Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

hulp? 2500€ budget (maar welke fiets?)

den_buffel
Forum-lid
Berichten: 75
Lid geworden op: 18 okt 2007 23:21

den_buffel 22 jul 2010 21:38

Wat zouden jullie kopen met 2500 € ?
Voorkeur voor shimano of sram.

ben aan het zien geweest voor een scott addict R2 met ultegra of sram force en deze ligt net in mijn budget.
Maar als jullie eventueel andere mogelijkheden hebben?

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15959
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 22 jul 2010 22:43

Zie al eens op de Fiets koopgids.
Kijk eens op het forum.

Zoek eens op het internet wat je zoal kan kopen voor 2500 Euro en leg dan enkele fietsen voor aan het forum.
Dit werkt mijn inziens beter dan iedereen maar iets laten posten.

Succes nog en voor 2500 Euro moet je zeker een goede fiets vinden.
I know myself like no one else
Nothing to defend

swoosh
Forum-lid
Berichten: 868
Lid geworden op: 31 mei 2010 23:55

swoosh 22 jul 2010 22:44

Het gaat er niet om wat wij willen maar wat jij wilt. :) Onze eisen kunnen wel heel anders zijn dan de jouwe. Wedstijden vs recreatief. Je verteld bovendien niet waar je de fiets precies voor gaat gebruiken. Ook is de geometrie een uitgangspunt waardoor jij en anderen een geheel andere fiets nodig zouden kunnen hebben. Daarnaast geeft de één voorkeur aan een nononsens Duitse fiets en de ander heeft liever een sierlijk Italiaans modelletje. En zo zijn er nog wel meer dingen. . . . .
Afbeelding

den_buffel
Forum-lid
Berichten: 75
Lid geworden op: 18 okt 2007 23:21

den_buffel 22 jul 2010 23:20

Swoosh schreef:Het gaat er niet om wat wij willen maar wat jij wilt. :) Onze eisen kunnen wel heel anders zijn dan de jouwe. Wedstijden vs recreatief. Je verteld bovendien niet waar je de fiets precies voor gaat gebruiken. Ook is de geometrie een uitgangspunt waardoor jij en anderen een geheel andere fiets nodig zouden kunnen hebben. Daarnaast geeft de één voorkeur aan een nononsens Duitse fiets en de ander heeft liever een sierlijk Italiaans modelletje. En zo zijn er nog wel meer dingen. . . . .


akkoord, maar het zal gebruikt worden voor wedstrijdgerichte doelen, maar ik heb dit vooral gepost om te zien welke mogelijkheden ik allemaal zoal heb.
Heb nu een scott addict R2 op het oog met sram force.
Maar ik weet niet of iemand nog andere suggesties heeft of dergelijke

Plaats reactie