Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7825
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 03 aug 2022 21:00

Ik moet op bevel van mijn lief morgen mijn “Simon Geschke” baard afscheren….😱
Heb nog wat Mach 3 mesjes liggen dus morgen eens testen.
Was altijd heel kritisch op scheermessen
Do or don’t, there is no try

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 03 aug 2022 23:06

Ik heb me eerst leren scheren met het (knip) mes van mijn vader. Hetzelfde dat de kapper toen (en nog steeds?) zo elegant in zijn handen hield. Een aantal jaren terug heb ik het nog eens geprobeerd, echter zonder veel succes. Is mogelijk al een collectors item!

i-mac

i-mac 04 aug 2022 09:18

Theo V schreef: 03 aug 2022 10:50 Jij gaat een top-avond hebben.
Ik ben laatst in Nijmegen geweest en ondanks dat ik achteraf stond heb ik een geweldige avond gehad.
🤘🤘🤘
Het was meer dan een top avond. Het weer was perfect (+20°), de locatie was heel erg goed (eerste event op die plaats), en de sfeer was super. €89 is best wat geld voor een concert, maar we kregen een 2 uur durend spectakel in de plaats.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Lion1979
Forum-lid
Berichten: 371
Lid geworden op: 13 dec 2015 22:15

Gebruikersavatar Lion1979 04 aug 2022 09:58

Een Zwitserland vignet voor de aankomende vakantie
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX810
Cube Agree C:62 Disc

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5698
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 04 aug 2022 18:57

i-mac schreef: 04 aug 2022 09:18 ...... de locatie was heel erg goed (eerste event op die plaats)......
Ik kon kiezen tussen Nijmegen of Oostende.
Ik wist niet wat ik kon verwachten van Oostende, dus maar 'veilig' voor Nijmegen gekozen.
Maar ik begrijp hieruit dat de lokatie top is.
Hoe is de bereikbaarheid?
En de hotels, zijn die een beetje betaalbaar daar?
Of zijn de prijzen door het dak geschoten vanwege dit concert?
(Laatst in Arnhem, bij Lady Gaga, was de goedkoopste kamer boven de 300 euro)

i-mac

i-mac 04 aug 2022 19:28

Bereikbaarheid is zeker in orde. De organisatie was op alle vlakken 100% in orde. Wij namen een fiets mee, en lieten de wagen een goeie 4km verderop staan. Maar ik kon gerust nog wat anderhalve kilometer dichter staan. Maar ik hou in mijn achterhoofd ook dat je vlot moet weg raken. Ook dat is ons geval geen enkel probleem. Er was een fietsenstalling voorzien voor 4000 fietsen, maar die stond propvol. Het mooie weer én de uitgebreide verkeersinfo vooraf hebben dit in de hand gewerkt. Na het laatste nummer kon je erg vlot naar de uitgang. Ik was een goeie 45 minuten later al terug thuis.

Hotels, dat weet ik niet. Het is momenteel topseizoen aan de kust, dus goedkoop zal het niet geweest zijn. Maar in de ruime omgeving, meer landinwaarts moet er zeker iets te vinden zijn. Bij een volgend optreden te Oostende, kan je ook bij mij thuis logeren. Ik woon op een kleine 20km van Oostende (Brugge). Ik kan ook 3 fietsen meenemen op de fietsendrager.

hayes

hayes 04 aug 2022 20:50

Aan m'n Facebook feed te zien is zowat 50% van m'n Facebook vrienden naar Rammstein geweest of is er nu :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15826
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 04 aug 2022 21:11

Je vrienden hebben een mooie muziek smaak. :)
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 05 aug 2022 09:28

hayes schreef: 04 aug 2022 20:50 Aan m'n Facebook feed te zien is zowat 50% van m'n Facebook vrienden naar Rammstein geweest of is er nu :mrgreen: :mrgreen:
Bij mij ook ongeveer (1 zit er zelf hierboven :mrgreen: ). Een gratis kaartje heb ik echter met veel plezier afgeslagen. Ik hou van heel veel soorten muziek maar dit laat ik aan mij voorbijgaan.

