Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Remco Evenepoel

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37363
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 17 jan 2023 12:21

Dat vind ik dan dus weer niet slim van RE of zijn omgeving.
Als je hoog op de apenrots zit kun je beter het adagium van het Engelse koningshuis grotendeels aanhouden: never complain, never explain.
Less is bore

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5698
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 17 jan 2023 13:07

ottorongo schreef: 17 jan 2023 12:10 .........Ik vroeg of ze het konden verdragen dat een ex-wereldkampioen in hun wiel kwam te zitten..........
Heb ik ooit wat in het voorstel-topic gemist?
Als ik zo vrij mag zijn; wie ben je dan?

Kornuit
Forum-lid HC
Berichten: 5014
Lid geworden op: 25 aug 2011 11:53

Kornuit 17 jan 2023 13:28

hayes schreef: 17 jan 2023 12:17 :mrgreen: Dit staat nu bij filmpje :mrgreen:


Artem Shcherbyna
1 uur geleden
Hello everyone✌. Video will be deleted tomorrow on request of someone who is presented on the video🤷‍♂
@McHayes76
1 hour ago
You do realize that people are probabaly constantly trying to get in his wheel? And that might become annoying after a while? All in all, he's not unfriendly, perhaps a little irritated. You've had your five minute sof fame again.

Hoe weet jij zo zeker dat hij niet onvriendelijk is? Ken je hem persoonlijk?

hayes

hayes 17 jan 2023 13:50

*zucht*
Waar is hij boos in die beelden?

Hoe weet jij dat hij wel onvriendelijk is? Ken je hem persoonlijk?

het artikel op hln is al serieus van toon veranderd: https://www.hln.be/wielrennen/wieltjesz ... ~ac6eb564/
Hij zegt hier zelf dat ze niet willen dat ze bij intervaltrainingen achter rijden. En hij doet het bewust wel.

Of maw Omdat het Remco is, moet het in het nieuws. Eigenlijk is er helemaal niets te melden.

bartdr
Forum-lid
Berichten: 1327
Lid geworden op: 18 jun 2019 13:29

bartdr 17 jan 2023 14:22

daniel1975 schreef: 17 jan 2023 12:21 Dat vind ik dan dus weer niet slim van RE of zijn omgeving.
Als je hoog op de apenrots zit kun je beter het adagium van het Engelse koningshuis grotendeels aanhouden: never complain, never explain.
Die vergelijking met het Engelse koningshuis is wel wat scheef. Daar is zo'n soort van verstandhouding dat als ze betaald worden met belastingsgeld, dat hun leven ook breed in de media uitgesmeerd mag worden. Logisch dat je dan voor die houding kiest, je kan eigenlijk moeilijk anders.
Evenepoel wordt niet betaald met belastingsgeld, dus waarom zou hij dan die houding moeten aannemen? Daarbovenop lijkt het me ook niet optimaal voor een profrenner om die houding van het Engelse koningshuis aan te gaan nemen, dat vreet energie. Energie die je als profrenner beter in jouw carrière steekt.
Ik denk dat renners als Evenepoel al voldoende op hun tanden bijten om toch het grootste aandeel van de keren vriendelijk over te komen in de media. Laten we aub niet de standaard stellen dat een topsporter altijd en overal als de perfecte schoonzoon in de media moet komen.

i-mac

i-mac 17 jan 2023 14:30

Vandaar dat ik het al eerder heb aangehaald. Een publiek figuur is geen publiek bezit. Er is een groep mensen die dat jammer genoeg niet kan of wil begrijpen. En waarom laten velen zich toch vangen door de verhaaltjes van de pers? Leer toch eens hun bubbel doorprikken. Ze zijn er online alleen uit op het aantal clicks, om zo te verdienen aan reclame.

Kornuit
Forum-lid HC
Berichten: 5014
Lid geworden op: 25 aug 2011 11:53

Kornuit 17 jan 2023 14:31

hayes schreef: 17 jan 2023 13:50 *zucht*
Waar is hij boos in die beelden?

