(Price drop) DT SWISS ARC 1400 DICUT DB

Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
tim.w
Forum-lid

tim.w 11 mar 2019 17:48

In februari ben ik trotse eigenaar geworden van een Canyon Aeroad. De fiets staat al enkele weken te wachten in de woonkamer om uitgelaten te worden wanneer het mooi weer is. In de tussentijd heb ik echter ook de tijd gehad om na te denken wat ik nog zou willen veranderen aan de look van de fiets. Inmiddels ben ik erover uit dat ik graag de DT Swiss wielset wil vervangen voor de Zipp 404's.

Dat betekent dat ik de DT Swiss ARC 1400 wielen in de verkoop ga doen. Zoals gezegd heeft de fiets enkel binnen gestaan. Er is slechts 1 rondje mee gereden op een parkeerplaats om te kijken of de fiets technisch gezien goed functioneert (remmen, schakelen etc.) dus de wielen hebben er slechts 1 kilometer opzitten.

Voor meer specs zie:

https://www.canyon.com/nl-nl/road/aeroa ... 0-di2.html

Voor foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vraagprijs: €1400

Voorkeur gaat uit naar afhalen omdat verpakkingsmateriaal ontbreekt. Tevens wil ik de koper de kans geven om de wielen te bekijken en eventueel testen.

tim.w
Forum-lid

tim.w 13 mar 2019 19:43

Price drop: €1250

tim.w
Forum-lid

tim.w 15 mar 2019 17:33

Nieuwe en laatste prijs: €1150

De wielset word volgende week gewisseld door een FM. De set kan daarna zowel opgehaald als verzonden worden (Als de DT Swiss wielen in de Zipp verpakking passen)

jwkeij
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar jwkeij 15 mar 2019 21:01

Maar deze DTSwiss wielen zijn toch niet de minsten? Het lijkt mij dat je met de wissel voor de Zipp's er technisch niet zo heeul veel mee vooruit gaat.

Maar dat is mijn mening, he? ;)

Wel een mooie setup zo trouwens!
Succes met de verkoop.
WiND 42 - 2018

Plaats reactie