i-mac

i-mac 05 aug 2022 15:03

Gastheerg schreef: 05 aug 2022 09:28 Bij mij ook ongeveer (1 zit er zelf hierboven :mrgreen: ). Een gratis kaartje heb ik echter met veel plezier afgeslagen. Ik hou van heel veel soorten muziek maar dit laat ik aan mij voorbijgaan.
Ik ken nochtans veel mensen die geweest zijn, die ook niety direct fan zijn van de band. Maar ze hebben wel allemaal genoten van de show op zijn geheel. Je moet er natuurlijk wel de fikse som voor over hebben.

Ik ben zo in het verleden met mijn vrouw meegegaan naar o.a. Michael Jackson, Tina Turner, Eros Ramazzotti, diverse Franse artiesten. Ik was geen fan van hun muziek, maar ik kon de show wel pruimen. Soms moet je je vooroordelen even durven opzij zetten.

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 05 aug 2022 17:07

i-mac schreef: 05 aug 2022 15:03 Ik ken nochtans veel mensen die geweest zijn, die ook niety direct fan zijn van de band. Maar ze hebben wel allemaal genoten van de show op zijn geheel. Je moet er natuurlijk wel de fikse som voor over hebben.
Geld was geen probleem want ik kon een gratis kaart krijgen. Fietsen en muziek lopen bij mij parallel. M'n eerste racefiets en eerste pick-up zal niet veel tijd tussen hebben gezeten.
Ik doe dan weer wel langer met draaitafels (ontopic: pas een nette Pro-Ject gekocht) dan met racefietsen :mrgreen:

Ik hou echt veel heel veel soorten muziek. Bij heel veel steek ik m'n vinger op dat het hier in de kast staat. Ik heb ook veel muziek met een boodschap. Verontwaardiging? Top! Boosheid? Top? Stevig? Uitstekend. Provocerend (ook als ik iets anders vind)...prima!

Ik kan alleen slecht tegen een agressieve sfeer en Rammstein roept die bij mij op. Mede door de show.

Meerdere vrienden proberen mij al jaren mee te slepen. Willen alles voor me betalen. Zelfs een optreden in Praag. Vliegtuig, hotel, ticket........... Doe maar een ander blij maken! Overigens zijn er wel een paar 100 acts dat ik graag van een gratis ticket gebruik maak :mrgreen: Wie mijn muziekblog kent weet de namen :mrgreen:

Laat overigens even duidelijk zijn dat ik Rammstein niet veroordeel of zo. Het is gewoon niet mijn glaasje whisky ;)

i-mac

i-mac 05 aug 2022 17:27

Gastheerg schreef: 05 aug 2022 17:07 Ik kan alleen slecht tegen een agressieve sfeer en Rammstein roept die bij mij op. Mede door de show.

Laat overigens even duidelijk zijn dat ik Rammstein niet veroordeel of zo. Het is gewoon niet mijn glaasje whisky ;)
Ik kan je garanderen dat je die sfeer compleet verkeerd ziet. Wel integendeel, ze lachen zelf met hun act. Uiteraard zijn alle clichés die bij deze band horen aanwezig. Maar ik heb ook niets van vijandigheid gemerkt tijdens het optreden. Alleen veel lachende gezichten. Maar Rammstein zoekt wel de grens van de controverse op met hun video's. En dan begrijp ik wel waar je de link legt met agressie (denk ik).

Ik weet wel dat de Metal scene een beetje een verkeerd beeld geeft voor veel mensen. Maar de realiteit is totaal anders. Ik ga al jaren naar Graspop, en er zijn zelden of nooit incidenten. Meer zelfs, het gaat er vredelievend aan toe. Op sommige andere pop festivals in België is dat gans anders.


Waar kan ik die muziekblog van je vinden?

Plaats reactie