Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Magazine een grote teleurstelling...

Gebruikersavatar
sloeren
Forum-lid
Berichten: 1860
Lid geworden op: 04 mei 2012 10:43
Locatie: Krimpenerwaard

Gebruikersavatar sloeren 21 feb 2019 08:37

Dit https://www.fiets.nl/2019/02/20/rapha-k ... ietsbroek/ begrijp ik echt niet.
Rapha drukt een product op de markt en maakt reclame in "Fiets". Prima.
Wat ik niet snap is dat Yvanka het goed vindt dat haar naam onder de reclametekst komt te staan, Moet ik denken dat ze copywriter voor Rapha is? Of heeft ze iets met de redactie van "Fiets" te maken?
Ik begrijp niet dat Yvanka zich hiervoor leent. Het betekent dat je nooit meer in de journalistiek terecht kunt. Maar misschien wil zij (hij?) dat ook helemaal niet.
Zou Yvanka wel een mens zijn en niet redactionele sub-structuur die handig is voor het wegboeken van vrouw-gerelateerde stukjes?

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8293
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 21 feb 2019 09:36

@sloeren, ze heeft een strava-account, dus dan ben je echt. ;)
Ik heb het artikel gelezen en vond het echt een bull-shit verhaal. Maar je moet iets om een broek van 230 euro te verkopen.

walter-
Forum-lid HC
Berichten: 5208
Lid geworden op: 08 okt 2017 11:27
Locatie: Lubbeek/België

walter- 21 feb 2019 09:53

En gezien het er niet bijstaat dat fiets betaald werd op het artikel te schrijven is het volledig onafhankelijke journalistiek...

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8293
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 21 feb 2019 10:06

Misschien had Yvanka haar tekst terug moeten lezen en even moeten proberen hoe je een bibshort helemaal uitkrijgt en daarna weer aan zonder dat je shirt uit gaat. Geen idee hoe ze dat over haar hoofd krijgt.

Weer_begonnen
Forum-lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 11 mar 2015 09:20

Weer_begonnen 21 feb 2019 10:32

Jans schreef: 21 feb 2019 10:06 Misschien had Yvanka haar tekst terug moeten lezen en even moeten proberen hoe je een bibshort helemaal uitkrijgt en daarna weer aan zonder dat je shirt uit gaat. Geen idee hoe ze dat over haar hoofd krijgt.
Gaat ook niet over het hoofd uit.

Wat het principe is: De band achter wordt losgeklipt, je hurkt, trekt de achterkant van de broek over de billen naar beneden, doet een plas, gaat staan, trekt de achterkant van de broek weer omhoog over de billen, klipt de band vast, stap op de fiets en rij daarna ook daadwerkelijk weer weg.

Meerdere malen in de praktijk getest met een broek van een ander merk met zelfde pricipe.

De tekst is wat onduidelijk en wekt de indruk dat je de broek helemaal uit kan doen zonder het bovenshirt te openen/verwijderen.
In principe kan dit wel maar dan krijg je hem niet weer aan zonder bovenshirt eerst uit te doen.

Daarnaast is € 230 voor een broek natuurlijk belachelijk, als je zo'n zeem waar "over nagedacht is" uit elkaar haalt zie hetzelfde wat je op een doorsnee weekmarkt bij de schuimrubber kraam ziet: een flut stukje schuimrubber.
En waar worden die broeken in elkaar genaaid? Ergens in Letland ofzo, althans daar kwamen de onderhirts van Rapha vandaan.
The mind is like a parachute; it only works when it is open.

Oppbogga
Forum-lid
Berichten: 1253
Lid geworden op: 23 feb 2012 14:14

Oppbogga 21 feb 2019 11:45

Goed idee trouwens voor Tom Dumoulin :idea: .
...

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8293
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 21 feb 2019 11:47

Ik heb een Pearle Izumi met datzelfde principe, maar zoals je zegt, je kunt hem over je achterwerk trekken, maar dat is echt niet hetzelfde als "uit trekken".
Met alle nieuwigheden die soms langs komen, blijf ik van de broeken zonder bretels.

Weer_begonnen
Forum-lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 11 mar 2015 09:20

Weer_begonnen 21 feb 2019 11:50

Jans schreef: 21 feb 2019 11:47 Ik heb een Pearle Izumi met datzelfde principe, maar zoals je zegt, je kunt hem over je achterwerk trekken, maar dat is echt niet hetzelfde als "uit trekken".
Met alle nieuwigheden die soms langs komen, blijf ik van de broeken zonder bretels.
Denk dat dat, afgezien van het soms wat afzakken, de beste oplossing blijft.
The mind is like a parachute; it only works when it is open.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8293
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 21 feb 2019 11:57

Weer_begonnen schreef: 21 feb 2019 11:50
Jans schreef: 21 feb 2019 11:47 Ik heb een Pearle Izumi met datzelfde principe, maar zoals je zegt, je kunt hem over je achterwerk trekken, maar dat is echt niet hetzelfde als "uit trekken".
Met alle nieuwigheden die soms langs komen, blijf ik van de broeken zonder bretels.
Denk dat dat, afgezien van het soms wat afzakken, de beste oplossing blijft.
Gelukkig heb ik nooit last van afzakken. En de banden om de buik zijn bij de meeste merken ook voldoende uit ontwikkeld, waardoor dat ook niet meer afknelt.

bluv107
Forum-lid
Berichten: 1785
Lid geworden op: 13 aug 2008 15:33
Locatie: Nieuw Oosteinde

bluv107 30 aug 2020 11:50

Ben 20 jaar abonnee geweest maar het blad nu toch maar eens opgezegd. Ben zelf ooit uitgever geweest en ken daardoor de druk om aan cross-selling te doen. Negatief geformuleerd is dit bladvulling: werden al eerder hele stukken uit Procycling opgenomen, nu hebben de twee laatste nummers zomaar 20 pagina’s uit totaal andere bladen uit de stal van New Skool Media. Sorry, maar ik haak hierdoor af.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37377
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 30 aug 2020 12:44

Wat hebben ze er in gefrommeld dan?
Less is bore

bluv107
Forum-lid
Berichten: 1785
Lid geworden op: 13 aug 2008 15:33
Locatie: Nieuw Oosteinde

bluv107 30 aug 2020 13:15

20 pagina’s onzin-copy:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb een abo op een fietsblad, geen ANWB- of Natuurmonumentengids.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton

Plaats reactie