Alles over vakanties op én met de fiets

bikemotion 2015

Gebruikersavatar
beezer
Forum-lid
Berichten: 949
Lid geworden op: 15 jan 2008 20:04
Locatie: Assen

Gebruikersavatar beezer 16 sep 2015 21:43

Volgende maand is alweer zover ......

Gaan jullie dit jaar weer ? Of ist elk jaar weer hetzelfde en sla je deze keer over ?

Als je wel gaat, waar ga je voor ?
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X

tommeke14
Forum-lid
Berichten: 1994
Lid geworden op: 24 okt 2008 22:57

tommeke14 16 sep 2015 22:11

Ik ga misschien op de zondag en hopelijk kan ik ergens een kaartje ritselen voor de maandag, komt me beter uit :P
Zondag = fietsdag!

peter1981
Forum-lid
Berichten: 3135
Lid geworden op: 27 feb 2010 00:39
Locatie: Heerlen

peter1981 16 sep 2015 22:17

Ik ga sowieso om nogmaals de Giant fietsen te bekijken omdat ik er ene wil hebben maar wil de kleuren nog eens kunnen bekijken.
Verder uiteraard even de nieuwtjes bekijken en de rest van de nieuwe modeljaar fietsen
Welke dag ik ga is nog niet zeker dat zal of de zondag of de maandag worden.
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike

Gebruikersavatar
scubadiver
Forum-lid
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 aug 2010 14:25

Gebruikersavatar scubadiver 17 sep 2015 11:07

Ik ga om te kijken naar (en hopelijk ook proberen van) een Turbo Muin Smart B+ trainer. Lijkt me mooi om die op mijn mannenkamer te kunnen zetten met mijn hopelijk binnenkort oude fiets. De nieuwe, plan is de nieuwe Sensa Giulia G2 te kopen, is als het goed is al voor de BikeMotion besteld.
Sensa Giulia G2 Matt Custom Full Ultegra Di2

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 20 sep 2015 01:21

Van de lijst met activiteiten, mss iets voor forummers:

EEN DAG LANG LEVEN ALS EEN ECHTE WIELERPROF!

Tijdens Bike MOTION vindt op zondag 18 oktober 2015 de Ride with the Pros plaats! Waan je een dag in het leven van een professioneel wielrenner. ’s Ochtends rijd je een toertocht samen met de renners van team Lotto-Jumbo, team Giant-Alpecin en Team Roompot Oranje Peloton. ’s Middags kun je heerlijk ronddwalen in het Village Départ. In hal 8 vind je de teambussen, auto’s, soigneurs, mecaniciens, managers én natuurlijk de wielerprofs!

TOERTOCHT
De toertocht start op het beursterrein en is 85 km lang. Samen met de profwielrenners fiets je de route die in de omgeving van Utrecht is uitgezet. Belangrijke kruispunten worden speciaal voor de toertocht afgezet! Onderweg kan het zo maar zijn dat je ineens stuur aan stuur rijdt met Dumoulin of Gesink!

VILLAGE DÉPART
In het Village Départ waan je je in een van de teambussen, een uniek kijkje achter de schermen! De soigneurs en mecaniciens geven je tips en advies en je kunt de toeter van de tour auto’s eens een keer in het echt horen. En heb je tijdens de toertocht jouw favoriete wielrenner nog niet gesproken, dan is dit je kans!

BEWAAKTE FIETSENSTALLING
We snappen dat je jouw geliefde racefiets en accessoires niet zo maar ergens neerzet. Na de toertocht kun je jouw fiets, schoenen en helm veilig en helemaal gratis stallen in de bewaakte fietsenstalling van Bike MOTION. Je krijgt een paar slippers cadeau zodat je daarna de beurs kunt bezoeken! Kwaremont zorgt voor een lekker biertje op het terras in hal 10 om de dorst te lessen.

PRAKTISCHE INFORMATIE & AANMELDEN
Deelname aan Ride with the Pros inclusief toegang tot de beurs op zondag 18 oktober 2015 kost € 30,-. Meld je direct aan! Opwww.rwtp.nl vind je meer informatie en kun je je inschrijven. Wil je je vrienden op de hoogte stellen van dit leuke evenement via Facebook? RSVP en deel het evenement!

Niet meefietsen met de wielerprofs maar wél ronddwalen in het Village Départ? Als bezoeker van Bike MOTION ben je op zondag 18 oktober 2015 natuurlijk van harte welkom in hal 8 om de gehele tourkaravaan van dichtbij te bewonderen!

De Ride with the Pros is een unieke samenwerking tussen de Jaarbeurs en de Vereniging voor Beroepswielrenners, de organisatie van dit bijzondere evenement.
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
christoffel
Forum-lid
Berichten: 701
Lid geworden op: 30 apr 2007 21:43

Gebruikersavatar christoffel 29 sep 2015 21:10

Vorig jaar waren er op de beurs wat akties. Je kon bij Shimano een SIS bedon krijgen met inhoud, van Fouriers een soort ass saver, etc. Je kon daartoe op Internet de akties zien. Weet iemand of er dit jaar dergelijke akties zijn en zo ja, waar je die kunt vinden? Ik had er wel lol in, namelijk.
Gang is alles...

jorisb
Forum-lid
Berichten: 1279
Lid geworden op: 21 mar 2008 10:56

jorisb 30 sep 2015 08:54

Ga zondag met een vriend, gewoon wat rondkijken, lekker kletsen over wat fietsen, afstellingen, wat er leuk uitziet en wat niet. Leuk om af en toe met iemand van de stand te praten, komen soms verrassende gesprekken uit.
Verder ben ik op zoek naar onderdelen voor afmontage van een nieuw frame, eens zien wat er nieuw is en hoe het er in het echt uitziet en hoe het voelt.

Bikerrrr
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 sep 2015 20:47

Bikerrrr 02 okt 2015 08:48

Iemand ervaring met het stallen van je fiets daar? Ik wil eigenlijk wel even op de racefiets erheen, maar dan moet mijn fiets wel een beetje netjes behandeld worden.

Gebruikersavatar
beezer
Forum-lid
Berichten: 949
Lid geworden op: 15 jan 2008 20:04
Locatie: Assen

Gebruikersavatar beezer 08 okt 2015 20:19

Er is een bewaakte fietsenstalling volgens de site
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X

iceman2
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 12 nov 2011 15:42

iceman2 10 okt 2015 08:25

Vrijdag plan ik een bezoekje. Via Salden.nl getracht een kaartje met korting (10 eu.) aan te kopen, maar krijg geen bevestigingsmail...
Facta, non verba!

Gebruikersavatar
rene909
Forum-lid
Berichten: 191
Lid geworden op: 09 apr 2013 22:35

Gebruikersavatar rene909 13 okt 2015 15:33

Ik ga zondag. Wordt mijn eerste keer op een dergelijke beurs, dus ik zie wel wat ik kan verwachten. Met name ben ik erg benieuwd naar st Joris, op foto's zien de fietsen er prachtig uit in ieder geval.

En uiteraard even kijken voor zadels na mijn miskoopje van afgelopen zomer.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27565
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 13 okt 2015 15:48

Ik ga ook zondag, samen met @csteenbe en @magoo. We zijn er om 15:00.

Plaats reactie