Pagina 1 van 1

Verwerking nieuw abonnement

Geplaatst: 24 nov 2014 16:35
door itsme_luc
Op 7 november betaalde ik €35 voor een abonnement op het magazine Fiets.
De huidige status (meer dan 14 dagen later) is nog steeds 'In behandeling'. Ik vulde reeds 3 maal een contactformulier in: zonder reactie. Ook telefonisch is de klantendienst blijkbaar niet te bereiken (na 3 minuten een muziekje te hebben beluisterd heb ik maar opgehangen.
Kan iemand mij helpen???

Re: Verwerking nieuw abonnement

Geplaatst: 29 nov 2014 08:42
door scubadiver
Ik ben heb op de BikeMotion een abonnement afgesloten, werd hier vorige week over gebeld omdat ik vergeten was een huisnummer in te vullen. Misschien zijn ze erg druk met de verwerking van al die formulieren die op de BikeMotion zijn ingevuld. Maar gisteren viel bij mij het november nummer in de bus.

Re: Verwerking nieuw abonnement

Geplaatst: 29 nov 2014 10:51
door Zorro
Zie: http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=27&t=70876

Post Freerider d.d. 26 November: 'Voor anderen met dezelfde slechte ervaring, graag even melden via redactie@fiets.nl. Dan kunnen wij daarmee bij de klantenservice laten zien wat er fout gaat.'

Re: Verwerking nieuw abonnement

Geplaatst: 04 dec 2014 09:21
door scubadiver
Email lezen en beantwoorden heeft blijkbaar niet de hoogste prioriteit bij de redactie.
Heb 29 nov een mailtje gestuurd met een simpele vraag. Tot op heden 4 dec. geen reactie.

Re: Verwerking nieuw abonnement

Geplaatst: 04 dec 2014 11:27
door Edwin
Zou je hem nog eens willen sturen, in de redactie mailbox kan ik niets van je vinden.

Re: Verwerking nieuw abonnement

Geplaatst: 05 dec 2014 16:40
door scubadiver
Gistermiddag nog eens opnieuw verstuurd freerider. Komt ie misschien in jullie spam folder terecht?

Re: Verwerking nieuw abonnement

Geplaatst: 11 dec 2014 05:54
door vroemenr
Zojuis mail naar redactie gestuurd. Ook 2 weken geleden abo afgesloten en status nog steeds in behandeling