Ging makkelijk.
Snel test ritje was ok.
maar heb toch maar eens gecheckt met tooltje en het zakt helemaal in de ketting, dus toch maar een nieuwe bestellen.
Vandaag geklust aan de fiets
Ik zou er 2 doen. Een ketting “op de plank” is m.i. erg prettig.
Heb de goedkope Decathlon/KMC ketting besteld.
Als ie bevalt, komt er nog wel eentje bij.
Als ie bevalt, komt er nog wel eentje bij.
"Deze ketting werd ontwikkeld in samenwerking met KMC, een wereldwijde referentie en marktleider op het vlak van fietstransmissieonderdelen. "
Is op het forum al besproken. Zou een rebrand KMC ketting zijn, misschien met wat aanpassingen.
De ketting komt op m'n winterfiets waarvan het de bedoeling was om goedkoop in slechte omstandigheden te fietsen.
viewtopic.php?p=1477738&hilit=decathlon ... g#p1477738
Is op het forum al besproken. Zou een rebrand KMC ketting zijn, misschien met wat aanpassingen.
De ketting komt op m'n winterfiets waarvan het de bedoeling was om goedkoop in slechte omstandigheden te fietsen.
viewtopic.php?p=1477738&hilit=decathlon ... g#p1477738
Oké wist ik niet. Is dus gewoon een KMC ketting in een Decathlonverpakking en is met een prijs van € 16,99 excl. verzending idd iets goedkoper dan voor € 21,95 incl. verzending bij Futurumshop.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Zijn goede kettingen. Heb die op mijn MTB liggen.
Voor de 10 speed maar 15 euro.
Leve Tiagra, kettingblad 50t en ketting samen voor 60 euro.
En meteen weer 2kg poeder voor sportdrank meebesteld. Voor een dikke 18 euro
Leve Tiagra, kettingblad 50t en ketting samen voor 60 euro.
En meteen weer 2kg poeder voor sportdrank meebesteld. Voor een dikke 18 euro
Vandaag na meer dan 35.000 km de voorbladen van mijn FC6800 crankstel vervangen. Nadat ik de voorbladen naast elkaar had gelegd was goed te zien dat van het grote blad de tanden aan een kant redelijk waren afgerond en verder wat ingesleten, doch m.i. nog wel een paar kilometers hadden kunnen blijven zitten. Die van het kleine blad waren minder versleten maar heb deze toch vervangen voor een nieuwe.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Ik had op het oude grote voorblad een afgehaald stuk van een te lange nieuwe ketting opgelegd en kon deze toch wel een paar millimeter heen en weer bewegen en tot op halve hoogte van de tanden optillen. Ook ik vind het lastig om te zien of ze versleten zijn. Maar mijn conclusie is toch wel dat er nog wel een paar duizend mee kon worden gereden, enfin ben dus nog steeds op zoek wanneer iets is versleten. Deze zijn nu in de kliko, net als mijn 'laatste' ketting (4e) op mijn (ook) versleten cassette van meer dan 25.000 km. Deze ketting heeft bijna 13.000 km gedraaid en was nog steeds niet op 0,75. Ik vervang mijn ketting altijd op 3.000 of 4.000 km totdat de cassette bij de 20.000 km is dan blijft de laatste ketting erop zitten totdat . . . . . !
Maar nu dus nieuwe voorbladen, nieuwe cassette en nieuwe ketting op mijn 6800 groep.! Blijft nog over als ik wat tijd over heb nieuwe bekabeling.
Maar nu dus nieuwe voorbladen, nieuwe cassette en nieuwe ketting op mijn 6800 groep.! Blijft nog over als ik wat tijd over heb nieuwe bekabeling.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless