Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Waarom wordt een topic gesloten

Mr. R
Forum-lid
Berichten: 298
Lid geworden op: 08 jul 2010 11:08
Locatie: In the mountains

Mr. R 26 aug 2010 00:15

Foetbal wat is dat? ;)
In the end cycling is easy. Just pedal and see where it ends.

elboutero
Forum-lid
Berichten: 843
Lid geworden op: 24 apr 2009 13:49

elboutero 26 aug 2010 00:39

[quote="Elboutero"]2-1 trouwens :-)[/quote]

Lekker hoor....:D
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3

Gebruikersavatar
tieky
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 13 aug 2010 13:08
Locatie: Breda

Gebruikersavatar tieky 26 aug 2010 12:45

Dan vind ik dat het 'Het ik ben net vader geworden thema!-topic' ook wel gesloten kan worden, want dat heeft nu eenmaal ook niks met fietsen te maken.
Dus ik vind de beslissing nogal vreemd, zeker ook omdat de ondertitel van het sub forum is: Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.
En AMCF zegt zelf dat hij het topic niet zal lezen, dat kan ook, het is nu eenmaal niet verplicht om een topic te volgen, dus als je het niet interesseert klik het dan ook niet aan. De titel van het topic leek me toch duidelijk genoeg.
En volgens mij staat in de regels niet dat het altijd over fietsen moet gaan en is het Fiets-café juist die vergaarbak waar dit soort discussie in thuis horen.

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1497
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 26 aug 2010 12:50

Je hebt een beetje een punt, maar niet helemaal :)
Maak maar één "voetbalpraat" topic aan.
Er zijn namelijk ook geen "Peter is vader geworden" en "Richard is vader geworden" topics.
Afbeelding | Afbeelding

Gebruikersavatar
magoo
Forum-lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 29 nov 2006 14:52

Gebruikersavatar magoo 26 aug 2010 12:54

Ben jij al vader Tieky? Zo nee word dat dan maar eens dan zul je wel merken hoeveel dat te maken heeft met fietsen (tenminste het fietsen in actieve zin). Lijkt me dus heel zinvol om hierover met andere fietsers van gedachten te wisselen.

Ontopic: geheel eens met Amclassic en Daniel. Het in zijn algemeenheid over voetbal praten met andere fietsers is volgens mij geen probleem op dit forum, maar wedstrijdbesprekingen horen hier gewoon niet thuis denk ik.
Cannondale SuperSix EVO, Sram Red
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT

Gebruikersavatar
bluebird
Forum-lid
Berichten: 652
Lid geworden op: 19 jul 2005 19:27
Locatie: huis in het bos

Gebruikersavatar bluebird 27 aug 2010 00:44

[quote="magoo"]Ben jij al vader Tieky? Zo nee word dat dan maar eens dan zul je wel merken hoeveel dat te maken heeft met fietsen (tenminste het fietsen in actieve zin). Lijkt me dus heel zinvol om hierover met andere fietsers van gedachten te wisselen.

Ontopic: geheel eens met Amclassic en Daniel. Het in zijn algemeenheid over voetbal praten met andere fietsers is volgens mij geen probleem op dit forum, maar wedstrijdbesprekingen horen hier gewoon niet thuis denk ik.[/quote]

Ik snap best dat het vaderschap invloed heeft op je fietsleven, maar dan nog? Er zitten tal van topics in het Fietscafé die nog minder met fietsen te maken hebben.... Dat Freerider voorstelt om één voetbaltopic te openen ipv specifiek Ajax-Kiev lijkt me in dit geval de beste oplossing.

Maar dan blijft imo nog onduidelijkheid bestaan. Net wilde ik reageren op een topic waarbij werd gevraagd welke gsm een aanrader is. Is reeds gesloten vanwege niet-fiets-gerelateerd... duidelijk, maar het Schone vrouwen/ mannen topic en de rest van de niet-fiets-gerelateerde topics dan? Krijgen we op deze manier geen willekeur? Ik snap best dat de mods een wildgroei aan topics willen voorkomen, dat lijkt mij een prima streven, maar misschien is verdere uitleg over het beleid gewenst? Voor mij is het iig niet duidelijk en volgens mij ben ik niet de enige.... (anders had ik deze post niet geplaatst ;) )
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

jaapieo
Forum-lid
Berichten: 3173
Lid geworden op: 19 feb 2007 19:53

jaapieo 27 aug 2010 01:08

[quote="Freerider"]Je hebt een beetje een punt, maar niet helemaal :)
Maak maar één "voetbalpraat" topic aan.
Er zijn namelijk ook geen "Peter is vader geworden" en "Richard is vader geworden" topics.
[/quote]

+1!
mijn Flickr

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 27 aug 2010 01:15

[quote="bluebird"][quote="magoo"]Ben jij al vader Tieky? Zo nee word dat dan maar eens dan zul je wel merken hoeveel dat te maken heeft met fietsen (tenminste het fietsen in actieve zin). Lijkt me dus heel zinvol om hierover met andere fietsers van gedachten te wisselen.

