Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Elfstedentocht 2018

marnixdevalk
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jan 2018 14:37

marnixdevalk 15 jan 2018 14:43

Beste Allen!

Ik ben gelukkig ingeloot voor de fiets Elfstedentocht 2018 en heb er veel zin in!
om mezelf goed voor te bereiden zou ik graag een trainingsschema hiervoor willen hebben. Op ''doefiets.nl'' staat er een trainingsschema van 2014 op de website.
Deze die doet het helaas niet meer, ik heb een poging gedaan om contact op te nemen met doefiets via facebook maar ik krijg hierop helaas geen reactie.
Kan iemand me in contact brengen met doefiets of heeft misschien iemand toevallig dit schema nog op zijn/haar pc staan?

Graag hoor ik van jullie!
Met vriendelijke groet,

Marnix

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 07 feb 2018 11:35

Ik denk dat je daar een account moet aanmaken om een schema te zien. Blad Fiets heeft ook elk jaar een bijlage met trainings schema’s.
Overigens heb je voor de Elf St Tocht geen schema nodig. Gewoon km’s maken, paar wat langere ritten dan zal het geen enkel probleem zijn deze uit te rijden.

SiO2
Forum-lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 22 nov 2017 13:27

SiO2 07 feb 2018 12:18

Toen ik m'n eerste Elfstedentocht fietste, was m'n langste afstand tot dan toe ongeveer 120 km. Als je dat zonder problemen kunt fietsen, is de Elfstedentocht ook geen probleem. Als je maar wat kilometers in de benen hebt.

Plaats reactie