Vraag het Rodrick

Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.
rikkert
Forum-lid

rikkert 24 feb 2017 19:10

[quote="Rodrick"]@Rikkert: jeetje, da's een oude discussie en belofte. Zal je heel eerlijk zeggen dat ik 'm helemaal kwijt bent, dat verhaal. Komt het door ouderdom of door te veel dopinggebruik? Wie zal het zeggen. Ik denk dat de termijn intussen wel verjaard zal zijn, dus publicatie van de mailwisseling zal wel mogen. Maar inmiddels zijn we van eigenaar veranderd, dus de mails zitten op een andere server van een ander bedrijf. Kan er niet meer 1-2-3 bij.

Goeie smoes?

[quote="deefmill"]

Euh, nee! :dislike: Ik heb me er jarenlang op verheugd......
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

deefmill
Nieuw Forum-lid

deefmill 04 aug 2017 12:55

Rodrick, kopie van bericht... zou jij willen antwoorden svp?
Bedankt
David

Zou de redactie misschien wat duidelijkheid kunnen scheppen over het toekomstige digitaal lezen ?
Tijdschrift.nl app lijkt te stoppen; en kondigt aan dat er een nieuwe versie komt. In de nieuwe (2.0) app, wordt weer door Sanoma gerund, waar Fiets geen onderdeel meer van is. - Ik kan er trouwens ook niet inloggen.

Op tijdschrift.nl staat een one-liner waar staat dat digitaal lezen er helemaal mee stopt...?

Moeten we terug naar papier ? zo ja dan stop ik met lezen - ik wil geen papier meer in huis.
Ik ben wel abonnee en ik heb al betaald voor een digitaal abonnement.
Kunnen jullie fiets niet gewoon beschikbaar maken via Itunes ? werkt 10.000x beter.

Met vriendelijke groet
David Millenaar

EmPeHa
Forum-lid

Gebruikersavatar EmPeHa 04 aug 2017 13:42

Je kunt digitaal lezen via Blendle. Zowel betalen per artikel als de hele editie. Als je alles wilt lezen, is de hele editie voordeliger. Uit mijn hoofd gezegd, kost dat 5 euro.

De rest laat ik graag aan Roddick.
De fiets, de fiets en dan een hele tijd niets.

deefmill
Nieuw Forum-lid

deefmill 09 aug 2017 00:42

Empeha, bedankt voor je bericht.
Vorig jaar heb ik een digitaal jaar abbo afgesloten via Tijdschrift app en organisatie. Nu kappen ze er doodleuk mee en ik kan niet meer lezen.
Via blendle of biyoo kan ook, maar dan ga ik nogmaals betalen voor iets wat ik al betaald heb en waar ik recht op heb...

Redactie wat is hier nu aan de hand??

Rootland
Forum-lid

Rootland 09 aug 2017 08:52

Deefmill: Een mailtje naar de redactie levert je waarschijnlijk een snellere/meer volledige reactie op dan op dit forum. Dit forum is niet de plek waar de redactie het gros van hun tijd doorbrengt.

RodrickFiets
Nieuw Forum-lid

RodrickFiets 09 aug 2017 14:16

Ha David, goede vraag. Achter de schermen gebeurt veel. Zo hebben we afscheid genomen van Tijdschrift.nl, ten faveure van Tijdschriftnu.nl. Probeer die app eens te downloaden en in te loggen met je abonummer. Dan moet je account gekoppeld zijn. If not, stuur even een mail naar redactie@fiets.nl, dan gaan we troubleshooten.

ottorongo
Forum-lid

ottorongo 12 sep 2017 00:03

Sinds enige tijd vind ik op de hpmepage(forum) het bericht 'welkom terug ottorongo' net onder het schildje met de hoofding 'fiets' Is dit een persoonlijk gegeven of staat dat bij elk forum lid (met zijn naam natuurlijk) En van wie komt dat bericht dan wel (wie heeft het geplaatst) en/of is dit een gevolg van min blessure en internering na een ongeval In alle geval bedankt voor de intentie wie ook de plaatser ervan mag zijn. :winkthumb:

amclassic-fan
Moderator

Gebruikersavatar amclassic-fan 12 sep 2017 07:36

Dat staat er bij iedereen ;)
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

ottorongo
Forum-lid

ottorongo 13 sep 2017 16:58

Imago heeft toch niets met kwaliteit te maken laat ons daar zelf over oordelen of we dit belangrijk vinden of niet. En dat zal voor iedereen wel verschillend zijn.

Plaats reactie