Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Leuke, gekke, boeiende belevenissen onderweg.

codex
Forum-lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 04 jul 2012 09:40

codex 05 apr 2014 07:58

Zo heb ik ook een een oudere (school)jongen ingehaald die zelf op een oude fiets reed.
En wat gebeurde er! juist hij ging in mijn wiel hangen en ik probeerde hem er af te rijden(ja weet het...was toen een stuk jonger :roll: ).
Op het laatst dik in de 30 tig (een paar km lang)en ik dacht ..nu is hij wel weg.
Maar :shock: hij zat nog mooi in mijn wiel, met een rode kop. :lol:

We moesten toen beide lachen toen we elkaar aankeken en heb nog een stukje (normaal) met hem opgefietst :D

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27523
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 05 apr 2014 08:31

Ik heb vorige week een of andere malloot gezien met een soort springplankrolschaatsen.

Jac
Forum-lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 27 jul 2011 19:43
Locatie: Veenendaal

Jac 05 apr 2014 10:37

Vorige week in de langbroekerwetering kwamen er twee eenden uit de berm gevlogen net voor ons,
1 van de eenden knalde vol op een tegemoet komende auto, we moesten echt bukken voor die vallende
eend , de bloedspatten zat bij een van ons op het gezicht en bij mij op de fiets .
was best even schrikken.
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

Gebruikersavatar
Hanz Bé
Forum-lid HC
Berichten: 4222
Lid geworden op: 14 jan 2011 18:17
Locatie: Veenendaal

Gebruikersavatar Hanz Bé 05 apr 2014 13:42

Jac Bulls schreef:Vorige week in de langbroekerwetering kwamen er twee eenden uit de berm gevlogen net voor ons,
1 van de eenden knalde vol op een tegemoet komende auto, we moesten echt bukken voor die vallende
eend , de bloedspatten zat bij een van ons op het gezicht en bij mij op de fiets .
was best even schrikken.
En is dat dan leuk, gek of boeiend? :mrgreen:

Gebruikersavatar
ceon
Forum-lid
Berichten: 638
Lid geworden op: 19 jan 2008 15:09

Gebruikersavatar ceon 05 apr 2014 19:50

Vandaag tijdens de RVV een of andere rare snuiter op z'on een hele oude fiets met een heel groot wiel voor en klein wieltje achter voorbij gereden. Had een gele trui en een soort Bobby helm op. Had veel bekijks.
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor. :D

Jac
Forum-lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 27 jul 2011 19:43
Locatie: Veenendaal

Jac 05 apr 2014 21:02

hanz1963 schreef:
Jac Bulls schreef:Vorige week in de langbroekerwetering kwamen er twee eenden uit de berm gevlogen net voor ons,
1 van de eenden knalde vol op een tegemoet komende auto, we moesten echt bukken voor die vallende
eend , de bloedspatten zat bij een van ons op het gezicht en bij mij op de fiets .
was best even schrikken.
En is dat dan leuk, gek of boeiend? :mrgreen:
Spannend.........................................waar de eend zou neer zou vallen :D
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

Gebruikersavatar
aapje
Forum-lid
Berichten: 787
Lid geworden op: 19 jan 2010 16:42

Gebruikersavatar aapje 08 apr 2014 16:02

ceon schreef:Vandaag tijdens de RVV een of andere rare snuiter op z'on een hele oude fiets met een heel groot wiel voor en klein wieltje achter voorbij gereden. Had een gele trui en een soort Bobby helm op. Had veel bekijks.
Op Sporza hebben ze een filmpje over die engelsman gemaakt. Zeker de moeite waard:

http://www.sporza.be/cm/sporza/videozon ... st=7.37770

Het mooiste moment was toen hij aan Sean Kelly vroeg of die de RVV wel eens gefietst heeft. :oops:

codex
Forum-lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 04 jul 2012 09:40

