Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Remco Evenepoel

wasbeer2006
Forum-lid HC
Berichten: 12473
Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47

wasbeer2006 16 apr 2022 09:39

Het is een beetje interpretatie..... Maar Wout rijd voor iemand en wint zelf nog voldoende.
Een mindere renner offert misschien echt zijn enige zege op voor een andere, dat vind ik net ff anders.

Tuurlijk zal het hem iets kosten, maar ik vraag me af of hij daarmee zit

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 22 apr 2022 18:09

Ik vermoed dat het vooral het gevolg is van de algemene miserie bij Quickstep. Dat één voor allen allen voor één marketingverhaal over "The Wolfpack" is leuk zolang ze samen winnen maar nu wordt niet tot nauwelijks gewonnen en dan offeren de grote meneren toch wat minder makkelijk hun eigen kansen op.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 23 apr 2022 11:19

Ik vind dat “Wolfpack” geleuter ronduit vervelend, en ook wel een beetje eng (secte-achtig).

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37373
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 23 apr 2022 12:24

Ik wilde het niet tikken, maar denk er hetzelfde over. Grappige bij alle kliekjes is dat dit soorr groepsgedrag snel wegvalt zodra het niet meer gaat zoals gewenst.
Less is bore

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4615
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 23 apr 2022 13:08

Ach dat zijn toch markettingpraatjes, waardeloos en hol dus. Er is toch geen mens die dat serieus neemt, behalve wat overbetaalde journalisten en hier en daar een forumatleet :D

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 23 apr 2022 14:46

Lees maar eens een dagje reacties op de Facebookpagina's van Sporza en de diverse wielersites. De fans die daar reageren nemen het zéér serieus: het is Wolfpack hier, Wolfpack daar. Vooral onder berichten over Evenepoel dus dat is feitelijk de hele dag door. Evenepoel zegt dit, Evenepoel zegt dat, Evenepoel vindt zus, Evenepoel vindt zo, Evenepoel traint, Evenepoel heeft een plan, Evenepoel heeft een pijntje, Evenepoel, Evenepoel, Evenepoel . Ik las zojuist nog een reactie van een dame die bidt en een kaarsje brandt voor de Wolfpack dat het snel beter gaat.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Kiekeboe
Forum-lid
Berichten: 2426
Lid geworden op: 31 mar 2010 11:03
Locatie: West-Vlaanderen (B)

Gebruikersavatar Kiekeboe 23 apr 2022 15:32

Ik begin me hoe langer hoe meer aan Remco te irriteren.
En dat Wolfpack gedoe, is zoals hier boven geschreven marketing.
Nu dat het voorjaar super slecht was, hoor je ook veel minder wolfpack bullshit.
Maar als het goed gaat, ja dan is het "wolfpack hier en wolfpack daar"

i-mac

i-mac 23 apr 2022 15:40

Kiekeboe schreef: 23 apr 2022 15:32 Ik begin me hoe langer hoe meer aan Remco te irriteren.
En dat Wolfpack gedoe, is zoals hier boven geschreven marketing.
Nu dat het voorjaar super slecht was, hoor je ook veel minder wolfpack bullshit.
Maar als het goed gaat, ja dan is het "wolfpack hier en wolfpack daar"
Dat wolfpack gedoe heb ik nog nooit begrepen. En Remco ... die krijgt op een dag een boemerang in zijn gezicht. En dan de pers :roll:

wasbeer2006
Forum-lid HC
Berichten: 12473
Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47

wasbeer2006 23 apr 2022 16:24

Het is vooral ook zijn omgeving, als je die jonge een beetje begeleid in zijn voorkomen denk ik dat het heel anders gaat.
Fysiek is het een toptalent, maar mentaal is het lang geen VDP, VA en pogi bv.
Daarnaast zal ie echt beter moeten gaan sturen, want dat is gewoon ondermaats aan dat niveau.

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4615
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 23 apr 2022 16:42

timo2.0 schreef: 23 apr 2022 14:46 Lees maar eens een dagje reacties op de Facebookpagina's van Sporza en de diverse wielersites. De fans die daar reageren nemen het zéér serieus: het is Wolfpack hier, Wolfpack daar. Vooral onder berichten over Evenepoel dus dat is feitelijk de hele dag door. Evenepoel zegt dit, Evenepoel zegt dat, Evenepoel vindt zus, Evenepoel vindt zo, Evenepoel traint, Evenepoel heeft een plan, Evenepoel heeft een pijntje, Evenepoel, Evenepoel, Evenepoel . Ik las zojuist nog een reactie van een dame die bidt en een kaarsje brandt voor de Wolfpack dat het snel beter gaat.
Dat zou kunnen, ik hou me bewust ver weg van sociale media, not my cup zeg maar, liever het echte leven. Stel me ook soms vragen bij hoe representatief dat allemaal is.

Uit het echte leven; toen ik afgelopen woensdag naar de Waalse Pijl ging kijken viel het me nog maar eens op hoe populair Remco is bij kinderen en jongeren. (had ik eerder ook al bij de Brabantse Pijl opgemerkt). Misschien omdat hij zich nog echt gedraagt als een puber, ik kan er meestal wel mee lachen.

De media speelt in het hele gedoe rond Remco een grote rol. Remco zegt dat hij de Waalse klassiekers gaat rijden en meteen staan de dag - en vakbladen vol over winst in Luik. Erg voor die jongen, en dan wordt hij vergeleken met VanAert en Pogie, niet echt een cadeau voor een puber lijkt me.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15825
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 23 apr 2022 16:53

lugosi schreef: 23 apr 2022 16:42 ....
De media speelt in het hele gedoe rond Remco een grote rol............
Niet alleen wat betreft Remco maar over bijna alles.
VTM heeft/had als slogan "wij maken het nieuws" en je mag dat echt letterlijk nemen.
Covid, Oekraïne, nu weer de Franse verkiezingen en ze blijven maar nieuws "maken" en ronkende titels verzinnen.
In plaats van het gewoon bij de feiten te houden.
I know myself like no one else
Nothing to defend

i-mac

i-mac 23 apr 2022 17:15

Lcsmet schreef: 23 apr 2022 16:53
lugosi schreef: 23 apr 2022 16:42 ....
De media speelt in het hele gedoe rond Remco een grote rol............
Niet alleen wat betreft Remco maar over bijna alles.
VTM heeft/had als slogan "wij maken het nieuws" en je mag dat echt letterlijk nemen.
Covid, Oekraïne, nu weer de Franse verkiezingen en ze blijven maar nieuws "maken" en ronkende titels verzinnen.
In plaats van het gewoon bij de feiten te houden.
Tja ... VTM. Als je even omhoog springt, kan het niveau van VTM mooi onder je passeren ...

Plaats reactie