Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Wat is fout, wat kan echt niet?

Criterion
Forum-lid
Berichten: 196
Lid geworden op: 11 feb 2014 20:26
Locatie: Groningen

Criterion 15 sep 2014 10:58

Inderdaad vragen om moeilijkheden met alle zondagmiddag fietsers en wandelaars aldaar !
Trek Domane ; Orbea Terra

Echo
Forum-lid
Berichten: 453
Lid geworden op: 13 sep 2013 21:50
Locatie: Gorinchem

Echo 15 sep 2014 12:38

Criterion schreef:
tommeke14 schreef:Ongeschoren benen, lage zwarte sokken, een Rabo-tenue...

Niets is zo erg als een bandana. Echt, dat ziet er zo sneu uit en lijkt vaak zo'n uiting van een midlifecrisis van een stel wannabee-Pantani's. Gister reed ik een toertochtje in het mooie Groningse land, en heb veel bandana's gezien. Wat me opvalt is dat je echt uit de buurt van een bandana-drager moet blijven, want de stuurvaardigheid van die mensen is vaak ookvniet om over naar huis te schrijven ;)

TvG gereden ?
Maat van me heeft ook bandana maar draagt hem omdat hij, met zijn kale kop ,hoofdpijn krijgt bij kou. (Maar ziet er niet uit inderdaad)
Maar dan draagt hij hem onder z'n helm neem ik aan? Dat mag dan weer wel ;) Ik heb ook een kale kop en heb een mutsje/banadana onder m'n helm, voor het zweeet, kou, zon . Die dus ook afgaat als ik m'n helm afzet bij een pauze...
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo2 user :like:

lupo
Forum-lid
Berichten: 361
Lid geworden op: 15 sep 2009 17:08

lupo 15 sep 2014 16:01

Ik zweet veel op mijn voorhoofd dus heb zo'n cap onder mijn helm, werkt perfect:

Afbeelding

tommeke14
Forum-lid
Berichten: 1989
Lid geworden op: 24 okt 2008 22:57

tommeke14 15 sep 2014 16:28

Bandana onder de helm mag ook niet, alleen als je er zo uitziet ;) ;)

Afbeelding

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 15 sep 2014 19:21

53x11 schreef: +1 voor de bandana opmerking overigens!
Nee dan een bandana met "Mont ventoux finisher" erop....dat is pas echt midlife crisis. :D
Ook al was het wel een super afgetrainde gast die er mee rond liep. Maar dan nog. Ik schiet vaak meteen in de lach als ik dat soort dingen zie.
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
Wolfhound32
Forum-lid
Berichten: 1861
Lid geworden op: 13 nov 2013 07:06
Locatie: Dronten

Gebruikersavatar Wolfhound32 15 sep 2014 20:03

Potverdikkeme.
Dan maar weer de zweet van de hasses en in de bril. Maar als het niet kan, tsja, dan maar geen bandana onder de helm. Regels zijn regels.
__________________
Jarig zijn is gezond! Onderzoek heeft aangetoond dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven.

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 15 sep 2014 20:47

Hier in Frankrijk zag ik vorige week tijdens een Foire au vin (wijnbeurs) iemand (een niet-fietser) in een supermarkt wijn inslaan. De goede man droeg (ook) een bandana. Had ik die man eigenlijk de winkel uit moeten sturen :roll: ?
60 x Ventoux

bluv107
Forum-lid
Berichten: 1796
Lid geworden op: 13 aug 2008 15:33
Locatie: Nieuw Oosteinde

bluv107 15 sep 2014 22:10

Bandana's zijn onder ALLE omstandigheden onacceptabel. Alternatief is de koerspet, liefst met klep omhoog zodat de naam van de sponsor goed leesbaar is.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 15 sep 2014 22:40

Wolfhound32 schreef:Potverdikkeme.
Dan maar weer de zweet van de hasses en in de bril. Maar als het niet kan, tsja, dan maar geen bandana onder de helm. Regels zijn regels.
Ja niks aan te doen, wielrennen is nou eenmaal afzien.
8-)
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 15 sep 2014 23:34

Wolfhound32 schreef:Potverdikkeme.
Dan maar weer de zweet van de hasses en in de bril. Maar als het niet kan, tsja, dan maar geen bandana onder de helm. Regels zijn regels.
Een paar oude stinkende zweetsokken mag ook wel hoor Wolfhound32. Ben je meteen van wieltjeszuigers af :mrgreen:

Off topic. Hoe is het met de knie en je morfine verslaving ;)
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
Wolfhound32
Forum-lid
Berichten: 1861
Lid geworden op: 13 nov 2013 07:06
Locatie: Dronten

Gebruikersavatar Wolfhound32 16 sep 2014 00:55

Zorro schreef:
Wolfhound32 schreef:Potverdikkeme.
Dan maar weer de zweet van de hasses en in de bril. Maar als het niet kan, tsja, dan maar geen bandana onder de helm. Regels zijn regels.
Een paar oude stinkende zweetsokken mag ook wel hoor Wolfhound32. Ben je meteen van wieltjeszuigers af :mrgreen:

Off topic. Hoe is het met de knie en je morfine verslaving ;)
Zit net weer heel sneu beneden met pijn in de knie. Even de pijn eruit lopen en dan maar weer slapen. Voorlopig zo 1 a 2 keer per nacht eruit met pijn. Verder overdag geen centje pijn. Fietsen gaat ook alweer zonder probleem, dus wat zeur ik verder. 8-) Maar ja, is natuurlijk nie goe nie.
Ga maar eens zeuren om een doorverwijzing naar de orthopeed. Verwacht eigenlijk dat de oorzaak heel ergens anders zit dan in de knie zelf.
__________________
Jarig zijn is gezond! Onderzoek heeft aangetoond dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven.

Gebruikersavatar
Wolfhound32
Forum-lid
Berichten: 1861
Lid geworden op: 13 nov 2013 07:06
Locatie: Dronten

Gebruikersavatar Wolfhound32 16 sep 2014 00:56

Wolfhound32 schreef:
Zorro schreef:
Wolfhound32 schreef:Potverdikkeme.
Dan maar weer de zweet van de hasses en in de bril. Maar als het niet kan, tsja, dan maar geen bandana onder de helm. Regels zijn regels.
Een paar oude stinkende zweetsokken mag ook wel hoor Wolfhound32. Ben je meteen van wieltjeszuigers af :mrgreen:

Off topic. Hoe is het met de knie en je morfine verslaving ;)
Zit net weer heel sneu beneden met pijn in de knie. Even de pijn eruit lopen en dan maar weer slapen. Voorlopig zo 1 a 2 keer per nacht eruit met pijn. Overdag geen centje pijn. Fietsen gaat ook alweer zonder probleem, dus wat zeur ik verder. 8-) Maar ja, is natuurlijk nie goe nie.
Ga maar eens zeuren om een doorverwijzing naar de orthopeed. Verwacht eigenlijk dat de oorzaak heel ergens anders zit dan in de knie zelf.
__________________
Jarig zijn is gezond! Onderzoek heeft aangetoond dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven.

Plaats reactie