Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Fiets Podcast - feedback en suggesties

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1497
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 26 mar 2019 11:25

Wellicht hebben jullie hem al beluisterd, maar zo niet....onze eerste Podcast vind je hier of via de widgets naast/onder het forum. In deze aflevering praten hoofdredacteur Rodrick en fotograaf/tester Léon van Bon onder andere over 12 speed, schijfremmen, nieuwe fietsen en de social media waarde van renners.

We zijn natuurlijk heel benieuwd naar wat de luisteraars er van vinden. Graag lezen we jullie feedback over deze eerste aflevering én jullie suggesties voor onderwerpen en/of verbeteringen voor de volgende afleveringen.

De Fiets Podcast gaat 1x per maand verschijnen.
Afbeelding | Afbeelding

Tarkin
Forum-lid
Berichten: 220
Lid geworden op: 22 nov 2016 08:17

Tarkin 27 mar 2019 09:24

Is er een mogelijkheid om deze beschikbaar te maken op Podcast addict? Ik luister via deze weg altijd in de auto naar podcasts

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1497
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 27 mar 2019 15:30

Zoek ik voor je uit....kom er op terug.
Afbeelding | Afbeelding

Gebruikersavatar
serbak
Forum-lid
Berichten: 1119
Lid geworden op: 07 aug 2006 15:06
Contact

Gebruikersavatar serbak 27 mar 2019 16:54

Ik vond het wel vermakelijk, let wel op dat je niet teveel herhaald wat reeds in de bladen en media is uitgekauwd. Bijvoorbeeld de schijfrem discussie. Dit is overal al uitvoerig aan bod geweest, dus als er niets nieuws aan toe valt te voegen dan zou ik zulke topics proberen te vermijden. Ik kijk alvast uit naar de volgende aflevering:-)

Gebruikersavatar
Matthias.
Forum-lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 05 nov 2017 14:31

Gebruikersavatar Matthias. 27 mar 2019 17:19

serbak schreef: 27 mar 2019 16:54 Ik vond het wel vermakelijk, let wel op dat je niet teveel herhaald wat reeds in de bladen en media is uitgekauwd. Bijvoorbeeld de schijfrem discussie. Dit is overal al uitvoerig aan bod geweest, dus als er niets nieuws aan toe valt te voegen dan zou ik zulke topics proberen te vermijden. Ik kijk alvast uit naar de volgende aflevering:-)
+1

Voor de rest, super aangenaam om naar te luisteren.
Vindt het ook leuk hoe elk onderwerp aan bot komt met een jingle.
Hopelijk komen er ook leuke en interessante gastsprekers in de volgende podcasts.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1497
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 27 mar 2019 20:12

Tarkin schreef: 27 mar 2019 09:24 Is er een mogelijkheid om deze beschikbaar te maken op Podcast addict? Ik luister via deze weg altijd in de auto naar podcasts
Het wachten is even op de goedkeuring bij iTunes. Die is al even geleden aangevraagd en zal dus een dezer dagen doorkomen. Zodra de podcast in iTunes staat is hij, als het goed is, ook via Podcast Addict te beluisteren.
Afbeelding | Afbeelding

Tarkin
Forum-lid
Berichten: 220
Lid geworden op: 22 nov 2016 08:17

Tarkin 28 mar 2019 09:21

Top! Van zodra hij daar beschikbaar is voeg ik hem toe aan het lijstje.

Als er nog goede NL podcasts zijn over het wielrennen, dan mag je die altijd doorgeven. Momenteel luister ik die ook al van Laurens Ten Dam (live slow, ride fast).

Gebruikersavatar
Arjan
Forum-lid
Berichten: 770
Lid geworden op: 09 apr 2004 19:55

Gebruikersavatar Arjan 30 mar 2019 16:36

Leuk initiatief. Het hoeft van mij niet elke keer zo lang.
Het schijfremonderwerp mag van mij juist wel terug komen. Maar dan wel met wat meer nuance. Nu is het weer de tamelijk eenzijdige mening van de redactie als voorstander. Heb het bijvoorbeeld ook over praktische oplossingen voor de herrie en andere nadelen. Op de vraag voor suggesties voor onderwerpen zou bijvoorbeeld smeermiddelen wax versus olie, mentale aspecten, praktische zaken bij een cyclo of lange tocht (wat neem je mee en waar laat je dat). noodreparatie onderweg, fietscomputertjes (niet alleen de ingewikkelde met GPS), medische onderwerpen, eigenlijk dus ook gewoon onderwerpen die in het blad ook komen maar dan mag er best een kwinkslag en iets luchtigs bij.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3511
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 31 mar 2019 20:22

Vandaag het eerste uur van mijn rit deze podcast aangezet. Aan het begin werd het aangekondigd als slap gelul over fietsen (niet letterlijk). En dat was het ook. En best vermakelijk voor tijdens je fietsrit. Ik vond het best lekker om op 1 oortje dit gebabbel te hebben. De volgende zal ik zeker weer beluisteren.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3511
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 22 okt 2019 08:18

Ik was een trouwe luisteraar van deze podcasts. Voor zover je van trouw kunt spreken na vijf afleveringen. Volgens mij kwamen ze zo ongeveer per maand. Maar de laatste is nu 2 maanden terug. Is Fiets ermee gestopt? Vond het altijd wel lekker het eerste uur van mijn ritje...
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Gebruikersavatar
JM_H
Forum-lid
Berichten: 1234
Lid geworden op: 25 jul 2013 13:17
Locatie: Betuwe

Gebruikersavatar JM_H 22 okt 2019 11:42

Tarkin schreef: 28 mar 2019 09:21 T

Als er nog goede NL podcasts zijn over het wielrennen, dan mag je die altijd doorgeven. Momenteel luister ik die ook al van Laurens Ten Dam (live slow, ride fast).
LTD is top! Verder luister ik nog naar de Rode Lantaarn en de Grote Plaat, eventueel de Crotcast nog maar daar ben ik geen fan van.
Afbeelding

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27462
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 22 okt 2019 11:48

In het Wiel is ook best aardig.

Plaats reactie