Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Swett Cycles

walters
Forum-lid
Berichten: 943
Lid geworden op: 01 jan 2009 17:51

walters 03 dec 2022 08:22

Lcsmet schreef: 03 dec 2022 07:46
walters schreef: 02 dec 2022 22:18 En nu wil ik wel eens een foto van een Swett ..............
Foto van 2 Swett fietsen, het zijn kennissen van mij die in dezelfde club rijden.
Swett1.jpg
SWETT Col du Soulor.jpg
Dank je. Kleur vind ik iets minder, maar dat is smaak.

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 03 dec 2022 08:52

walters schreef: 03 dec 2022 08:22
Lcsmet schreef: 03 dec 2022 07:46
walters schreef: 02 dec 2022 22:18 En nu wil ik wel eens een foto van een Swett ..............
Foto van 2 Swett fietsen, het zijn kennissen van mij die in dezelfde club rijden.
Swett1.jpg
SWETT Col du Soulor.jpg
Dank je. Kleur vind ik iets minder, maar dat is smaak.
Ik vind de paintjobs in elk geval schitterend gedaan. Is toch een verfrissing t.o.v. wat je bij al die grote dure merken ziet, zo monochroom mogelijk en eenvoudig om kosten te besparen.

Als ze nu dat fake commerciëel praatje over cardiologen en zogezegd onderzoek naar het ideale frame zouden laten vallen, zou er rond dit merk al een pak minder discussie zijn. Nu doen ze een stuk aan lekker oeroud hollands boerenbedrog.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8293
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 03 dec 2022 09:05

Waar staat het bij Swett over die cardiologen? Ik ken dat alleen van een ander merk?
Tekst over koffie en bier zie ik wel.

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 03 dec 2022 09:08

Jans schreef: 03 dec 2022 09:05 Waar staat het bij Swett over die cardiologen? Ik ken dat alleen van een ander merk?
Tekst over koffie en bier zie ik wel.
Ok, ik heb het verward met Fons dus... Mijn commentaar geldt dus voor Fons. Bij Swett vind ik het commerciële verhaal wel prima aanvaardbaar.

Gebruikersavatar
jakkel
Forum-lid
Berichten: 2260
Lid geworden op: 05 dec 2008 13:33

Gebruikersavatar jakkel 03 dec 2022 10:11

hayes schreef: 02 dec 2022 20:20
Jakkel, het wordt zielig...
Als je mijn insta zielig vindt, wat moet ik dan zeggen over je gedeelde strava ritjes waarin je vooral wil benadrukken hoe hard je kan fietsen? Meestal nog met een 'ik was niet echt in vorm vandaag'? Meestal met een foto van jezelf erbij.

En als je over mijn uiterlijk begint, ben je helemaal uitgeteld qua argumenten. Niet de eerste keer dat we in niet overeenkomen, maar je zakt wel uitermate laag deze keer.

Altijd grappig hoe met mensen met meer geld graag denken dat anderen (met minder) jaloers zijn. :mrgreen:
Euh, ik heb misschien ooit een ritje of zes gepost van Strava ritjes in het 'vandaag gefietst' topic, ik geloof meestal zelfs zonder foto van mezelf. Selfies post ik haast nooit, en al zeker niet altijd dezelfde. En over 'niet echt in vorm terwijl ik toch oh zo hard kan rijden' kan ik me zelfs niets herinneren. Wat is er trouwens mis met een zekere progressie in conditie te vermelden? Ik denk dat het allemaal wel vrij relevant is om dat op een fietsforum te posten. Net zoals jij uw insta vol met patserige foto's zet, ook uw goed recht. Maar kom dan niet mensen met wat meer beschuldigen van patserig en minachtend glimlachend gedrag. Je laat heel frequent blijken, bewust of onbewust, dat laat ik in het midden, dat je 't moeilijk hebt met mensen die iets hebben dat wat meer/duurder/beter is. De verschillende PB's die ik heb gehad laten blijken dat ik niet alleen die mening ben toegedaan. Je bevestigt dat nu ook maar weer eens door uit het niets over mijn snelheden op de fiets te beginnen. Iets waar ik (sorry, sorry) beter in ben dan u. Kijk, als je ook sneller wilt gaan rijden, stap dan wat meer op je fiets in plaats van er naast te gaan staan. Vanzelf komt niets. En jij beschuldigt mij van zielig zijn?! Nu, je kent mij al langer, nog NOOIT heb ik mij verlaagd tot denigrerende uitspraken over goedkopere auto's, fietsen,... gewoon over mensen in 't algemeen die op eender welk vlak wat minder zouden hebben. Integendeel zelfs! Als je zou weten hoe ik zelf ooit begonnen ben, dan zou je wel heel anders praten. En waar haal je de veronderstelling weer vandaan dat ik meer geld zou hebben dan u? Om te eindigen met een quote van u: je zou mijn slaapkamer eens moeten zien! :lol: ;)

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16065
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 03 dec 2022 10:32

walters schreef: 02 dec 2022 22:18 En nu wil ik wel eens een foto van een Swett cyclus zien van iemand van dit forum!
Hier op het forum zitten voornamelijk amateurtechneuten. Die regelen doorgaans zelf een frame uit China en zorgen in eigen beheer dat het een mooie fiets wordt. Dat scheelt enorm veel geld maar je moet er maar net tijd en zin in/voor hebben.
Ook is de mening over stickermerken hier over het algemeen niet heel positief. Daarom zul je ze hier op het forum niet veel tegenkomen.