codex 24 apr 2014 18:01

Gisteren nog een "opmerkelijk" voorval meegemaakt.Ik fiets door het prachtige en beetje heuvelachtige bosrijke Gaasterland, in het hele mooie Friesland.
Kom ik daar bij een camping midden in het bos en ik hoor allemaal nederlandstalige muziek en een meegezang en gejoel.
Ik dacht:nieuwschierig als ik nu eenmaal ben.Ik ga even kijken.Nou er was een mooi feestje aan de gang.Iedereen was zo smoor als maar kan.En ze liepen allemaal in een polonaise.Voordat ik het wist, kreeg ik een biertje in mijn hand geduwd.
Nou dat smaakte wel met het prachtige zomerse weer.
Ik dacht gauw weg wezen hier, ik ben nu eenmaal niet zo'n campingliefhebber en al helemaal niet als er Nederlandtalig wordt gezongen :?
Maar ik moest nodig plassen en wat doe je dan.Je zet even je fiets tegen een boom en geeft de planten even water.Komen daar opeens 3 hartstikke smoor zijnde hoogblonde-campingdames mijn kant op gewaggeld.Ze en zeiden tegen me: "Daar ligt een man verderop op de grond op het bospad " en het is zo donker in dat bos, dat we niet kunnen zien wie het is. Ik zei laat hem eens zien, en inderdaad op een heel donker stuk bos ligt een man languit over het pad.
Ik zeg tegen die eerste vrouw. "We moeten maar hulp halen ".
Wacht even...ik zal eerst even voelen aan zijn neus of het ook mijn man is,zei de meest blonde van het stel.Ze voelt aan zijn neus en nee..het is niet mijn man.Wacht even zei de tweede campingdame.Ik voel ook even aan zijn oren of het ook mijn man is misschien.Ze voelt aan zijn oor en ...nee het is ook niet mijn man.Nu zei de derde dame.Ik voel ook even.Ze deed zijn rits open en voelde aan zijn fluit.Toen zei ze.Nou het is ook geen man van de camping! :shock:

Nou ik dacht ze redden zich er maar mee en ben gauw weggefiets naar huis.Wel nog een dikke onweersbui op mijn kop gekregen en de volgende keer......fiets ik wel om dat bos heen.Lijkt me beter. ;)
Laatst gewijzigd door codex op 24 apr 2014 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 24 apr 2014 18:05

Jajaja. Leuk verhaal maar eigenlijk een betere mop :lol:
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Bananenbennie
Forum-lid
Berichten: 75
Lid geworden op: 04 feb 2014 18:55

Bananenbennie 24 apr 2014 19:43

Ik zat laatst met mijn racefiets achter een gastje op een MTB aan. We zaten steeds tegen de 30 aan en hij maar zweten, hijgen en puffen. Na 20 minuten was ik er wel klaar mee, ff tandje teruggeschakeld en heb ik hem snoeihard ingehaald. Die gast op zijn neus kijken.. Na 2 minuten nog ff achterom gekeken was ie slechts nog een piepklein stipje. best oneerlijk natuurlijk tegen een MTB maar ik moest ontzettend lachen :lol:
Laatst gewijzigd door Bananenbennie op 24 apr 2014 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 24 apr 2014 19:46

Vandaag moest ik ineens denken aan het topic over; "weinig donkere wielrenners..."
Op de 70km baan naar Kleine Brogel (B) vanmiddag een tijdje "verplicht" achter een groepje wielrenners (10man) gereden. De groep werd begeleid door een Nederlandse *volgwagen (BMW) ervoor. Renners met allen een prachtige wielerfiguur en ze zagen er super gesoigneerd uit. Zwarte kleding, fluo groene helmen én wit/rood/zwarte Prince fietsen. Eentje moest er lossen en 2meter werd 4 meter en snel 30 meter. Gelukkig voor hem werd er al snel ingehouden. Even later bij het inhalen van de groep werd ik vrolijk begroet door allemaal donkere wielrenners. Van welk team ze zijn ben ik wel nieuwsgierig naar. Het was een heel mooi plaatje...

*volgwagen ervoor :?: Kan eigenlijk niet hè :?
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

sjoerdth
Forum-lid
Berichten: 1673
Lid geworden op: 21 feb 2010 15:05

sjoerdth 16 jun 2014 17:11

Gisteren kwam ik Hulk Hogan op de fiets tegen, compleet met bandana (helaas niet geel) en handlebar snor.

Plaats reactie