Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Remco Evenepoel

i-mac

i-mac 27 apr 2022 11:17

bakboord1 schreef: 27 apr 2022 11:11 Ik zal eens wat vaker een interview van Evenepoel kijken om te zien of mijn beeld van hem daardoor wijzigt maar een reputatie komt te voet en gaat te paard.
Dan moet je proberen voor een live interview te gaan, want de geschreven pers durft nogal eens een eigen mouw aan het verhaal te breien.

Vanavond krijg je al een eerste kans : https://sporza.be/nl/2022/04/26/extra-a ... 982701508/

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37377
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 27 apr 2022 12:02

bakboord1 schreef: 27 apr 2022 11:11 Van Gaal in privé is overigens een zeer aimabele man met het hart op de juiste plaats zoals ze dat zeggen.
Ik heb totaal niks met voetbal(lers), maar voor Louis maak ik een uitzondering.
Soms lomp en bot, maar 9 vd 10x heeft hij een punt. En laten we wel zijn, zelfs die millionairswatjes hebben respect voor hem.
Less is bore

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 27 apr 2022 13:54

bakboord1 schreef: 27 apr 2022 11:11 Van Gaal in privé is overigens een zeer aimabele man met het hart op de juiste plaats zoals ze dat zeggen.

Waar Evenepoel denk ik wel last van heeft is dat Van Aert de ideale schoonzoon is.
Hij wint races, doet zijn ploegwerk, eigenlijk doet ie alles gewoon perfect en daarmee is hij overal enorm geliefd.
Qua uitgesproken persoonlijkheid heb je natuurlijk altijd nog Sagan.
Filmpjes waarbij hij zijn auto op fietst en zijn fiets in de dakdragers parkeert zijn natuurlijk ook gewoon fantastisch.

Ik zal eens wat vaker een interview van Evenepoel kijken om te zien of mijn beeld van hem daardoor wijzigt maar een reputatie komt te voet en gaat te paard.
Huh . . . . Waar Evenepoel denk ik wel last van heeft is dat Van Aert de ideale schoonzoon is.
Hoe . . Filmpjes waarbij hij zijn auto op fietst
Pff . . . . . lijkt wel een dialect of vergis ik mij. :shock:
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2019
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 27 apr 2022 14:22

Wat wil je nu eigenlijk zeggen Orlok?
Dat je een zin niet meer snapt als er ergens een komma ontbreekt?

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 27 apr 2022 14:54

bakboord1 schreef: 27 apr 2022 14:22 Wat wil je nu eigenlijk zeggen Orlok?
Dat je een zin niet meer snapt als er ergens een komma ontbreekt?
Misschien, maar enkele berichten geleden verklaar je nog niet bekend te zijn met Remco Evenepoel:
bakboord1 schreef: 25 apr 2022 21:24 Ik ben totaal niet bekend met Evenepoel maar mijn beeld dat is gevormd enkel door dit forum is dat hij nogal wat PatLev trekjes heeft.
en nu verklaar je dat Van Aert zijn ideale schoonzoon is :roll: en dat terwijl die Remco pas 22 jaar is. :lol:

Enfin, ergens snap ik het niet, helaas en daar kan een ontbrekende komma m.i. niets aan toevoegen.

Vandaar mijn verbazing en hoopte op een duidelijker antwoord. ;)
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2019
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 27 apr 2022 15:16

Hetgeen wat ik van Evenepoel weet komt met name uit dit forum en wielerflits. Ik ben dus niet onbekend met hem maar mijn mening is wel heel sterk gevormd door de mening van anderen hier omdat dat mijn voornaamste bron is.

Dan Van Aert: Vaak hebben mensen een sporter uit eigen land als favoriet of waar ze fan van zijn. Ik kan me zo voorstellen dat je van de Belgische renners dan eerder voor een type als Wout van Aert kiest dan voor een type als Remco Evenepoel. Voor mij is Wout van Aert aansprekender namelijk. Hij laat ook mooie resultaten zien, heeft een goede tour gereden en zijn gevechten met MVDP zijn legendarisch. Daarmee heeft hij voor mij een enorme gun factor en ik geloof niet dat hij al ooit negatief in het nieuws is geweest. Dan noem je iemand ook wel een ideale schoonzoon.

