Review: Vittoria Corsa 28mm, dikkere banden voor in de winter?
Afgelopen maanden reed ik met de 28mm versie...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Early adopter? Duur woord voor betalende beta tester, van inmiddels verouderde hardware en niet goed werkende software?ringods schreef: ↑29 nov 2019 14:24Wie een early adopter code wil, zie hier: viewtopic.php?f=21&t=91317
Ik heb je een mailtje gestuurd met een code die nog een keer bruikbaar is.
Kan je dat van de hardware en software een beetje onderbouwen? Ik ben benieuwd.hendrikjan schreef: ↑30 nov 2019 14:30Early adopter? Duur woord voor betalende beta tester, van inmiddels verouderde hardware en niet goed werkende software?
Hendrikjan was een van de eerste bestellers in 2017 en een van de velen die zijn bestelling toen geannuleerd heeft. Dat de hardware inmiddels verouderd is klopt misschien als het over de 2,4 GHz wifi hebt, en dat het SIM geen 4G ondersteunt. Maar die SIM hebben de meesten er niet in zitten gok ik. Ik wel, maar is vrij nutteloos omdat je je telefoon ook als hotspot in kunt zetten. De wifi is snel genoeg om eem FITfile naar Strava te sturen of een GPX binnen te halen. Kaarten duurt dan wat langer maar dat is eenmalig. Ik heb mijn Edge 1000 verkocht en een 2e Karoo besteld. De 1000 heb ik nog een keer gebruikt in afwachting van een vervangende Karoo wegens slechte accu. Drie dingen geleerd die week:opperhoofd schreef: ↑05 dec 2019 10:48Kan je dat van de hardware en software een beetje onderbouwen? Ik ben benieuwd.hendrikjan schreef: ↑30 nov 2019 14:30Early adopter? Duur woord voor betalende beta tester, van inmiddels verouderde hardware en niet goed werkende software?
Gebruikers op dit forum: RobertvD en 4 gasten