Pagina 1 van 4

NL Tour rides geven niet thuis

Geplaatst: 28 feb 2017 18:26
door ruttie
Hallo,

Ik weet niet of dit het juiste subtopic is. Maar ik wil toch inventariseren of ik de enige ben die tussen wal en schip valt na de overname van Grand Fondo Rosa door NL Tour Rides.

NL Tour Rides heeft begin van dit jaar de organisatie van de Gran Fondo Rosa 2017 overgenomen. Daarop hebben ze netjes iedereen een e-mail gestuurd met het verzoek om opnieuw in te schrijven. Geen probleem. Ik had alles al betaald dus krijg een code om al mijn aangekochte producten (Inschrijving, shirt en pasta na afloop) opnieuw in te vullen zonder extra kosten.

Het moet allemaal binnen een week gebeuren anders komt het shirt niet meer aan.

Al vrij snel merk ik dat de meegestuurde code niet geldig is waarop ik contact zoek met de organisatie (e-mail is de enige optie). Ik krijg na een paar dagen reactie dat ze het gaan uitzoeken. Uiteindelijk krijg ik een nieuwe code. Die ook niet werkt.

Sinds dien heb ik drie mailtjes gestuurd over een periode van 2 weken. En ontvang ik geen reactie meer.

Aangezien de enige contact optie email is, sta ik een een pad-stelling.

Ik ben vast niet de enige die dit probleem heeft.

1. Zijn er meer mensen die na de overname tussen wal en schip vallen met de inschrijving?
2. Heeft iemand misschien toegang tot de organisatie en/of een andere mogelijkheid dan email voor contact? Op de website. http://www.gfrosa.nl/ of facebook pagina kom ik niet verder.


Thanks!

Re: NL Tour rides geven niet thuis

Geplaatst: 28 feb 2017 18:31
door scottwilko
Ik zou via de facebook pagina van nl tour rides proberen. https://www.facebook.com/TourRides/

Re: NL Tour rides geven niet thuis

Geplaatst: 28 feb 2017 19:19
door Theo V
Het klinkt een beetje louche maar toch nog een beetje voordeel van de twijfel;
https://www.tourrides.nl/e-mails-komen-aan/
Misschien dat het hier aan ligt.

Re: NL Tour rides geven niet thuis

Geplaatst: 13 mar 2017 08:23
door ruttie
Bedankt voor de tips :)

De E-mails van de organisatie komen prima aan. Ik had tot 12 februari nog contact met een medewerker (tot de grote radio stilte nu). De code die ze me gestuurd hebben om bij de nieuwe organisatie in te schrijven, is steeds niet geldig. Ik kan de inschrijving dus niet opnieuw invoeren en dus niet mee doen.

Sinds 12 februari heb ik al zes mailtjes gestuurd en heb ik op geen enkele email reactie gekregen. Tevens krijg ik geen reactie via de verstuurde berichten op facebook. Ik denk dat ik mijn 40 euro kan vergeten en tevens mijn inschrijving..

*droevig

Re: NL Tour rides geven niet thuis

Geplaatst: 13 mar 2017 11:02
door MarkVeenstra
Ik heb ondertussen al 4 mailings van ze gehad over nieuwe formats, leuke toertochten etc.
Letterlijk geen 1 van de evenementen die ze organiseren heb ik ooit verreden.
Geklaagd over de spam, wel een reactie gehad... dat, ondanks dat ik zelf denk nooit meegedaan te hebben, ik zeer waarschijnlijk toch wel 1 van hun evenementen (of de voorloper ervan) heb gestart. Ik zal dement aan t worden zijn zeker. Maar ze reageren dus wel ;).
En uitschrijven op de mailing heb ik gedaan, kijken of dat werkt.

Re: NL Tour rides geven niet thuis

Geplaatst: 13 mar 2017 12:31
door NLTourRides
Beste Rutger,

We hebben je in januari een mail gestuurd met het verzoek je opnieuw in te schrijven. De reden hiervan was dat we je graag wilden laten invullen welke persoonlijke naam je achterop je wielershirt wenste. Dit zat normaliter niet bij je inschrijving maar omdat we vanaf begin januari 2017 dit zijn gaan aanbieden aan diegene die voor 1 februari inschreven hebben we gemeend dit leuke extraatje ook aan de deelnemers die al voor 31 december 2016 hadden ingeschreven, aan te willen bieden.

Omdat we de shirts uiterlijk 15 februari moesten bestellen verliep de code voor 'herinschrijving' op 15 februari. Alle deelnemers die zich niet opnieuw ingeschreven hadden hebben we vervolgens zelf handmatig toegevoegd en op het shirt hun voornaam vermeldt.

