Het forum over de technische onderwerpen, het onderhoud, afstellen en reparaties.

Rotor inpower

roeieber
Forum-lid
Berichten: 916
Lid geworden op: 12 aug 2005 01:51

roeieber 15 mar 2019 13:44

Heeft er iemand ervaring met het installeren van een Rotor Inpower, de linker crank.
Ik heb alles volgens de handleiding gedaan en het ziet en voelt goed, maar de handleiding komt niet overeen met wat er geleverd wordt.

Ze spreken van een ring (gewoon plat getekend) maar er zit een metalen ring met een opstaand randje bij. Bedoelen ze die ring? En hoe komt die dan te zitten? Ik heb die ring nu niet gebruikt.

Rotor heeft mijn Ticket gesloten zonder antwoord te geven....

Afbeelding

Afbeelding
I Am SpeCiAliZed

wasbeer2006
Forum-lid HC
Berichten: 12477
Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47

wasbeer2006 15 mar 2019 15:03

Ja vorig jaar gemonteerd voor iemand. maar die opstaande ring kan ik me ook niet meer herinneren,

De ring op de tekening is een platte ring die achter de bout moet, dit zit er waarschijnlijk ook gewoon, maar heb je mogelijk niet gezien doordat deze aan het vet bleef plakken. Maar dat kan je nog even checken.

Als het goed draait en je hebt de ring aan de nds speling vrij afgesteld die zou het goed moeten zitten

flowik
Forum-lid
Berichten: 135
Lid geworden op: 27 dec 2017 12:19

flowik 16 mar 2019 14:35

Je zou kunnen kijken op de rotor website voor een recentelijke handleiding bijbehorend bij je product? Mogelijk staan daar andere instructies. (bevond ik wel met mijn 2inpower)

Plaats reactie