Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Atom 6

Woutoro32
Forum-lid
Berichten: 368
Lid geworden op: 18 jun 2020 21:22

Woutoro32 04 mar 2023 20:38

Poh. Frame ziet er goed uit. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Gaat die website er nog af? Oogt wat minder...

hayes

hayes 04 mar 2023 20:45

Ik had gevraagd om zeker de website én GRAVA FAST weg te laten. Ik vind het ook geen zicht. Ik wilde enkel ATOM 6.
Dat is dus niet gebeurd. Frame moet terug naar de lakker. Het zijn stickers die onder de blanke lak zitten. Hopelijk lukt dat goed en snel.

Maar het frame ziet er verder inderdaad echt wel geslaagd uit. Al zeg ik het zelf.

leon1
Forum-lid
Berichten: 2964
Lid geworden op: 12 dec 2008 22:25

leon1 04 mar 2023 21:53

Mooi frame. Jammer dat ie dan weer terug moet. Als ie er dan eenmaal is dan wil je toch ook door....
Ride bikes, not tanks!

hayes

hayes 15 mar 2023 20:29

Vrijdagmiddag ophalen.
#eindelijk :mrgreen:

Ik lijk wel een klein kind de avond voor Sinterklaas :lol:

hayes

hayes 16 mar 2023 20:40

Teasertje van de FM.
Fiets is terug naar de lakker geweest om de website van het frame te halen. GRAVA FAST is blijven staan helaas...
Soit, de website stoorde me meer. Ik zie wel of het me in real life stoort.

Morgen toch al snel eens een testritje doen. Zaterdag meteen inschakelen als commuter.

Afbeelding

Woutoro32
Forum-lid
Berichten: 368
Lid geworden op: 18 jun 2020 21:22

Woutoro32 16 mar 2023 23:11

👌🏻👌🏻👌🏻

leon1
Forum-lid
Berichten: 2964
Lid geworden op: 12 dec 2008 22:25

leon1 17 mar 2023 07:21

Netjes! En ik ben het met je eens, die website is (was) veel storender. Beetje rondrijden als reclamezuil..... Zo'n typenaam vind ik niet erg of storend.
Ride bikes, not tanks!

scottpch
Forum-lid HC
Berichten: 6334
Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
Locatie: Omgeving Eindhoven

scottpch 17 mar 2023 08:15

Nice! :like:

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16196
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 17 mar 2023 08:58

Zeker mooi maar het is toch wel erg dat zo'n simpele opdracht niet doorkomt.

Maar het zou mij verder ook niet storen. Op mijn Vision staat ook met koeienletters de website. Dat was 20 jaar geleden leuk en voor dat fietsje van 250€ een grappig sign of the times. Nu kun je daar echt niet meer mee aankomen. Als je Atom6 googelt, kom je ook wel op de website uit.
Campagnolo Ultra Dork

hayes

hayes 17 mar 2023 09:08

Nagel op de kop vrees ik.
De communicatie verloopt moeilijk. Ik heb een keer of drie/vier doorgegeven dat ik enkel ATOM6 logo wilde.
Paar keer doorgegeven om de fiets tubeless te zetten. Laatste keer viel de verkoper weer uit de lucht.
Een tweede wielset moet aangepast met SRAM body. Die body is er nog niet alhoewel maanden geleden al aangegeven.
Wahoo Element Bolt was twee weken geleden ook nog 'in bestelling', alhoewel dat meteen op de offerte stond in november.

Ik ben de eerste keer in de winkel geweest in oktober. Toen werd gezegd 4 à 6 weken. We zijn bijna 5 maand verder.

Dat zal me niet meer storen eens ik geniet op de fiets, maar toch.
Ik ben benieuwd. Ik heb ook spatborden en GPS houdertje bijbesteld. Benieuwd of die er gaan zijn vanmiddag.

Gebruikersavatar
SqueeZer
Forum-lid
Berichten: 171
Lid geworden op: 06 jan 2022 21:59

Gebruikersavatar SqueeZer 17 mar 2023 09:25

Erg geslaagde fiets .. maar meteen ook dat gevoel dat ikzelf dik 5 jaar terug had .. veel verkoop gezwets in de winkel, maar als puntje bij paaltje komt, wordt er niet geleverd wat afgesproken is -> jammer en gemiste kans voor een merk dat zich wilt onderscheiden door volledig custom en op maat van de klant te zijn.

Al bij al is het wel erg mooi, ik kijk uit naar detail foto's (zit dat hexagon motief er nog altijd in?) en wens je alvast veel plezier met de fiets, wat gebeurt er met de SUP trouwens want ik vermoed dat dit de concurrentie word voor die fiets?

hayes

hayes 17 mar 2023 09:43

De SUP wordt wegfiets. De Atom6 wordt gravelbike/commuter.
Maar ik hou ook een gravelwielsetje voor de SUP.
Ik zie wel hoe het evolueert. :mrgreen:

Ik vermoed dat de winkel goed draait en dat ze met iets te weinig personeel (moeten) werken.
Mails & Messenger blijven onbeantwoord en de telefoon wordt 50% niet opgenomen.
Ik merk dat ze vanaf vandaag opendeurdagen hebben, dus dat zal ook weer drukte veroorzaakt hebben.

Uiteindelijk zal de fiets wel heel fijn zijn, maar ik ga vanmiddag toch even aangeven dat ze op bepaalde vlakken nog een weg te gaan hebben.

Het patroontje heb ik uiteindelijk niet gedaan. Het zijn zwarte accenten geworden (bovenbuis, binnenkant voorvork en binnenkant achterste driehoek).

Plaats reactie