We hebben volgens mij één iemand met een Thompson en die wordt ervan beschuldigd een patser te zijn :mrgreen: .
Campagnolo Ultra Dork

hayes

hayes 03 dec 2022 10:36

Als je klikt op je onderschrift zie je een filmpje waar je twee minuten lang vol in beeld bent en maar knallen, dan is dat waarschijnlijk om de mooie natuur rondom je te tonen. :lol: :roll: Maar ik ben dan patserig omdat ... Soit, blijkbaar vinden 1000+ mensen m'n patserige foto's mooi genoeg om te volgen. In de eerste 45 foto's zitten trouwens 6 selfies. :roll: Ofwel is tellen je sterkste niet, ofwel is de waarheid optioneel.

Nogmaals, het kan me werkelijk geen fluit schelen dat iemand meer heeft. Ik ben tevreden met wat ik heb en wat ik daarvoor moet doen. Die vermeende jaloersheid is een dooddoener die stilaan slaapverwekkend wordt. Denk dat vooral als het je eigenwaarde voedt.

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8452
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 03 dec 2022 10:40

Kunnen jullie niet beter samen een ritje doen,wat een gezelligheid op deze grauwe grijze dag.
Sensa GF White edition.
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4

hayes

hayes 03 dec 2022 10:42

Jakkel zou me er meteen afrijden terwijl ik patserige foto's aan het nemen ben. ;)
Soit, idd genoeg dit topic vern**kt.

Mehekachtohapi
Forum-lid
Berichten: 582
Lid geworden op: 17 nov 2020 11:26

Mehekachtohapi 03 dec 2022 10:57

Voor allebei: de negeerknop is een zegen.

Ik heb een paar Swetts in het echt gezien en het ziet er strak uit qua lak. Maar zoals Ernie C al aangeeft hierboven, denk ik ook dat de doelgroep van Swett waarschijnlijk niet op het forum zit.

Gebruikersavatar
jakkel
Forum-lid
Berichten: 2260
Lid geworden op: 05 dec 2008 13:33

Gebruikersavatar jakkel 03 dec 2022 10:58

hayes schreef: 03 dec 2022 10:36 Als je klikt op je onderschrift zie je een filmpje waar je twee minuten lang vol in beeld bent en maar knallen, dan is dat waarschijnlijk om de mooie natuur rondom je te tonen. :lol: :roll: Maar ik ben dan patserig omdat ... Soit, blijkbaar vinden 1000+ mensen m'n patserige foto's mooi genoeg om te volgen. In de eerste 45 foto's zitten trouwens 6 selfies. :roll: Ofwel is tellen je sterkste niet, ofwel is de waarheid optioneel.

Nogmaals, het kan me werkelijk geen fluit schelen dat iemand meer heeft. Ik ben tevreden met wat ik heb en wat ik daarvoor moet doen. Die vermeende jaloersheid is een dooddoener die stilaan slaapverwekkend wordt. Denk dat vooral als het je eigenwaarde voedt.
Ach jongen toch, ga nog wat verder spijkers op laag water zoeken door op exacte cijfers door te drammen. Is dat echt nog alles? En mijn onderschrift ben ik op mijn fiets in volle actie. Ik dacht eens een keertje origineler te zijn dan de zoveelste dezelfde statische foto, of mag dat ook al niet meer? En als je iemand beschuldigt van patsen, dat mag zeker, maar om dan zelf het boos kijkend patsertje uit te hangen kom je niet echt geloofwaardig over hoor. ;)

hayes

hayes 03 dec 2022 11:02

jakkel schreef: 03 dec 2022 10:58
hayes schreef: 03 dec 2022 10:36 Als je klikt op je onderschrift zie je een filmpje waar je twee minuten lang vol in beeld bent en maar knallen, dan is dat waarschijnlijk om de mooie natuur rondom je te tonen. :lol: :roll: Maar ik ben dan patserig omdat ... Soit, blijkbaar vinden 1000+ mensen m'n patserige foto's mooi genoeg om te volgen. In de eerste 45 foto's zitten trouwens 6 selfies. :roll: Ofwel is tellen je sterkste niet, ofwel is de waarheid optioneel.

Nogmaals, het kan me werkelijk geen fluit schelen dat iemand meer heeft. Ik ben tevreden met wat ik heb en wat ik daarvoor moet doen. Die vermeende jaloersheid is een dooddoener die stilaan slaapverwekkend wordt. Denk dat vooral als het je eigenwaarde voedt.
Ach jongen toch, ga nog wat verder spijkers op laag water zoeken door op exacte cijfers door te drammen. Is dat echt nog alles? En mijn onderschrift ben ik op mijn fiets in volle actie. Ik dacht eens een keertje origineler te zijn dan de zoveelste dezelfde statische foto, of mag dat ook al niet meer? En als je iemand beschuldigt van patsen, dat mag zeker, maar om dan zelf het boos kijkend patsertje uit te hangen kom je niet echt geloofwaardig over hoor. ;)
Nee, not done natuurlijk. Iemand erop wijzen dat hij gewoon onwaarheden verteld. What was I thinking?

Plaats reactie