Ontopic: geheel eens met Amclassic en Daniel. Het in zijn algemeenheid over voetbal praten met andere fietsers is volgens mij geen probleem op dit forum, maar wedstrijdbesprekingen horen hier gewoon niet thuis denk ik.[/quote]

Ik snap best dat het vaderschap invloed heeft op je fietsleven, maar dan nog? Er zitten tal van topics in het Fietscafé die nog minder met fietsen te maken hebben.... Dat Freerider voorstelt om één voetbaltopic te openen ipv specifiek Ajax-Kiev lijkt me in dit geval de beste oplossing.

Maar dan blijft imo nog onduidelijkheid bestaan. Net wilde ik reageren op een topic waarbij werd gevraagd welke gsm een aanrader is. Is reeds gesloten vanwege niet-fiets-gerelateerd... duidelijk, maar het Schone vrouwen/ mannen topic en de rest van de niet-fiets-gerelateerde topics dan? Krijgen we op deze manier geen willekeur? Ik snap best dat de mods een wildgroei aan topics willen voorkomen, dat lijkt mij een prima streven, maar misschien is verdere uitleg over het beleid gewenst? Voor mij is het iig niet duidelijk en volgens mij ben ik niet de enige.... (anders had ik deze post niet geplaatst ;) )
[/quote]

Het gezag van de mods in deze accepteren is zeker geen optie? ;)
Zo'n specifiek voetbaltopic hier doet mij toch wat denken aan de ruimte die Feijenoord krijgt op de Ajax-site...

En off-topic: mooi fietske heb jij :)
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

Gebruikersavatar
bluebird
Forum-lid
Berichten: 652
Lid geworden op: 19 jul 2005 19:27
Locatie: huis in het bos

Gebruikersavatar bluebird 27 aug 2010 01:22

Thnx Farelli!

Ff voor de duidelijkheid, ik heb alle respect voor het gezag van de mods en nooit problemen met ze. Wat ik echter wil voorkomen zijn situaties zoals in het verkoopgedeelte. Als iedereen weet waar ie aan toe is hoeven er ook niet steeds topics gesloten te worden, win-win toch?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 27 aug 2010 01:27

[quote="bluebird"]Thnx Farelli!

Ff voor de duidelijkheid, ik heb alle respect voor het gezag van de mods en nooit problemen met ze. Wat ik echter wil voorkomen zijn situaties zoals in het verkoopgedeelte. Als iedereen weet waar ie aan toe is hoeven er ook niet steeds topics gesloten te worden, win-win toch? [/quote]

Natuurlijk, je intentie is duidelijk en ik kan me er in vinden. Alleen heeft het dichttimmeren met allerlei afspraken en regeltjes vaak een enorm verlammend, star effect.
En ik moet eerlijk zijn... ik heb de pest aan voetbal.:D
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

Gebruikersavatar
bluebird
Forum-lid
Berichten: 652
Lid geworden op: 19 jul 2005 19:27
Locatie: huis in het bos

Gebruikersavatar bluebird 27 aug 2010 01:30

[quote="Farelli"][quote="bluebird"]Thnx Farelli!

Ff voor de duidelijkheid, ik heb alle respect voor het gezag van de mods en nooit problemen met ze. Wat ik echter wil voorkomen zijn situaties zoals in het verkoopgedeelte. Als iedereen weet waar ie aan toe is hoeven er ook niet steeds topics gesloten te worden, win-win toch? [/quote]

Natuurlijk, je intentie is duidelijk en ik kan me er in vinden. Alleen heeft het dichttimmeren met allerlei afspraken en regeltjes vaak een enorm verlammend, star effect.
En ik moet eerlijk zijn... ik heb de pest aan voetbal.:D[/quote]

:D ik zie je punt idd, bij het verkoopdeel zijn de regels immers ook simpel...
Een hekel aan voetbal hebben er wel meer hier, bij mij wordt het ook steeds erger, het WK was daar behoorlijk debet aan (alhoewel ik toch een zwak houdt voor mijn clubbie).
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 27 aug 2010 01:55

Ik heb er vanavond al even over gedacht hoe ik die tekst aan kon passen, zodat het er staat met het idee wat wij als mods voor dat gedeelte hebben. Als het niets met fietsen te maken heeft hoort het er niet thuis, wat uitzonderingen daar gelaten.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie