Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

LIDL

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5892
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 25 aug 2015 15:03

Ik heb even een setje handschoenen gehaald. 5 euro. Het setje dat ik een paar geleden heb gekocht is weer ter ziele. Goedkope handschoenen voor in de herfst; handig voor mijn woon-werk ritje van een paar kilometer
Live fast; die young. mijn blog

Gebruikersavatar
EmPeHa
Forum-lid
Berichten: 3107
Lid geworden op: 30 jun 2014 22:35
Locatie: Achterhoek

Gebruikersavatar EmPeHa 25 aug 2015 15:17

ProTon schreef:Ik heb een Jasje gekocht (de zwarte Crivit) bij de Lidl in Nieuw-Vennep, het ziet er mooi uit en past goed, je zal het vast niet kunnen vergelijken met een jasje van 250 euro maar het is het proberen waard.
Hier hetzelfde. Was wel een beetje een gok met de maat hoewel je wel kunt ruilen. Als je thuis past, is vergelijken er echter niet bij. De mouwen en het schoudergedeelte zijn goed wat afmetingen betreft. In fietshouding kom ik met de lengte ook wel uit. Wel zit hij iets ruim rond mijn middel, maar daar is het een jas voor en kan er nog iets onder. Met dit jasje kan ik op de crosser ook de blubber induiken. Dat zal ik met een jas van 200 euri niet doen.

Perez
Forum-lid
Berichten: 156
Lid geworden op: 11 okt 2013 12:16

Perez 25 aug 2015 15:19

Ik had winterhandschoenen van de Lidl, die dingen bevielen prima totdat ik er ergens eentje verloren ben onderweg :mrgreen:

Fietsbroeken van de Lidl zou ik zo snel niet meer kopen. Had er een aangeschaft net nadat ik mijn eerste racefiets kocht. Dat ding zat echt voor geen meter! Accessoires daarentegen zijn prima. Onderkleding goed passen thuis, de pasvorm is soms niet ideaal (bij mij dan).

Bodhi
Forum-lid
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 dec 2014 13:14

Bodhi 25 aug 2015 22:49

had vorige jaar een driekwartbroek met zeem gekocht
wat een onding
die zeem leek wel een pannenkoek tussen je benen
de rest weet ik niet ,maar geen lidl fietsbroek meer voor mij

Gebruikersavatar
Henkos
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 apr 2015 13:57

Gebruikersavatar Henkos 26 aug 2015 11:55

Softshell-jasje, ondershirt met lange mouwen en een helmmuts gehaald.
Zit erg goed allemaal, wel benieuwd of het jasje voldoet bij koude(re) wind.
De broeken waag ik me niet aan, een broek moet perfect zitten en een goede zeem hebben.
Ook de sokken leken het niet helemaal.

Gebruikersavatar
Sweety2008
Forum-lid
Berichten: 3098
Lid geworden op: 26 sep 2014 23:11

Gebruikersavatar Sweety2008 26 aug 2015 19:57

Handschoenen zijn helaas alleen in grote maten ik zelf heb maat 7. Dus die ga ik ergens anders kopen
Ghost Nivolet 6LC

tjerk1121
Forum-lid
Berichten: 430
Lid geworden op: 15 okt 2010 15:45

tjerk1121 04 sep 2015 12:56

Ik heb ook het Crivit jasje gekocht en ik vind de mouwen net iets te kort maar wat me dinsdag tijdens het fietsen vooral opviel: de stof is niet ademend.....mijn handschoenen en broek waren doorweekt! Nu zweet ik behoorlijk tijdens het fietsen maar dit was wel heel erg. De helmmuts daarentegen is perfect, ik heb geen netje in mijn helm dus ik hoef geen insecten meer uit mijn haar te peuteren tijdens het fietsen.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 05 sep 2015 09:09

Hoeveel heb je dan wel niet aangetrokken? Als je je veel te warm aankleed wordt je drijfnat, daar veranderd ook peperdure kleding niets aan.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sha Kokken
Forum-lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 28 mei 2015 23:38
Locatie: Hooglanderveen

Gebruikersavatar Sha Kokken 05 sep 2015 18:59

Ik heb ook lekker ingeslagen:
Korte broek => iets te wijd en mtige zeem. Tot 50km gaat het wel
Shirts => allemaal veel te groot. Castelli is M perfect voor mij, hier kan een wollen trui onder :cry:
Ondershirts => prima. Merkwaardig genoeg zit M als gegoten
Handschoenen => mot het nog even wat afkoelen :mrgreen:

Gemengde gevoelens dus.

Fietser_1971
Forum-lid
Berichten: 203
Lid geworden op: 30 aug 2015 11:47

Fietser_1971 06 sep 2015 11:36

Ik heb zelfs de fietsschoenen van lidl met veel plezier in gebruik. Kosten geen drol en zitten voor mij prima. Zijn wel spd schoenen maar dat gebruikte ik sowieso al. Doe er tochten van 3.5 uur mee zonder enig probleem.
Broeken daar waag ik me niet aan, als ik die zeem zo zie dan vrees ik al het ergste.
Handschoenen zonder vinger toppen heb ik ook, maar daarvan wisselt de pasvorm nogal. Heb nu een goed paar, ook hiermee diezelfde lange tochten gemaakt zonder blaren, slapende vingers oid.
Onderhemden passen me ook goed en doen goed werk.

Over het algemeen prima spul voor een zeer lage prijs.

tjerk1121
Forum-lid
Berichten: 430
Lid geworden op: 15 okt 2010 15:45

tjerk1121 06 sep 2015 12:47

amclassic-fan schreef:Hoeveel heb je dan wel niet aangetrokken? Als je je veel te warm aankleed wordt je drijfnat, daar veranderd ook peperdure kleding niets aan.
Dat viel reuze mee, een shirt met korte mouwen.....ik heb ooit bij de Decathlon een dun windjack uit de goedkoopste serie gekocht voor het golfen en ook dat ademt niet waardoor je na een kwartiertje al de zweetplekken op je rug hebt. Misschien is het toch hetzelfde als met gereedschap en andere kleding: duurder is vaak ook gewoon echt beter.......behalve dan met Converse All Stars, daar vielen na 2 weken al de gaten in :lol:

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8358
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 06 sep 2015 13:36

@tjerk1121 Dat begrijp ik niet, Je zegt een Crivit jasje gekocht te hebben, dat was niet ademend, en nu heb je het over shirt met korte mouwen. Die er onder dan?

Plaats reactie