Fietsroute Rotterdam - Deventer??
Hallo Allen,
Ik wil binnenkort eens naar Deventer fietsen. Als ik dan toch naar een verjaardag moet kan ik het beter maar op de sportieve manier doen.
Kan ik ergens fietsroutes vinden op internet? Of een fiets routeplanner.
Ideaal zou zijn als ik de route in mijn GPS zou kunnen laden.
Ik hoor het graag even.
Thanks
Marcel
Ik wil binnenkort eens naar Deventer fietsen. Als ik dan toch naar een verjaardag moet kan ik het beter maar op de sportieve manier doen.
Kan ik ergens fietsroutes vinden op internet? Of een fiets routeplanner.
Ideaal zou zijn als ik de route in mijn GPS zou kunnen laden.
Ik hoor het graag even.
Thanks
Marcel
Met haar op de poten.
Ik zou hiervoor de routeplanner van de Fietsersbond gebruiken. Je geeft begin- en eindpunt en het type fietser (racefietser is een keuzemogelijkheid, maar je kunt ook alles zelf bepalen). Komt er zo een aardige route uit die je ook nog eens in je gps kunt stoppen.
Fietsrouteplanner
Fietsrouteplanner
Zelf heb ik ook wel eens van dit soort acties. Meestal stippel ik mn route dan uit met Bikely.com (of gpsies.com).
In dit geval is mijn advies: rijdt langs de Lek.
R'dam-Lekkerkerk-Schoonhoven-Wijk bij Duurstede-Wageningen.
Daarna of door via Arnhem-Dieren-Hoven of leuk over de veluwe. Veel plezier in ieder geval.
In dit geval is mijn advies: rijdt langs de Lek.
R'dam-Lekkerkerk-Schoonhoven-Wijk bij Duurstede-Wageningen.
Daarna of door via Arnhem-Dieren-Hoven of leuk over de veluwe. Veel plezier in ieder geval.
Ik maak hem concreet. Vanuit Rotterdam ga je via Stolwijk naar Lopik alwaar je de Lekdijk helemaal afrijdt naar Amerongen. Daarna rijd je door naar Rhenen langs de N225. Bij Arnhem houd je Rozendaal en De Steeg aan waar je de Posbank kan. Op de Posbank kun je vast wel routes vinden richting Voorst, Twello en Deventer. Veel plezier
Camerig is prachtig!
- arnoudrace
- Forum-lid
ik fiets wel eens vanuit Delft naar Apeldoorn en dan blijf ik iets dichter tegen A 12 aan (zuidelijk tot na Utrecht daarvan). Dus Gouda, Montfoort, houten, Driebergen, Barneveld, Apeldoorn. Ik zou als ik jou was dan nog onder Apeldoorn blijven en mooi binnendoor naar Deventer rijden.
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
- arnoudrace
- Forum-lid
uhmm nee, sorry.
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
Ik heb de routeplanner van de fietsersbond gebruikt. Route ingeladen in mijn GPS en gecontroleerd. En inderdaad vanaf mijn huis kon ik de route volgen.
Helaas stopte de route een paar kilometer voor Hardewijk??? Gelukkig bleef de eindbestemming wel zichtbaar met een vlaggetje. Met de GPS en informatie borden in de dorpjes zelf nog een beetje een route kunnen plannen. De geplande 150 kilometer groeide naar 170 kilometer omdat ik omgereden ben. Die route planner zal ik dus niet meer gebruiken.
Toch wel lekker gereden
Helaas stopte de route een paar kilometer voor Hardewijk??? Gelukkig bleef de eindbestemming wel zichtbaar met een vlaggetje. Met de GPS en informatie borden in de dorpjes zelf nog een beetje een route kunnen plannen. De geplande 150 kilometer groeide naar 170 kilometer omdat ik omgereden ben. Die route planner zal ik dus niet meer gebruiken.
Toch wel lekker gereden

Met haar op de poten.