Pagina 1 van 1

communicatieprobleem Edge 810

Geplaatst: 19 mei 2015 20:52
door Wijdbeens
Ik heb een nieuwe Edge 810 voor mijn vriendin gekocht. Zelf rijd ik al jaren met een Edge 800.

Van de week een ritje gemaakt in Mapsource en nu wil de 810 niet communiceren met Mapsource. Ook Basecamp geeft een foutmelding. Het ligt niet aan mijn computer, want de 800 doet het allemaal prima. Ook getest met een Èdge 1000 van een vriend en ook daarmee geen probleem. Om in navigatietermen te blijven: Ik ben inmiddels het spoor bijster ;)

Ik ben vast niet de enige met dit probleem.

Afbeelding

Re: communicatieprobleem Edge 810

Geplaatst: 19 mei 2015 21:29
door nijkie
Heb je de laatste software er op staan.
Beide kaarten hetzelfde zowel computer als op de SD kaart.

Re: communicatieprobleem Edge 810

Geplaatst: 20 mei 2015 22:04
door Wijdbeens
Bij de eerste keer aansluiten vroeg hij onmiddellijk of hij de firmware moest updaten, dus dat heb ik gedaan.
Kaarten zowel op de PC als 810 hetzelfde.

Terugzetten naar fabrieksinstellingen gaf geen soelaas. Toch maar eens de gebruiksaanwijzing erbij gepakt en een reset gegeven door de aan/uit knop 10 sec. vast te houden. Dit laatste bleek de oplossing. Weer een gevalletje RTFM :-)

Op andere forums gaf men de tijdzonemap V16 de schuld en raadde men aan om terug te gaan naar V15. Maar nergens een link naar V15 natuurlijk ..... Wordt je toch weer het bos ingestuurd.

Re: communicatieprobleem Edge 810

Geplaatst: 20 mei 2015 22:58
door Joseba
Volgens mij staat er "neem contact op met de Klantenondersteuning van Garmin"?
Waarom doe je dat niet gewoon....

Re: communicatieprobleem Edge 810

Geplaatst: 23 mei 2015 09:04
door Wijdbeens
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, maar die kwamen met die reset naar fabrieksinstellingen. Ik wacht nog op hun antwoord ......!!

Re: communicatieprobleem Edge 810

Geplaatst: 23 mei 2015 10:05
door monsieurpinot
als ik google op je probleem kom ik dit tegen:
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 9&t=121381