Zwift Mobile
Geplaatst: 19 jan 2018 13:32
Deze week mijn Elite Direto ontvangen en direct gestart op Zwift. Na de nodige opstartproblemen die ik allemaal heb kunnen oplossen mede dankzij de vele berichten op dit forum en ook die van zwift ondervind ik nog wel een probleem met Zwift Mobile.
Ik gebruik zwfit mbv ANT+ op mijn laptop, heb nu twee ritten gemaakt en deze kan ik op mijn laptop ook terugvinden. Alleen wanneer ik ZML open (en ook inlog op de site), zie ik deze ritten niet terug (teller staat op 0).
Verder kan ik tijdens een rit ook geen gebruik maken van ZML. blijkbaar kan mijn PC en iPhone geen connectie maken, zit wel op hetzelfde wifi netwerk.
Is er iemand hier, die hier ervaring mee heeft, of gewoon de oplossing weet
Ik gebruik zwfit mbv ANT+ op mijn laptop, heb nu twee ritten gemaakt en deze kan ik op mijn laptop ook terugvinden. Alleen wanneer ik ZML open (en ook inlog op de site), zie ik deze ritten niet terug (teller staat op 0).
Verder kan ik tijdens een rit ook geen gebruik maken van ZML. blijkbaar kan mijn PC en iPhone geen connectie maken, zit wel op hetzelfde wifi netwerk.
Is er iemand hier, die hier ervaring mee heeft, of gewoon de oplossing weet