Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Hammerhead Karoo

Gebruikersavatar
Kilowatt
Forum-lid
Berichten: 941
Lid geworden op: 23 apr 2013 12:39
Locatie: Hoge Noorden

Gebruikersavatar Kilowatt 22 dec 2017 21:50

Gewoon gejokt wetende dat “al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel”.
Jammer jammer jammer. Ik had best wat langer willen wachten, misschien zelfs wel een hoop bugs helpen pletten in het begin, maar vertrouwen is gebaseerd op eerlijkheid.
Echt jammer...
older Budweiser

Floris1981
Forum-lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 nov 2017 09:02

Floris1981 23 dec 2017 00:22

Als er een Nederlander of Belg is die een Karoo heeft en dit leest. Je hoeft het niet meer geheim te houden. Laat ons weten wat je ervaringen zijn.

Erik
Forum-lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 23 dec 2017 13:14

Ik ben dan wel weer zo eigenwijs dat ik mijn bestelling laat staan. Staat niet in het lijstje en dat hoeft ook niet, vind dat soort lijstjes nogal sneu en gericht op het gelijk halen van degenen die afbesteld hebben of het vanaf het begin niks vonden.

Ja, het is een risico en ja, ze pakken het niet heel handig aan qua communicatie. Maar zoals DC Rainmaker ook noemt (naast de kritiek op de communicatie): de hardware blijft veelbelovend. Het kan zijn dat ik voor 350€ het schip in ga, maar ik ga er nog steeds vanuit dat ik een mooi apparaat krijg voor 200€ minder dan een Edge 1030. Naiëf? Kan, maar zo af en toe neem je een keer een risico. Ik kan ook morgen mijn Casati kapot rijden, ben ik dan ook een sukkel die maar met mijn stalen frame de weg op had moeten gaan? En die Casati kost echt een stuk meer dan de Karoo.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

rokl
Forum-lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 03 dec 2017 10:25

rokl 23 dec 2017 15:58

Je hoeft je niet aangevallen te voelen. Is helemaal niet de bedoeling. Lees maar eens de berichten op de website van DC Rainmaker. Het is blijkbaar alleen de druk via foren zoals deze en die van DC Rainmaker waar je nog wat kunt bereiken bij dit soort bedrijven. Wees eerlijk, het zijn gewoon oplichters. Maar misschien zijn we inmiddels hieraan zo gewend, dat we dit als normaal ervaren (voorbeeld Volkswagen).

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37663
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 23 dec 2017 16:34

Alsof VW de enige was (is.....). Alleen van BWM hoor je nog niets, volgens mij zit er verder aan alle europese merken wel een luchtje.
Less is bore

Erik
Forum-lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 23 dec 2017 16:42

Hmmm.... Die berichten bij DC Rainmaker (en vooral de follow-up mails aan de testers) brengen me toch ook wel wat aan het twijfelen... Punt is dat voor mij het voornaamste unique selling point van de Karoo het scherm is. Ik kan op 800 met zonnebril de navigatie niet volgen, vandaar dat ik een beter/groter scherm wil. Qua formaat zijn de 1030 en de Karoo gelijk, maar de resolutie van de Karoo is gewoon beter en de prijs is ook aantrekkelijk.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

Gebruikersavatar
beren040
Forum-lid
Berichten: 992
Lid geworden op: 31 mei 2011 15:39

Gebruikersavatar beren040 23 dec 2017 17:26

Erik schreef: 23 dec 2017 16:42 Punt is dat voor mij het voornaamste unique selling point van de Karoo het scherm is. Ik kan op 800 met zonnebril de navigatie niet volgen, vandaar dat ik een beter/groter scherm wil.
Heb je dit uitgeprobeerd op je 800;
Je kunt de lijn beter zichtbaar maken door bij de kaart-instellingen te kiezen voor de optie: (instellingen-systeem-kaart-orientatie) modus auto. Dan krijg je een iets andere blik op de kaart. Maar belangrijker, de te volgen track is dan wit, met zwarte dunne lijntjes aan de zijkant.

Dat werkt bij mij heel goed
Allard

rokl
Forum-lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 03 dec 2017 10:25

rokl 23 dec 2017 17:31

daniel1975 schreef: 23 dec 2017 16:34 Alsof VW de enige was (is.....). Alleen van BWM hoor je nog niets, volgens mij zit er verder aan alle europese merken wel een luchtje.
Haha, je hebt helemaal gelijk. Ik wilde de lijst alleen kort houden :mrgreen: :mrgreen:

Erik
Forum-lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 23 dec 2017 19:12

In principe zit aan bijna ieder product tegenwoordig wel een luchtje en word je door alle bedrijven wel op de een of andere manier belazerd. En als je kijkt wat er aan bugs in nieuwe tech producten zit (ook de 1030 is nog niet perfect, naar ik heb begrepen), dan is het niet zo raar dat een klein bedrijf er moeite mee heeft. Alleen die pr-afdeling....
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

hendrikjan
Forum-lid
Berichten: 1486
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:25

hendrikjan 25 dec 2017 00:43

Voor wat het waard is, ik heb ook geannuleerd nadat ik op 21/12 weer zo een enorme bs e-mail van ze had gekregen nadat DCR al het e.e.a online had gezet dat ik zoiets had van “jongens whatever zak er maar in, you are so full of shit”.
:winkthumb:

Gebruikersavatar
vincent75
Forum-lid
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 mei 2008 22:24

Gebruikersavatar vincent75 25 dec 2017 11:53

Zojuist een e-mail ontvangen van Hammerhead dat zij mijn annulering totaal begrijpen en reeds mijn geld terug ontvangen (22-12 geannuleerd). Ik moet zeggen dat deze communicatie en afhandeling wel redelijk goed loopt.
Ik blijf het in elk geval volgen.
Blijft wel interessant om te zien hoe een product wellicht om zeep kan worden geholpen door valse beloftes en te positieve voorspellingen. Jammer.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!

Djee
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 sep 2017 12:43

Djee 26 dec 2017 12:18

Heb men geld ook terug ontvangen.
Jammer maar helaas, het was veel belovend.

Heb mezelf dan maar een Wahoo cadeau gedaan onder de kerstboom, klinkt bijna hetzelfde als Karoo :)

Plaats reactie