Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Nederland - Denemarken

dario
Forum-lid
Berichten: 3823
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 14 jun 2010 13:54

Ik vind het wel relax: België doet niet mee en Italië acht ik deze keer bij voorbaat kansloos, dus ik hoef me nergens druk over te maken. Ik nam me zelfs voor helemaal niet te kijken, maar misschien kan ik het vanavond tòch niet laten...
Ik begreep wel dat Nederland denkt in aanmerking te komen voor de wereldtitel? Dat wordt ongetwijfeld ook nu weer hun ondergang!:rolleye:

Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 14 jun 2010 13:54

[quote="BMiller"]Ik vindt het anders bijzonder gezellig. Straks gaan we inderdaad met het hele team naar de kroeg om te kijken. Leuk uitje toch.
Daarnaast komt de Tour op een goede 2de plek hoor. Dit wat betreft gekte op de werkvloer. Denk aan alle tourpouls die worden georganiseerd en alle live streams die aan staan vanaf een uurtje op half 3. [/quote]

Op de school van een vriendin van mij geven ze vrij als NL moet voetballen. Dat maak je niet mee met de Tour, giro etc.
Daarbij waarom nu wel die gekte? Met het WK voetbal presteren 'we' niet veel beter dan met een WK basketbal, handbal, honkbal o.i.d maar daar supporteren we een stuk minder voor.

Gebruikersavatar
lancev7
Forum-lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 26 dec 2005 02:06

Gebruikersavatar lancev7 14 jun 2010 13:57

En voor diegene die de Vuvuzela echt helemaal zat zijn:
http://sporza.be/cm/sporza/extra/games/ ... zela_smash

dirkjan
Forum-lid
Berichten: 159
Lid geworden op: 29 mar 2010 17:57

dirkjan 14 jun 2010 13:59

Ik erger me tijdens het WK voornamelijk aan het hoge Shownieuws gehalte rond om het NL-elftal. Sneijder krijgt een schop en heel NL houdt zijn adem in. We blijven ook maar een raar volk. Tot en met donderdag maken we ons druk om verkiezingen, vrijdag is dat totaal onbelangrijk en vergeten en komt nieuws over de formatie na de training van het NL-elftal en het geluid van de vuvuzela's (oke die dingen zijn ook irritant)

Ik vind voetbal geweldig, kan er erg van genieten maar dat shownieuws gehalte mag er van mij wel weer vanaf. Tijdens de competitie ligt er ook niemand wakker of iemand met rose groene paarse of blauwe voetbalschoenen speelt. Tijdens een WK is het gelijk een hot issue.

Wat werk betreft, voetbal verbroederd en stemt mensen positief. Consumenten vertrouwen stijgt dus mochten we wereldkampioen worden plukken we daar allemaal de vruchten van. Kortom minder zeuren, meer feesten. Azijnpissen kunnen we straks wel weer! (als het te glad is, te koud of te nat om buiten te fietsen) :D

c.zaballa
Forum-lid
Berichten: 1039
Lid geworden op: 12 feb 2009 12:24

c.zaballa 14 jun 2010 14:13

WK

1974 finale
1978 finale
1990 laatste 16
1994 kwart finale
1998 halve finale
2006 laatste 16

EK

1988 winnaar
1992 halve finale
1996 kwart finale
2000 halve finale
2004 halve finale
2008 kwart finale

Niet slecht gezien het feit dat voetbal in vergelijking tot wielrennen een mondiale sport is en Nederland een relatief klein land is. Voetbal is nu eenmaal de populairste sport in Nederland en ook in vele landen daar buiten.

Ik beken: ik vind het prachtig.

Bij wielrennen zul je nooit zo sterk het wij-gevoel hebben als bij voetbal (lees: oranje).
Gazelle Team TVM \'99

bmiller
Forum-lid
Berichten: 752
Lid geworden op: 25 mar 2008 11:47

bmiller 14 jun 2010 14:22

Nou wanneer een Nederlander het goed doet in de Tour gaan we dat zeker merken. Het is alleen wachten dat dat weer gaat gebeuren :(
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.

elboutero
Forum-lid
Berichten: 843
Lid geworden op: 24 apr 2009 13:49

elboutero 14 jun 2010 14:33

[quote=".Jeroen."][quote="BMiller"]Ik vindt het anders bijzonder gezellig. Straks gaan we inderdaad met het hele team naar de kroeg om te kijken. Leuk uitje toch.
Daarnaast komt de Tour op een goede 2de plek hoor. Dit wat betreft gekte op de werkvloer. Denk aan alle tourpouls die worden georganiseerd en alle live streams die aan staan vanaf een uurtje op half 3. [/quote]

Op de school van een vriendin van mij geven ze vrij als NL moet voetballen. Dat maak je niet mee met de Tour, giro etc.
Daarbij waarom nu wel die gekte? Met het WK voetbal presteren 'we' niet veel beter dan met een WK basketbal, handbal, honkbal o.i.d maar daar supporteren we een stuk minder voor. [/quote]


Omdat voetbal verreweg de populairste sport is
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37677
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 14 jun 2010 14:35

Omdat voetbal het meest gehyped wordt door de media.....

Less is bore

dirkjan
Forum-lid
Berichten: 159
Lid geworden op: 29 mar 2010 17:57

dirkjan 14 jun 2010 14:38

Omdat er in voetbal het meeste geld om gaat. (wordt een beetje een kip of ei verhaal, wat was er eerst media of geld)

elboutero
Forum-lid
Berichten: 843
Lid geworden op: 24 apr 2009 13:49

elboutero 14 jun 2010 14:38

tja zo kunnen we nog wel een tijdje doorgaan, helaas heb ik daar nu geen tijd voor want ik ga voetbal kijken :-)
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 5956
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 14 jun 2010 14:39

[quote="Daniel1975"]Ik vind het idioot; NL speelt een poulewedstrijdje en ik kan vanmiddag mijn werk niet doen. Heel veel bedrijven doen niks vanmiddag.
22 juli neem ik ook geen vrije middag, laat ik de telefoon gewoon rinkelen en ga ik met bier en chips naar de etappe naar de Tourmalet kijken.
Oja, en paar dagen daarvoor doe ik dat ook bij de rit naar Ax3Domaines.
[/quote]

Aaaachhhh arme ziel....:D

Als je sportfanaat bent van welke sport dan ook ( waar Nederlanders aan deelnemen ) op TV - of dat nu hockey - zwemmen- vollybal- wielrennen - is , wel dan mag van mij het land lam gelegd worden !!

Met die instelling van jou worden we nooit wereld kampioen - en kunnen we nooit uitblinken / exelleren in welke sport dan ook omdat er altijd iets belangrijkers zou zijn zoals eigen belang.

:(
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8945
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 14 jun 2010 14:42

Eens met ^
Als we ooit OS 2028 willen binnenhalen, dan moet de instelling richting 100% pro-sport
HUP!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Plaats reactie