Je staat dus gewoon ingeschreven en krijgt je shirt begin april thuisgestuurd. De deelnemersinformatie voor de Gran Fondo Rosa krijg je 20 april per mail toegezonden.

Met vriendelijke groet,

Het team van NL Tour Rides

Re: NL Tour rides geven niet thuis

Geplaatst: 15 mar 2017 12:10
door ruttie
Bedankt voor het ophelderen!

De correspondentie was ruim voor de 15e februari. Eninf, er zat dus wat ruis op de lijn. Opgelost nu.

Voor een volgende keer is het misschien handiger dat jullie wel reageren op e-mailtjes :) Het is het enige communicatiemiddel dat jullie gebruiken, gebruik het dan ook goed :). Ik voelde me als klant behoorlijk genegeerd wanneer na verschillende pogingen tot contact, de reactie steeds uitblijft.

Enfin. We gaan lekker koersen in April :)

Re: NL Tour rides geven niet thuis

Geplaatst: 12 aug 2017 11:17
door rvwillig
Ik heb iets gelijks met NL Tour Rides. Netjes betaald voor de Flandrien Ride op 2 april voor twee personen en de beloofde en betaalde wielershirts zouden later gestuurd worden. In mei nog geen bericht, Ik heb dus zelf contact opgenomen en men beloofde mij binnen drie weken de shirts te verzenden. In juni weer niets ontvangen en men beloofde mij dat het half juli zou worden. Inmiddels is het 12 augustus en inderdaad, niets ontvangen. Ook op emails wordt niet gereageerd, dus mijn advies is om met enige perceptie de organisatie NL Tour Rides te benaderen, zeker aangaande de gemaakte beloftes van de NL Tour Rides. Verder is het vreemd dat er nergens een adres of telefoonnummer van NL Tour Rides staat op de site, dit maakt het nog meer verdacht lijkt mij

Re: NL Tour rides geven niet thuis

Geplaatst: 30 aug 2017 19:48
door ab1959
Ik vraag mij af welke ervaring jullie hebben met het naleveren van de shirts van de organisatie NL Tour Rides. Ik heb namelijk op Hemelvaartdag 25 mei de Gran Fondo Amsterdam 2017 gereden. Ik zou het shirt nageleverd krijgen echter is dat tot op heden nog steeds niet gebeurd. Ik heb diverse malen een e-mail gestuurd en wordt in mijn ogen aan het lijntje gehouden. Wie heeft soortgelijke ervaringen?

Re: NL Tour rides geven niet thuis

Geplaatst: 30 aug 2017 20:31
door ErnstH
Ik zou vorig jaar een shirtje nagestuurd krijgen, dat is toen ook niet gebeurd. Toen heb ik op Facebook en via e-mail een paar keer om duidelijkheid gevraagd. Uiteindelijk kreeg ik voor dit jaar een code om gratis mee te doen aan een tocht. Die heb ik gereden, en daar kreeg ik wel een shirtje bij

Re: NL Tour rides geven niet thuis

Geplaatst: 30 aug 2017 21:15
door ab1959
Ze adverteren veel met hun georganisserde ritten. Laat ze eerst dit soort dingen goed regelen. Kom afspraken na. Ik betaal ook netjes mijn verschuldigde bedragen. Goede les geweest.

Re: NL Tour rides geven niet thuis

Geplaatst: 01 sep 2017 12:22
door PTwigt1508
Hetzelfde verhaal hier.

Ik zou meedoen aan de Kings Ride in April. maar wist vooraf dat het lastig zou worden ivm vliegreis om de start te halen. Ik mailen en moet zeggen, kreeg vrij snel een reactie. Op mijn suggestie dat ik alleen even langs zou komen om dan het shirt op te halen kreeg ik de reactie dat opsturen toch veel makkelijker was. Binnen 4 weken zou ik het krijgen.

Op zich al gek want ze zouden mijn shirt hebben klaarliggen bij de start, maar goed.

na 4 weken niks. Gemailed, het werd 1 tot 2 weken later.

Niks - werd begin Juli.

Niks - werd volgende week dinsdag.

Niks - vakantietijd en dan lezen ze hun mail helemaal niet.

Begin augustus weer een reactie - bezorger had niet geleverd wegens vakantie. volgende week krijgen we ze in huis.

Niks - aanstaande dinsdag krijgen we ze in huis en gaan ze dezelfde dag op de bus ... die dag dat ze in de bus komen is dus vandaag, maar ik heb er weinig vertrouwen in.

Inmiddels hebben ze me na vragen op facebook wel geblokkeerd zodat ik niet meer kan reageren op hun topics en evenementen :
You do not have the necessary permission for the specified Page to perform the requested action.

Een grote fraude bende daar wat mij betreft.