het niet gaat over vermeende anti-Belgische sentimenten.
Dat heb ik ook gehoord, maar als je dat al 'anti-NL' gaat noemen, dan zijn de teentjes wel écht heel lang. Gevoelig dagje precies...

i-mac

i-mac 25 sep 2022 16:52

El Pistolero schreef: 25 sep 2022 16:34 Klopt als iemand anders had gewonnen had ik het teruggekeken nu niet.
Dat is je goede recht, en dat respecteer ik ook. Maar toch is en blijft het ook jammer.

El Pistolero
Forum-lid
Berichten: 1671
Lid geworden op: 21 dec 2012 18:50

El Pistolero 25 sep 2022 16:56

i-mac schreef: 25 sep 2022 16:52
El Pistolero schreef: 25 sep 2022 16:34 Klopt als iemand anders had gewonnen had ik het teruggekeken nu niet.
Dat is je goede recht, en dat respecteer ik ook. Maar toch is en blijft het ook jammer.
:winkthumb:
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.

wasbeer2006
Forum-lid HC
Berichten: 12477
Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47

wasbeer2006 25 sep 2022 16:58

Misschien gaat ie zich ook wel anders gedragen en uiten na deze overwinningen.
Kan ook een houding zijn geweest uit onzekerheid etc etc. Dat zie je wel vaker.

En ik vind een grote mond al minder erg als je prestaties neerzet.
Daarnaast haal je dit niveau niet als je de kantjes eraf loopt.

Het kleurt toch ook de sport. Al dat nietszeggende correcte gedrag vind ik nog veel erger.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15826
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 25 sep 2022 17:12

Als je dit topic zo nog eens doorleest dan kan ik er in komen dat juist Evenepoel zijn vinger voor zijn mond houdt.
Een teken dat al die negatieve commentaren hem misschien wel meer raken dan wat al die stoere klavierjongens en -meisjes denken.
Misschien dat echte wielerliefhebbers de exploten van deze jonge gast meer kunnen smaken.
En aan die "maniertjes" van Remco niet zwaarder tillen dan moet.
Hij is na Binda, Merckx en Hinault de vierde renner die op één seizoen een klassieker, een grote ronde en ook het WK wint.
De feiten zijn wat ze zijn, je kan daar denigrerend over doen, maar als je ook maar iets van fietsen op het hoogste niveau denkt te kennen dan weet je dat dit indrukwekkend is.
En er is echt niets mis met dit gewoon toe te geven.
I know myself like no one else
Nothing to defend

galileo2
Forum-lid
Berichten: 1038
Lid geworden op: 01 aug 2011 22:18
Locatie: Belgie

galileo2 25 sep 2022 17:40

Je moet je eens inbeelden dat je de moeder van een jongen van 22 jaar, en dat je al die bagger over je eigen kind te horen/ te lezen krijgt.
Wie van jullie heeft het lef wat hij/zij hier heeft neergeschreven, tegen de familie van Remco in hun gezicht te zeggen.

SiO2
Forum-lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 22 nov 2017 13:27

SiO2 25 sep 2022 17:52

galileo2 schreef: 25 sep 2022 17:40 Je moet je eens inbeelden dat je de moeder van een jongen van 22 jaar, en dat je al die bagger over je eigen kind te horen/ te lezen krijgt.
Wie van jullie heeft het lef wat hij/zij hier heeft neergeschreven, tegen de familie van Remco in hun gezicht te zeggen.
Haha, ik durf best tegen de familie van Remco te zeggen dat ik t een vervelend ventje vind en m geen wereldtitel gun. Laten we nou niet doen alsof hier zulke verschrikkelijke dingen gezegd worden.

Maar excuus dat ik 'm niet nog heb vergeleken met Jezus van Nazareth.

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2019
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 25 sep 2022 17:52

Kom op zeg. Er is hier niets over Evenepoel gezegd dat niet door de beugel kan of niet ook tegen hem of zijn omgeving gezegd kan worden.
Zijn maniertjes spreken niet iedereen aan en dat mag best gezegd worden.
Zijn teamleider spreekt niet iedereen aan en ook dat is volgens mij altijd op een normale manier gezegd.
Het zogenaamde “finale bidonnetje” dat weggemoffeld is en daardoor tot veel vragen leiden durft ook iedereen wel te zeggen.

Wat is er hier dan gezegd dat niet door de beugel kan en mensen wel anoniem durven te zeggen maar niet face to face?
Enige dat ik weet is dat ik hier in dit topic ben uitgescholden en dat me dat in het echte leven nooit overkomt.

SiO2
Forum-lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 22 nov 2017 13:27

SiO2 25 sep 2022 17:53

galileo2 schreef: 25 sep 2022 17:40 Je moet je eens inbeelden dat je de moeder van een jongen van 22 jaar, en dat je al die bagger over je eigen kind te horen/ te lezen krijgt.
Wie van jullie heeft het lef wat hij/zij hier heeft neergeschreven, tegen de familie van Remco in hun gezicht te zeggen.
Haha, ik durf best tegen de familie van Remco te zeggen dat ik t een vervelend ventje vind en m geen wereldtitel gun. Laten we nou niet doen alsof hier zulke verschrikkelijke dingen gezegd worden.

Maar excuus dat ik 'm nog niet heb vergeleken met Jezus van Nazareth.

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5562
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 25 sep 2022 17:53

Voor wat hij dit jaar gepresteerd heeft is maar 1 benaming voor en dat is klasbak!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

hayes

hayes 25 sep 2022 18:06

SiO2 schreef: 25 sep 2022 17:53
galileo2 schreef: 25 sep 2022 17:40 Je moet je eens inbeelden dat je de moeder van een jongen van 22 jaar, en dat je al die bagger over je eigen kind te horen/ te lezen krijgt.
Wie van jullie heeft het lef wat hij/zij hier heeft neergeschreven, tegen de familie van Remco in hun gezicht te zeggen.
Haha, ik durf best tegen de familie van Remco te zeggen dat ik t een vervelend ventje vind en m geen wereldtitel gun. Laten we nou niet doen alsof hier zulke verschrikkelijke dingen gezegd worden.

Maar excuus dat ik 'm nog niet heb vergeleken met Jezus van Nazareth.
Je eigen denigrerende reacties altijd zelf superleuk vinden...
Lachen met je eigen grapjes is altijd zo marginaal.
'Kijk, wat ben ik toch weer grappig bezig'

Afbeelding

Plaats reactie