Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Remco Evenepoel

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37371
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 28 apr 2022 08:05

Met 4.000 kom je net kijken :P
Less is bore

Gebruikersavatar
raven14
Forum-lid
Berichten: 3340
Lid geworden op: 13 dec 2013 18:25

Gebruikersavatar raven14 28 apr 2022 08:45

Afbeelding

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4612
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 28 apr 2022 09:09

bakboord1 schreef: 27 apr 2022 15:16 Voor mij is Wout van Aert aansprekender namelijk................................ en ik geloof niet dat hij al ooit negatief in het nieuws is geweest....................
Over wat negatief is zullen de meningen nog wel verschillen maar er zijn toch wel enkele feitjes die sommigen als negatief zullen bestempelen.
De reactie op de valse start op het bk in 2014.
Over de affaire met Nuyens is ook niet iedereen dezelfde mening toegedaan, menig Vlaming kiest hier partij voor Nuyens.
Ook in de bijhorende rechtszaak zijn er heel wat mensen die niet meegaan in de motivering. Ook de reactie op het arrest waarbij de veroordeling eigenlijk in lijn ligt met een eerder eigen voorstel is op z'n minst bijzonder te noemen.
De breuk met Albert heeft volgens ingewijden ook wonden geslagen.
De reactie na Gent Wevelgem 2020 tegenover het koersgedrag van Matthieu toont de echte Wout.
De reactie na het eigen falen op het wk in leuven en het te laat Stuyven zijn kans laten gaan willen afschuiven op Remco is ook niet bij iedereen goed gevallen.

Gebruikersavatar
TL@
Forum-lid HC
Berichten: 5923
Lid geworden op: 20 dec 2012 13:15

Gebruikersavatar TL@ 28 apr 2022 10:18

Ik ken letterlijk niemand die de kant van Nuyens kiest. Vies ventje.

Wout heeft een onberispelijke reputatie. Niet iedereen is fan maar ik denk niet dat hij anti-fans heeft (zoals Remco, alleen hier op het forum al)
Afbeelding

bartdr
Forum-lid
Berichten: 1330
Lid geworden op: 18 jun 2019 13:29

bartdr 28 apr 2022 10:23

Wanneer is een reputatie zelfs onberispelijk? Als Remco ooit de tour wint, dan gaan we in Vlaanderen ook niet zeggen "ja, maar die uitspraken van *nog nader te definiëren periode* konden toch echt niet door de beugel.". Er rijden er genoeg rond met een palmares om u tegen te zeggen, waarvan de negatieve kantjes niet meer dagelijks aangehaald worden.

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4612
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 28 apr 2022 13:15

TL@ schreef: 28 apr 2022 10:18 Ik ken letterlijk niemand die de kant van Nuyens kiest. Vies ventje.

Ik wel, oa mensen bij de wielerbond en ook bij de vrt sportjournalisten. Denk maar niet dat die zijn rol uitgespeeld is.

Gebruikersavatar
TL@
Forum-lid HC
Berichten: 5923
Lid geworden op: 20 dec 2012 13:15

Gebruikersavatar TL@ 28 apr 2022 13:35

Dus geen enkele gewone Vlaming? Enkel de mensen die in bed liggen met Nuyens (of hem voor het 1 of ander nodig hebben). Als renner was hij ook al niet bepaald de meest populaire bij zijn collega's.
Afbeelding

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4612
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 28 apr 2022 18:20

Neen dat klopt, maar hij heeft nog steeds een netwerk, wat we daar ook mogen van vinden. Er liggen nog wel plannen voor hem klaar.

Robber77
Forum-lid
Berichten: 87
Lid geworden op: 21 apr 2019 13:47

Robber77 28 apr 2022 19:07

TL@ schreef: 28 apr 2022 10:18 Ik ken letterlijk niemand die de kant van Nuyens kiest. Vies ventje.

Wout heeft een onberispelijke reputatie. Niet iedereen is fan maar ik denk niet dat hij anti-fans heeft (zoals Remco, alleen hier op het forum al)

Inderdaad dat is echt een linke beer Nuyens,vraag het maar is aan Evi Van Damme of Bjorn Leukemans.