Van Sagan tenslotte staat er een filmpje op YouTube waarbij hij met zijn wielrenfiets via de neus en voorruit van zijn auto, de auto op fietst en dan met zijn fiets op het dak staat van zijn auto. Dat doen weinigen hem na.

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 27 apr 2022 15:55

Oké, nou is het mij wat duidelijker. Echter begrijp nog steeds niet wat je nou wilde zeggen met "Waar Evenepoel denk ik wel last van heeft is dat Van Aert de ideale schoonzoon is" want als het is zoals je zegt kan je er toch geen last van hebben als je iemand een enorme gunfactor geeft.? Trouwens iemand daardoor de ideale schoonzoon noemen is mij als Nederlander volslagen onbekend, vandaar mijn opmerking over 'dialect' o.i.d. ;)
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

walter-
Forum-lid HC
Berichten: 5208
Lid geworden op: 08 okt 2017 11:27
Locatie: Lubbeek/België

walter- 27 apr 2022 16:06

Orlok schreef: 27 apr 2022 15:55 ... Trouwens iemand daardoor de ideale schoonzoon noemen is mij als Nederlander volslagen onbekend, vandaar mijn opmerking over 'dialect' o.i.d. ;)
Enkel jouw gebrek en kennis van Nederlandse uitdrukkingen ;-).
Je kan je inlezen: https://www.bol.com/be/nl/p/de-ideale-s ... 052324599/

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2019
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 27 apr 2022 16:13

Het is zeker geen dialect tenzij alles wat van beneden Lauwersoog komt dialect is. Onder andere Herman Koch heeft een gelijk genaamd boek en die woont hier bepaald niet om de hoek.
Toch fijn dat ik je dan wel niets kan leren over Evenepoel, ik jouw kennis van de Nederlandse taal wel kan verrijken. 😉

Naast Wout verbleekt een renner als Remco wil ik zeggen als het aankomt qua sympathie.
Net als dat als je naast Nathan Rutjens staat, je ook nooit zult horen dat jij zo positief in het leven staat.

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 27 apr 2022 16:24

walter- schreef: 27 apr 2022 16:06
Orlok schreef: 27 apr 2022 15:55 ... Trouwens iemand daardoor de ideale schoonzoon noemen is mij als Nederlander volslagen onbekend, vandaar mijn opmerking over 'dialect' o.i.d. ;)
Enkel jouw gebrek en kennis van Nederlandse uitdrukkingen ;-).
Je kan je inlezen: https://www.bol.com/be/nl/p/de-ideale-s ... 052324599/
Nee hoor, iemand de ideale schoonzoon noemen is mij wel bekend alleen niet om de redenen die @bakboord1 aandraag, wel als je je knap en keurig gedraagt namelijk. ;)
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

uninvitedguest
Forum-lid
Berichten: 1704
Lid geworden op: 05 aug 2007 14:19
Locatie: Omg. Eindhoven

uninvitedguest 27 apr 2022 18:33

Ik krijg langzamerhand het idee dat sommigen hier maar wat omneuzelen om zo snel mogelijk aan de 4000 postst te komen om als HC lid door het leven te mogen gaan. (weet niet of het aan alle eisen van de Dikke Van Dale voldoet en of iedereen het begrijpt, maar ga het verder niet toelichten. Zoals eenn illluster onderschrift hier eens luidde; "als ik wilde dat je het begreep had ik het wel duidelijker uitgelegd" :-) )
Doe alles wat je doet met hart en ziel.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15825
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 27 apr 2022 18:37

uninvitedguest schreef: 27 apr 2022 18:33 ...... 4000 postst te komen om als HC lid .........
Bedankt, Ik wist niet waar die aanvulling HC onder mijn forumnaam vandaan kwam. :like:
I know myself like no one else
Nothing to defend

Plaats reactie