Met welke verlichting de winter in?

Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers
Enzzo
Forum-lid

Gebruikersavatar Enzzo 09 nov 2019 10:16

Vandaag gevonden: een B'twin LED lamp met USB. Type; Oxylane? winkelwaarde 20,- 5u autonomie op volle sterkte, 9u op knipper of halve sterkte.
Lag op een voetpad waar ik de hond soms uitlaat. Het voetpad wordt vaak illegaal gebruikt door fietsers als doorsteekje. HaHa, net goed! goedkoop de winter door voor mij :)

ultra_ivo
Forum-lid

ultra_ivo 09 nov 2019 10:39

supermatt schreef:
09 nov 2019 08:29
aloisvonesterhazy schreef:
05 nov 2019 08:57
Ik heb zelf een SON-naafdynamo en -Edelux-lamp, voldoet aan Duitse wetgeving en geeft meer dan genoeg licht om in het donker in het buitenland in de heuvels te fietsen, en blijft ook na een paar uur nog branden, zodat je gerust een hele nacht kunt doorfietsen.
Ik heb ook een son + edelux combo in mijn fiets zitten en het is fantastisch. Nooit meer opladen, zeer weinig weerstand en een asymmetrische bundel (afgevlakt van boven) waardoor je je tegenstander niet verblindt. Met de 100 Lumen fiets ik zonder problemen in het pikkedonker door o.a. de duinen. Wat ik met 1000 Lumen zou moeten is mij een raadsel, waarschijnlijk strooien deze lampen erg veel met licht.
Dit is ook mijn combinatie.
Ik heb er nog een Ixon naast maar die gebruik ik binnen Nederland bijna nooit, die is eerder voor nachtelijke afdalingen in de Ardennen.

Plaats reactie