Ik ben zowel voor Remco als Wout, blij dat we zo een talentvolle generatie hebben.

zeddleppelin
Forum-lid
Berichten: 69
Lid geworden op: 17 okt 2018 09:16

zeddleppelin 29 apr 2022 14:06

TL@ schreef: 28 apr 2022 13:35 Dus geen enkele gewone Vlaming? Enkel de mensen die in bed liggen met Nuyens (of hem voor het 1 of ander nodig hebben). Als renner was hij ook al niet bepaald de meest populaire bij zijn collega's.
Reken mij dan maar als uw eerste 'gewone Vlaming' die 'de kant' van Nuyens kiest. Ik heb hier indertijd het arrest gepost van het Arbeidshof en sec juridisch bevestigde het enigszins mijn vermoeden hoe de vork aan de steel zat en WvA het spel ook niet zo correct heeft gespeeld (lees: zich verkeerdelijk heeft laten adviseren door een advocaat die er duidelijk niet veel kaas van gegeten heeft of zich gewoonweg mispakt heeft). Pacta sunt servanda (of er moet boter bij de vis komen, boter die Wout bij Jumbo heeft gehaald).

Denk overigens dat de rol van Jumbo-Visma niet onderschat moet worden, aangezien de kans wel reëel is dat zij de vergoedingen waartoe hij veroordeeld werd/wordt zullen ophoesten.

Pelep
Forum-lid
Berichten: 1041
Lid geworden op: 08 okt 2013 21:05

Pelep 29 apr 2022 18:58

zeddleppelin schreef: 29 apr 2022 14:06
TL@ schreef: 28 apr 2022 13:35 Dus geen enkele gewone Vlaming? Enkel de mensen die in bed liggen met Nuyens (of hem voor het 1 of ander nodig hebben). Als renner was hij ook al niet bepaald de meest populaire bij zijn collega's.
Reken mij dan maar als uw eerste 'gewone Vlaming' die 'de kant' van Nuyens kiest. Ik heb hier indertijd het arrest gepost van het Arbeidshof en sec juridisch bevestigde het enigszins mijn vermoeden hoe de vork aan de steel zat en WvA het spel ook niet zo correct heeft gespeeld (lees: zich verkeerdelijk heeft laten adviseren door een advocaat die er duidelijk niet veel kaas van gegeten heeft of zich gewoonweg mispakt heeft). Pacta sunt servanda (of er moet boter bij de vis komen, boter die Wout bij Jumbo heeft gehaald).

Denk overigens dat de rol van Jumbo-Visma niet onderschat moet worden, aangezien de kans wel reëel is dat zij de vergoedingen waartoe hij veroordeeld werd/wordt zullen ophoesten.
Juridisch je gram halen staat niet meteen gelijk aan de sympathie van 'het volk' halen. Na de berichten over Nuyens door idd Leukemans en Van Aert, zal die zijn fanclubje toch wel heel klein en regionaal zijn.

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 30 apr 2022 03:10

Pelep schreef: 29 apr 2022 18:58
zeddleppelin schreef: 29 apr 2022 14:06
TL@ schreef: 28 apr 2022 13:35 Dus geen enkele gewone Vlaming? Enkel de mensen die in bed liggen met Nuyens (of hem voor het 1 of ander nodig hebben). Als renner was hij ook al niet bepaald de meest populaire bij zijn collega's.
Reken mij dan maar als uw eerste 'gewone Vlaming' die 'de kant' van Nuyens kiest. Ik heb hier indertijd het arrest gepost van het Arbeidshof en sec juridisch bevestigde het enigszins mijn vermoeden hoe de vork aan de steel zat en WvA het spel ook niet zo correct heeft gespeeld (lees: zich verkeerdelijk heeft laten adviseren door een advocaat die er duidelijk niet veel kaas van gegeten heeft of zich gewoonweg mispakt heeft). Pacta sunt servanda (of er moet boter bij de vis komen, boter die Wout bij Jumbo heeft gehaald).

Denk overigens dat de rol van Jumbo-Visma niet onderschat moet worden, aangezien de kans wel reëel is dat zij de vergoedingen waartoe hij veroordeeld werd/wordt zullen ophoesten.
Juridisch je gram halen staat niet meteen gelijk aan de sympathie van 'het volk' halen. Na de berichten over Nuyens door idd Leukemans en Van Aert, zal die zijn fanclubje toch wel heel klein en regionaal zijn.
voor mij zijn de prestaties en de manier van koersen belangrijk. Tot zolang het niet echt de spuigaten uitloopt zoals bvb bij Bouhanni vind ik meestal wat heibel wel kunnen. Een renner moet toch niet altijd de sympathieprijs krijgen om fan van te zijn. En ter zake, jenkunt toch moeilijk Remco een etter noemen, hij laat zich verbaal horen maar het is toch geen Hinault tot nu toe die met een welgemikte vuistslag een protesterende boer buiten bewustzijn sloeg. Of Hinault (die een zelf georganiseerde rustdag wou) de ontsnapte Joel Pellier in de tour ging tot de orde roepen waarna deze eens terug in het peleton er opnieuw vandoor ging tot woede van Hinault :lol: .
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Plaats reactie