Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Remco Evenepoel

Gebruikersavatar
The RowingCyclist
Forum-lid
Berichten: 140
Lid geworden op: 07 jun 2022 11:53

Gebruikersavatar The RowingCyclist 28 jun 2022 06:20

Een openhartig interview met Evenepoel gisteren in De Morgen: https://www.demorgen.be/sport/ik-ben-vo ... bcd6138b8/

Hij houdt niet van wieltjesplakkende fans, want "dat is gevaarlijk" :D

i-mac

i-mac 28 jun 2022 08:09

El Pistolero schreef: 28 jun 2022 00:46 Dit doet me echt pijn. Zal vanaf nu alleen nog meelezen.
Dan geef je toe aan kritiek. Ik ben het ook niet altijd met je eens, maar wees eerlijk, je hebt zelf de aanleiding gegeven door te zeggen dat je in deze topic komt om te trollen. Dan moet je ook kunnen aanvaarden dat er een weerwoord komt.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8293
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 28 jun 2022 08:18

Ik vind het heel veel jzonder dat iemand die net op dit forum kont kijken zo'n stempel drukt op een topic. Niet alleen op een topic maar ook op een persoon. Maar een andere mening hebben dan een grote groep brengt je in een verdomhoekje.

Gebruikersavatar
The RowingCyclist
Forum-lid
Berichten: 140
Lid geworden op: 07 jun 2022 11:53

Gebruikersavatar The RowingCyclist 28 jun 2022 09:10

Jans schreef: 28 jun 2022 08:18 Ik vind het heel veel jzonder dat iemand die net op dit forum kont kijken zo'n stempel drukt op een topic. Niet alleen op een topic maar ook op een persoon. Maar een andere mening hebben dan een grote groep brengt je in een verdomhoekje.
Well, that escalated quickly! :lol:

Maar meen je echt dat ik teveel een stempel druk op dit topic - nee, ik zet zelfs een hele grote groep in het verdomhoekje- door te benoemen dat er iemand overduidelijk aan het trollen is?

De woordspeling op de naam is natuurlijk totaal niet persoonlijk bedoelt, was gewoon een onschuldige grapje. Jammer dat dat meteen zo'n zware lading krijgt. En ik juich juist toe dat er voor elke mening een plek is. Graag zelfs, want dat maakt een forum juist zo leuk.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8293
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 28 jun 2022 09:21

Ja niets persoonlijks hoor, niet meer dan een grapje. Jammer dat zoiets altijd makkelijk achteraf gezegd wordt en niet in lijn is met wat je verder schrijft.

Gebruikersavatar
The RowingCyclist
Forum-lid
Berichten: 140
Lid geworden op: 07 jun 2022 11:53

Gebruikersavatar The RowingCyclist 28 jun 2022 09:26

Oké, Jans. Ontopic maar weer?

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16065
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 28 jun 2022 09:30

Elpistolero is zelf ook niet vies van grof taalgebruik richting iemand die hij persoonlijke niet kent. Dan zou je verwachten dat hij er zelf ook wel tegen kan.
Ik ben zelf ook geen fan van Remco en ben het grotendeels met Elpistolero eens maar bewaar die woorden voor als ik achter de tv zit en Remco iemand klopt die ik graag zie winnen :mrgreen:
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8293
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 28 jun 2022 09:46

The RowingCyclist schreef: 28 jun 2022 09:26 Oké, Jans. Ontopic maar weer?
Makkelijk zo, maar ik reageer niet meer hoor. Hoef je daar ook niet "tegen te vechten".

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15826
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 28 jun 2022 09:54

El Pistolero schreef: 28 jun 2022 00:46 Dit doet me echt pijn. Zal vanaf nu alleen nog meelezen.
Is er nu echt iemand die El pisTrollero gelooft?
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
The RowingCyclist
Forum-lid
Berichten: 140
Lid geworden op: 07 jun 2022 11:53

Gebruikersavatar The RowingCyclist 28 jun 2022 09:55

Ernie C. schreef: 28 jun 2022 09:30 Ik ben zelf ook geen fan van Remco en ben het grotendeels met Elpistolero eens maar bewaar die woorden voor als ik achter de tv zit en Remco iemand klopt die ik graag zie winnen :mrgreen:
Ook ik ben niet per se fan, maar ik begin wel steeds meer waardering te krijgen voor de manier waarop hij zicht terugvecht na die zware heupblessure. Hij lijkt ook verstandiger te worden, lijkt te leren van de kritiek die hij kreeg omdat hij zich vaak te snel uitsprak over dingen.
Dat uitgesprokene verdeelt de meningen en ik ben er ook niet altijd gecharmeerd van, maar je hebt zulke persoonlijkheden wel nodig. Stel je eens voor dat iedereen zulke fantasieloze interviews geeft als Pogacar - dan is de lol er wel snel af en hou je geen verhaal meer over. In de sport heb je juist verhalen nodig.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15826
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 28 jun 2022 10:01

Jans schreef: 28 jun 2022 08:18 Ik vind het heel veel jzonder dat iemand die net op dit forum kont kijken zo'n stempel drukt op een topic. Niet alleen op een topic maar ook op een persoon. Maar een andere mening hebben dan een grote groep brengt je in een verdomhoekje.
Jans schreef: 28 jun 2022 09:21 Ja niets persoonlijks hoor, niet meer dan een grapje. .........
Jouw post leest echt niet als een grapje.
En in deze was het geen andere mening maar gewoon "trollen" en dat heeft el pisTrollero op 26 juni ook gewoon geschreven.
Er zijn media genoeg waar je de eikel kan uithangen dat je dit forum daar niet voor moet gebruiken.
El Pistolero schreef: 26 jun 2022 00:24 Remcootje krijgt op dit forum veel aandacht omdat hier Belgen actief zijn. Ik vind het maar een irritant, arrogant, overschat kut ventje. Af en toe kom ik hier een beetje trollen, gewoon omdat het kan.
I know myself like no one else
Nothing to defend

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 28 jun 2022 10:01

Lcsmet schreef: 28 jun 2022 09:54
El Pistolero schreef: 28 jun 2022 00:46 Dit doet me echt pijn. Zal vanaf nu alleen nog meelezen.
Is er nu echt iemand die El pisTrollero gelooft?
Als iemand zegt dat hij niet meer zal reageren moet jij toch het vuurtje weer even flink opstoken door de anderen toch opmerkingen over dat forumlid te ontlokken. Dan vertoon je zelf ook trolgedrag en ben je toch echt wel een enorme lulhannes.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Plaats reactie