Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Vraag het Rodrick

Gebruikersavatar
EmPeHa
Forum-lid
Berichten: 3084
Lid geworden op: 30 jun 2014 22:35
Locatie: Achterhoek

Gebruikersavatar EmPeHa 04 aug 2017 13:42

Je kunt digitaal lezen via Blendle. Zowel betalen per artikel als de hele editie. Als je alles wilt lezen, is de hele editie voordeliger. Uit mijn hoofd gezegd, kost dat 5 euro.

De rest laat ik graag aan Roddick.

deefmill
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 okt 2016 13:04

deefmill 09 aug 2017 00:42

Empeha, bedankt voor je bericht.
Vorig jaar heb ik een digitaal jaar abbo afgesloten via Tijdschrift app en organisatie. Nu kappen ze er doodleuk mee en ik kan niet meer lezen.
Via blendle of biyoo kan ook, maar dan ga ik nogmaals betalen voor iets wat ik al betaald heb en waar ik recht op heb...

Redactie wat is hier nu aan de hand??

Rootland
Forum-lid
Berichten: 331
Lid geworden op: 10 okt 2016 18:59

Rootland 09 aug 2017 08:52

Deefmill: Een mailtje naar de redactie levert je waarschijnlijk een snellere/meer volledige reactie op dan op dit forum. Dit forum is niet de plek waar de redactie het gros van hun tijd doorbrengt.

RodrickFiets
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 aug 2017 14:12

RodrickFiets 09 aug 2017 14:16

Ha David, goede vraag. Achter de schermen gebeurt veel. Zo hebben we afscheid genomen van Tijdschrift.nl, ten faveure van Tijdschriftnu.nl. Probeer die app eens te downloaden en in te loggen met je abonummer. Dan moet je account gekoppeld zijn. If not, stuur even een mail naar redactie@fiets.nl, dan gaan we troubleshooten.
Hoofdredacteur Fiets/Procycling

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 12 sep 2017 00:03

Sinds enige tijd vind ik op de hpmepage(forum) het bericht 'welkom terug ottorongo' net onder het schildje met de hoofding 'fiets' Is dit een persoonlijk gegeven of staat dat bij elk forum lid (met zijn naam natuurlijk) En van wie komt dat bericht dan wel (wie heeft het geplaatst) en/of is dit een gevolg van min blessure en internering na een ongeval In alle geval bedankt voor de intentie wie ook de plaatser ervan mag zijn. :winkthumb:

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 12 sep 2017 07:36

Dat staat er bij iedereen ;)
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 13 sep 2017 16:58

Imago heeft toch niets met kwaliteit te maken laat ons daar zelf over oordelen of we dit belangrijk vinden of niet. En dat zal voor iedereen wel verschillend zijn.
edit; Door dit hoge imagocijfer te geven haalt je de eindwaardering op het niveau
wat , die 8 de fiets niet verdient

roelw
Forum-lid
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 jul 2010 12:20

roelw 04 apr 2018 20:56

In Fiets heeft Leon een Airstreem getest, volledig afgemonteerd met de laatste versie van de Shimano Dura-Ace groep met schijfremmen. De schijven zijn duidelijk niet de Dura-Ace schijven. Welke schijven zijn er gebruikt en waarom werden niet de Dura-Ace gemonteerd?

De gemonteerde schijven lijken sterk op de Shimano Deore RT-54 maar ik ben niet zeker dat het deze ook zijn:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16063
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 07 apr 2018 07:31

Die dichte DA schijven zijn niet om aan te zien, nogal logisch dat een fabrikant van mooie fietsen voor iets anders kiest.
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
Matthijs1973
Forum-lid
Berichten: 444
Lid geworden op: 25 sep 2012 08:26
Locatie: Zeist

Gebruikersavatar Matthijs1973 24 mei 2018 18:44

@Roderick, gaat alles goed met Thomas Braun? Ik heb me wel eens eerder afgevraagd waarom hij een podium krijgt in het blad, maar om in het juni-nummer te benoemen dat hij een sfeerverhaal moest maken op de Alpe d'Huez over tokkies en Amstel Bier-jongens? Ik kan me toch voorstellen dat er veel lezers van je blad op die berg staan tijdens een Tour-etappe, goed om te weten hoe Thomas over zijn doelgroep denkt....

Gebruikersavatar
Hanz Bé
Forum-lid HC
Berichten: 4202
Lid geworden op: 14 jan 2011 18:17
Locatie: Veenendaal

Gebruikersavatar Hanz Bé 24 mei 2018 21:57

Matthijs1973 schreef: 24 mei 2018 18:44 @Roderick, gaat alles goed met Thomas Braun? Ik heb me wel eens eerder afgevraagd waarom hij een podium krijgt in het blad, maar om in het juni-nummer te benoemen dat hij een sfeerverhaal moest maken op de Alpe d'Huez over tokkies en Amstel Bier-jongens? Ik kan me toch voorstellen dat er veel lezers van je blad op die berg staan tijdens een Tour-etappe, goed om te weten hoe Thomas over zijn doelgroep denkt....
Ik heb die column net even gelezen, maar vraag me af wat hij nu voor verkeerds zegt. Heb je wel eens een bergetappe gezien (op TV of in het echt), met al die dronken malloten?

Gebruikersavatar
Matthijs1973
Forum-lid
Berichten: 444
Lid geworden op: 25 sep 2012 08:26
Locatie: Zeist

Gebruikersavatar Matthijs1973 24 mei 2018 22:24

heb ik zeker, is wellicht een persoonlijke mening of dat bij een etappe hoort of niet. Persoonlijk denk ik dat het de charme is van deze etappe, de organisatie weet het, de rijders weten het, etc. Maar maakt niet uit.. ik stoor me behoorlijk aan de term tokkies, zeker in de context die hij gebruikt alsof iedereen die op die berg staat een tokkie of een AmstelBier-jongen is. Maar kan best aan mij liggen, van de 10 stukjes die Thomas schrijft voor het blad is er gemiddeld 1 die het lezen waard is (ook een persoonlijke mening).

Gesloten