Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?

scottpch
Forum-lid HC
Berichten: 6334
Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
Locatie: Omgeving Eindhoven

scottpch 09 dec 2022 08:07

Doe ik ook een duit in het zakje:
Hier alweer toe aan de 2e chocobruine Labrador, de eerste heeft het 15 jr volgehouden, weer een teefje.
Deze is ook weer ongelooflijk vriendelijk, enthousiast en vol energie, een echte allemansvriend met geen greintje kwaad en alweer 2jr oud.
Een geweldige voetballer overigens, heeft een dribbel waar Messi jaloers op zou zijn! :D

Gebruikersavatar
raven14
Forum-lid
Berichten: 3386
Lid geworden op: 13 dec 2013 18:25

Gebruikersavatar raven14 09 dec 2022 09:44

Hier ook een allemansvriend: een bijna 10 jaar oude Ierse Setter, die mijn beste maatje is. Totaal geen waakinstinct aanwezig, hij ontvangt iedereen met evenveel enthousiasme - de schilder die het interieur hier schildert deze week, kan zo met de sleutel binnenkomen zonder dat er verder iemand thuis is - de hond geeft hem dan een heel warme welkomstknuffel.

Vroeger nam ik hem al eens mee wanneer ik ging MTB'en, zorgde dan dat ik na een uur weer thuis passeerde, dan had hij het wel gehad. Nu is hij wat rustiger maar een uurtje joggen doet hij nog steeds graag mee. Hij blaft eigenlijk nooit tenzij van enthousiasme vóór een wandeling en tijdens het sporten.

IMG_7739 (1).jpeg
Afbeelding

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5737
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 09 dec 2022 10:10

Om weer een beetje on-topic te komen ;) ;
Na vorige week de kaartjes voor Metallica gekocht te hebben vroeg mijn vrouwtje of we ook naar Kiss konden.
En wie ben ik om te weigeren.
Dus 12 juni zitten we in de Ziggodome. :D :winkthumb:
Bijlagen
logo.png

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27551
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 09 dec 2022 10:49

6 extra zonnepalelen, waardoor de teller nu op 23 staat.

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2024
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 09 dec 2022 12:30

Metallica staat ook nog steeds op mijn wensenlijstje. Geen idee waarom ik nooit kaartjes koop.
Ik ga nooit naar optredens maar ik zou op mijn sterfbed spijt hebben dat ik dat nooit heb gedaan.

hayes

hayes 09 dec 2022 13:17

Adapter om Android Auto draadloos te maken.
Oorspronkelijk was draadloze AA standaard op de auto maar door chiptekort verdwenen. Zonder één woord uitleg of prijsverlaging.
Dus maar zelf een fix gezocht.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37657
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 09 dec 2022 14:02

hayes schreef: 09 dec 2022 13:17 Adapter om Android Auto draadloos te maken.
Oorspronkelijk was draadloze AA standaard op de auto maar door chiptekort verdwenen. Zonder één woord uitleg of prijsverlaging.
Dus maar zelf een fix gezocht.
Hoor ik vaker. Kennis moest zijn parkeersensoren rondom inleveren ivm chiptekort.
En collega kreeg in offerte al te horen dat er 1250,- toeslag op zit voor een komende prijsverhoging tussen moment van orderen en afleveren. Autobranche maakt (zoals velen) fors misbruik van de situatie.
Less is bore

i-mac

i-mac 09 dec 2022 15:36

bakboord1 schreef: 09 dec 2022 12:30 Metallica staat ook nog steeds op mijn wensenlijstje. Geen idee waarom ik nooit kaartjes koop.
Ik ga nooit naar optredens maar ik zou op mijn sterfbed spijt hebben dat ik dat nooit heb gedaan.
Als hun nieuw album even goed wordt als het eerste nummer die verscheen van dat album, dan wil ik nog wel eens overwegen om nog eens te gaan kijken/luisteren/headbangen bij Metallica. Maar na de Black Album was het beste er toch van af (wat mij betreft). Niet voor niets dat ze live nog steeds teren op hun oudere nummers.

Ik heb wel Metallica beleeft in hun begin periode rond 1983/1984. En dat was zeer plezant toen. Ik heb die gasten ooit mogen ontmoeten op een festival in Poperinge, België (backstage), en dat is voor mij nog steeds een overgetelijke namiddag. De foto's die ik daaraan heb over gehouden, zijn me veel waard. En muzikaal waren ze toen zeer goed.

Gebruikersavatar
deijn
Forum-lid
Berichten: 590
Lid geworden op: 17 jun 2008 00:24

Gebruikersavatar deijn 09 dec 2022 16:35

bakboord1 schreef: 09 dec 2022 12:30 Metallica staat ook nog steeds op mijn wensenlijstje. Geen idee waarom ik nooit kaartjes koop.
Ik ga nooit naar optredens maar ik zou op mijn sterfbed spijt hebben dat ik dat nooit heb gedaan.
Je hoeft ze ook maar 1x te zien, daarna lijkt het altijd op het vorige concert :mrgreen:
Nieuwe nummer is inderdaad echt goed!
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.

hayes

hayes 09 dec 2022 17:44

Eén keer gezien op Torhout/Werchter, toen Torhout er nog bij zat.
Denk 1991. Op de top van hun kunnen.
Ik snap dat James niet meer kan 'zingen' als vroeger maar live hoef ik het niet meer te zien.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37657
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 09 dec 2022 19:35

Black Album… middelbare schooltijd, onvergetelijk die muziek.
1991 topjaar qua releases;
Black Album
Nevermind
Use Your Illusion 1&2
Wat wil een mens nog meer :-)
(The Razors edge net paar maanden daarvoor uitgebracht in 1990).
Less is bore

i-mac

i-mac 09 dec 2022 21:01

Geef mij maar Metallica's Ride the Lightning van 1984. Wat is dat album hier ten huize ingeslagen als een bom. En Iron Maiden had in dat gezegende Metal jaar toen ook al Powerslave uitgebracht. En Dio, en Mercyful Fate, en Queensryche, en Judas Priest brachten in dat jaar ook een meer dan goede verrassing voor de Metal liefhebber in petto.

Plaats reactie