Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Remco Evenepoel

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4612
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 27 jun 2022 08:49

pino schreef: 27 jun 2022 08:07

De Remco afficionado’s zijn irritanter dan Remco zelf.
Wat een moeilijk woord, ik heb het even moeten opzoeken want ik kende het niet. Het betekent blijkbaar liefhebbers. Je hebt het wel fout gespeld, het is met één f.

pino
Forum-lid
Berichten: 3286
Lid geworden op: 16 apr 2004 18:32
Locatie: Apendorp NL

pino 27 jun 2022 08:58

lugosi schreef: 27 jun 2022 08:49
pino schreef: 27 jun 2022 08:07

De Remco afficionado’s zijn irritanter dan Remco zelf.
Wat een moeilijk woord, ik heb het even moeten opzoeken want ik kende het niet. Het betekent blijkbaar liefhebbers. Je hebt het wel fout gespeld, het is met één f.
QED 😆
Niet zijken maar reiden !

i-mac

i-mac 27 jun 2022 09:04

El Pistolero schreef: 27 jun 2022 01:55
lugosi schreef: 26 jun 2022 22:41
i-mac schreef: 26 jun 2022 20:00
Vraag is wat hij dan wel moet doen om die stempel van hem weg te krijgen? Terug gaan voetballen?
Als de afkeer visceraal is zal ook dat niet helpen.
Wat Remco betreft zijn het voor mij geen onderbuikgevoelens maar het totale plaatje. Zie mijn eerdere reactie, het is een irritant, arrogant, overschat kut ventje.

@enzzo; indrukwekkend, respect pffff doe even normaal man.
Ik begrijp dat best hoor. Meer zelfs, het is je goede recht. Maar waarom dan constant je gal hier uitspuwen? Dan weet je toch dat je een averechts effect krijgt?

Enfin, voor mij stopt het hier. Er zijn ernstiger dingen bezig op deze aardbol …

@pino : het is niet omdat ik Remco hier verdedig, dat ik een supporter ben van hem. Wel integendeel. Maar als hij een knap staaltje wielrennen brengt, dan heb ik daar veel bewondering voor. Maar ook bij andere renners.

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 27 jun 2022 13:09

tom dumoulin is een karakterloos ventje, Van Der Poel een wieltjeszuiger die zelfs geen molshoop over geraakt, van aert een blaaskaak en geldwolf die overal met zijn vrouw en kind staat te pronken en een kwetsuur faket, roglic kan bijna nooit een voorsprong in een ronde behouden, wat pogacar presteert kan nooit zonder hulpmiddelen, Alaphilippe is een smoelentrekker die van links naar rechts swabbert, Valverde een ouwe zak die enkel presteert door reeds bewezen dopinggebruik, froome een puffer, de veldrijders zijn al jarenlang renners van tweede categorie die meelopers zouden zijn op de weg, enz.....maar oh wat houden wij van het wielrennen en zijn wij positief en onbevooroordeeld in onze commentaren.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

bartdr
Forum-lid
Berichten: 1328
Lid geworden op: 18 jun 2019 13:29

bartdr 27 jun 2022 15:37

Ik vond de aanval van Remco ook wel knap! Het is wel naar 2 vluchters die waarschijnlijk de nek al af waren, maar tegen die snelheid iemand uit het wiel kletsen blijft toch een moeilijk ding om te doen (lijkt mij).
Algemeen over het BK: ik vreesde al dat de boel nog wel eens kon dichtplooien, maar ik snap echt niet waarom Philipsen die lange inspanning doet om de kopgroep te proberen inhalen. Waarom laat die zich niet gewoon uitzakken? Zoveel schrik van Merlier?

Gebruikersavatar
The RowingCyclist
Forum-lid
Berichten: 140
Lid geworden op: 07 jun 2022 11:53

Gebruikersavatar The RowingCyclist 27 jun 2022 18:48

El pisTrollero: trollt
Teveel forumleden: belonen El pisTrollero met een reactie :roll:

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15821
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 27 jun 2022 19:24

The RowingCyclist schreef: 27 jun 2022 18:48 El pisTrollero: trollt
Teveel forumleden: belonen El pisTrollero met een reactie :roll:
Als vanaf nu iedereen op elke reactie van hem/haar zijn/haar naam aanpast aan El PisTrollero dan druipt hij/zij wel vanzelf af. :mrgreen:
I know myself like no one else
Nothing to defend

i-mac

i-mac 27 jun 2022 20:12

bartdr schreef: 27 jun 2022 15:37 maar ik snap echt niet waarom Philipsen die lange inspanning doet om de kopgroep te proberen inhalen. Waarom laat die zich niet gewoon uitzakken? Zoveel schrik van Merlier?
Ik vermoed dat hij orders zal gekregen hebben van Roodhooft. Aangezien Merlier straks Alpecin verlaat, is die titel voor dat team een vergiftigd geschenk. Hij kan er de volgende maand nog mee rijden, maar daar stopt het dan ook. Naar publiciteit niet veel soeps, want men kiest daar voor Philipsen en VDP. Merlier zal het moeten doen met andere koersen, maar tijdens de TdF is dat maar bijkomstig.

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 27 jun 2022 21:10

Iemand met overzicht zou juist geadviseerd hebben om benen stil te houden en nog wat meer in de tank te houden voor de sprint. Hij leek pas na enkele minuten zijn communicatie te gebruiken.

Sep had tientallen km's daarvoor - toen hij voor het groepje reed - ook wel wat eerder mogen stoppen met trappen.

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4612
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 27 jun 2022 22:01

litespeed schreef: 27 jun 2022 21:10 Iemand met overzicht zou juist geadviseerd hebben om benen stil te houden en nog wat meer in de tank te houden voor de sprint. Hij leek pas na enkele minuten zijn communicatie te gebruiken.
.....
Hij verklaarde zelf dat de communicatie niet goed werkte.

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 27 jun 2022 23:07

Ok, dat vonden de journalisten dan niet interessant genoeg om te melden in de uitgeschreven interviews.

El Pistolero
Forum-lid
Berichten: 1671
Lid geworden op: 21 dec 2012 18:50

El Pistolero 28 jun 2022 00:46

Lcsmet schreef: 27 jun 2022 19:24
The RowingCyclist schreef: 27 jun 2022 18:48 El pisTrollero: trollt
Teveel forumleden: belonen El pisTrollero met een reactie :roll:
Als vanaf nu iedereen op elke reactie van hem/haar zijn/haar naam aanpast aan El PisTrollero dan druipt hij/zij wel vanzelf af. :mrgreen:
Dit doet me echt pijn. Zal vanaf nu alleen nog meelezen.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.

Plaats reactie