Hoe weet jij dat hij wel onvriendelijk is? Ken je hem persoonlijk?

het artikel op hln is al serieus van toon veranderd: https://www.hln.be/wielrennen/wieltjesz ... ~ac6eb564/
Hij zegt hier zelf dat ze niet willen dat ze bij intervaltrainingen achter rijden. En hij doet het bewust wel.

Of maw Omdat het Remco is, moet het in het nieuws. Eigenlijk is er helemaal niets te melden.
Ik snap niet waarom je het voor iemand opneemt die je niet eens kent en dan zegt dat hij niet onvriendelijk is. Ik zeg ook niet dat hij onvriendelijk is, maar kan ook niet beweren dat hij niet onvriendelijk is. Simpelweg omdat ik hem niet ken. En dat is nou net wat er meestal met bekende personen gebeurd, ze worden als publiekelijk bezit gezien en iedereen meent maar een mening over hun te moeten hebben, zelfs mensen die hem niet persoonlijk kennen. Gewoon geen uitspraken doen over iemand zijn persoonlijkheid als je iemand niet kent.

hayes

hayes 17 jan 2023 15:18

Ik kijk naar de beelden. Ik zie dat hij daar niet onvriendelijk is.
Voor de rest maak ik geen beweringen over z'n karakter. En ik neem het helemaal niet voor hem op. Ik stel vast.
Lezen is echt een kunst aan het worden blijkbaar.

Sorry, maar mij aanwrijven dat ik doe alsof ik doe alsof ik hem ken en uitspraken doe over zijn persoonlijkheid, klopt gewoon niet.

Dat je zefs m'n reactie van op You Tube hier neerzet :roll:
Laatst gewijzigd door hayes op 17 jan 2023 15:21, 2 keer totaal gewijzigd.

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2018
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 17 jan 2023 15:19

Wat een storm in een glas water.
RE doet helemaal niets verkeerd en wil niet dat iemand zijn wiel pakt. Dat kennen we denk ik allemaal wel. Ik heb ook ooit een onbekende op 5 cm van mijn achterband geplakt gehad terwijl zij zich niet eerst even had gemeld.
Bij dit soort inspanningen zal de concentratie van de gemiddelde tourist minder zijn en je wil geen valpartij krijgen door een idioot die stoer wil doen in jouw wiel.

En door..

Kornuit
Forum-lid HC
Berichten: 5014
Lid geworden op: 25 aug 2011 11:53

Kornuit 17 jan 2023 15:47

hayes schreef: 17 jan 2023 15:18 Ik kijk naar de beelden. Ik zie dat hij daar niet onvriendelijk is.
Voor de rest maak ik geen beweringen over z'n karakter. En ik neem het helemaal niet voor hem op. Ik stel vast.
Lezen is echt een kunst aan het worden blijkbaar.

Sorry, maar mij aanwrijven dat ik doe alsof ik doe alsof ik hem ken en uitspraken doe over zijn persoonlijkheid, klopt gewoon niet.

Dat je zefs m'n reactie van op You Tube hier neerzet :roll:
Ik wist niet dat je reactie op Youtube secret was. Je heet daar ook Hayes en toen ik op de naam klikte kwam ik allemaal selfies van je tegen. :mrgreen:

bartdr
Forum-lid
Berichten: 1327
Lid geworden op: 18 jun 2019 13:29

bartdr 17 jan 2023 16:39

Is het eigenlijk dan zo'n wild ding om de gemiddelde mens als vriendelijk te bestempelen? Ik vraag het mij maar af hé. Ik hoop alvast dat de gemiddelde onbekende er wel vanuit gaat dat ik vriendelijk ben. Of zijn we zo verzuurd geworden?

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16063
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 17 jan 2023 16:59

Gaat het over de gemiddelde mens of over de gemiddelde QS renner? :mrgreen:

Maar volgens mij wordt bedoeld dat de actie van Evenepoel niet onvriendelijk was en werd er geen oordeel over zijn persoonlijkheid gegeven.
Campagnolo Ultra Dork

Plaats reactie