Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Game over?

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2328
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 08 mei 2015 13:56

dario schreef:Wat is het probleem eigenlijk? Als je zin hebt om te fietsen ga je gewoon fietsen, en als je geen zin hebt gewoon niet: klaar. Wees blij dat je die keuze hebt. Erger is het als je moet stoppen met een sport waar je van houdt omdat je het fysiek niet meer aankan, door kwetsuren of gewoon slijtage. Zo vind ik het bijzonder treurig om mijn sabel en schermmasker te zien hangen verstoffen, omdat mijn knie het niet meer aankan, terwijl de goesting er wèl nog is (en waardoor ik nu elk voorjaar van een winterbuikje moet zien af te raken dat hardnekkiger is dan voorheen)... En ach, je vindt wel weer een nieuwe hobby, althans dat hoop ik van harte voor je! (45? is het dan geen tijd om een zware motor te kopen? ;) )
Tja, als ik naar de genoemde plaatjes in het ‘Standplaats Bourg d'Oisans’-topic kijk, kan ik eveneens wegdromen naar hele mooie momenten en zou dan ook graag weer eens naar het hooggebergte afreizen. Maar dat zit er vanwege financiële problemen niet meer in. Topfit en toch game over. Helaas. Wat is er immers mooier dan spelen met de pedalen en de (bevriende) concurrentie, op lange, slopende Alpencols? Karpers vangen en/of de ultieme audio bouwen? Dacht het niet. ;)

dario
Forum-lid
Berichten: 3823
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 08 mei 2015 14:55

Wel, je onderschrijft dus net mijn punt: jij hebt, om financiële redenen, die keuze niet, die Briek dus wèl heeft.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

Gebruikersavatar
marcojoore
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 21 okt 2013 07:22

Gebruikersavatar marcojoore 16 mei 2015 09:15

Mooi geschreven en door een druk schema soms herkenbaar.
Misschien is het wat om op zondagochtend weer met een groepje of club een ritje te doen zodat je zowel het sociale met een beetje conditie weer wat opdoet. Misschien motiveert je het weer om wat meer te doen of is dat wel best zo ?
Het fietsje hangt er en wacht wel totdat je weer eens zin hebt, niks is erger dan iets in je spaarzame vrije tijd te "moeten
Als het niet gaat zoals het moet dan moet het zoals het gaat.

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5537
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 16 mei 2015 09:20

Beetje hetzelfde verhaal, zelf de overstap gemaakt naar triathlon en kijk motivatie weer helemaal terug. Doe daarnaast allerlei andere sporten alles voor de afwisseling :P
What makes the boat go faster?

Plaats reactie