Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Maak kans op een Topsportbox op Fiets.nl

GoldenRatio
Forum-lid
Berichten: 955
Lid geworden op: 06 feb 2013 20:33

GoldenRatio 03 nov 2013 00:44

Precies voor 70 euro haal je voor bijna 2 weken van dit voer in huis ipv 3 dagen. :?
Gewoon ordinaire groenten marketeren als topsportvoedsel en dan met nog wat extra gezwam duur verkopen.


Ik heb een veel beter product dat ik op de markt ga zetten.

TOPSPORT CAPSULES
10 stuks, (2x per dag 1)
introductieprijs slechts 29,95

Afbeelding

MoniekvanDam
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2013 11:57

MoniekvanDam 03 nov 2013 12:08

Ik eet vaak alleen met de kinderen. Het lijkt me zo fijn om niet na te hoeven denken wat ik nu weer klaar moet maken en ook nog gezond te eten. Hoop wel dat hellofresh met de seizoenen mee gaat...

Gebruikersavatar
NicoNB
Forum-lid
Berichten: 3229
Lid geworden op: 24 sep 2011 11:07

Gebruikersavatar NicoNB 03 nov 2013 12:13

Bij de natuurvoedingswinkels kun je oa groentepakketten kopen.
Die pakketten gaan zoveel mogelijk mee met de seizoenen en bevatten vaak ook groente die jij bij de grote supermarkten niet vind. Volgens mij zijn er inmiddels ook diensten die deze aan huis bezorgen.

louise
Forum-lid
Berichten: 604
Lid geworden op: 25 jul 2007 14:07
Locatie: Rotterdam
Contact

louise 03 nov 2013 16:32

Nicosch schreef:Bij de natuurvoedingswinkels kun je oa groentepakketten kopen.
Die pakketten gaan zoveel mogelijk mee met de seizoenen en bevatten vaak ook groente die jij bij de grote supermarkten niet vind. Volgens mij zijn er inmiddels ook diensten die deze aan huis bezorgen.
Ja, klopt, wij hebben er zo één, voor Zuid-Holland: https://www.bioaanhuis.nl/ Bevalt prima.

€ 69 voor 3 maaltijden vind ik ook idioot duur. Daar kun je ook iemand voor inhuren die je boodschappen doet.

Louise
Weblog over hoe ik op mijn 50e Ironman werd (en meer): http://www.delftweg9.nl/triathlon/

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1497
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 12 nov 2013 12:41

Zeeuw54 en Rob73 zijn de gelukkigen geworden. Jullie krijgen een mail met het verzoek ons van wat NAW gegevens te voorzien...eet smakelijk :-)

PS: Met dank aan forummer Zorroi doen we er ook nog een paar kortingsbonnen bij, die had hij nog liggen en wilde hij graag aanbieden aan de winnaars....aardig hé! Kunnen jullie als het bevalt nog een keer met flinke korting een doos bestellen.
Afbeelding | Afbeelding

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16065
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 12 nov 2013 12:45

freerider schreef:Zeeuw54 en Rob73 zijn de gelukkigen geworden. Jullie krijgen een mail met het verzoek ons van wat NAW gegevens te voorzien...eet smakelijk :-)

PS: Met dank aan forummer Zorroi doen we er ook nog een paar kortingsbonnen bij, die had hij nog liggen en wilde hij graag aanbieden aan de winnaars....aardig hé! Kunnen jullie als het bevalt nog een keer met flinke korting een doos bestellen.
Rob73? Dan win je zo'n doos met allerhande gezond voer en je voelt je spontaan een jaartje ouder... :mrgreen:
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
xml
Forum-lid
Berichten: 1114
Lid geworden op: 06 feb 2013 22:21
Locatie: België

Gebruikersavatar xml 12 nov 2013 12:49

GoldenRatio schreef:Precies voor 70 euro haal je voor bijna 2 weken van dit voer in huis ipv 3 dagen. :?
Gewoon ordinaire groenten marketeren als topsportvoedsel en dan met nog wat extra gezwam duur verkopen.


Ik heb een veel beter product dat ik op de markt ga zetten.

TOPSPORT CAPSULES
10 stuks, (2x per dag 1)
introductieprijs slechts 29,95

Afbeelding
:lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5873
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 12 nov 2013 13:36

WOW!! ik heb wat gewonnen.

En ook nog een jaartje ouder geworden. Ik had niet gedacht dat mijn motivatie de doorslag zou geven.
Live fast; die young. mijn blog

Gebruikersavatar
Zeeuw54
Forum-lid
Berichten: 372
Lid geworden op: 10 aug 2013 19:56
Locatie: Heinkenszand

Gebruikersavatar Zeeuw54 12 nov 2013 13:58

Lees ik net dat ik gewonnen heb, bijna onmogelijk, want ik heb nooit geluk met loterijen :D
Binnenkort een gezond weekje op het eet programma, ben benieuwd wat er in zit.

Ik ben blij, maakt deze druilige dag weer een beetje goed.

Dank!
Ridley Fenix C20- 2015 / MBK Super Mirage 105 / Giant XTC
Als je blijft trappen, kom je vooruit !

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5220
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 12 nov 2013 14:33

Gefeliciteerd! We verwachten nu natuurlijk wel een volledige rapportage, inclusief foto's, van de gerechten die jullie gemaakt hebben. Beginnend vanaf de voorbereiding tot aan het eind resultaat ;)
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
Zeeuw54
Forum-lid
Berichten: 372
Lid geworden op: 10 aug 2013 19:56
Locatie: Heinkenszand

Gebruikersavatar Zeeuw54 26 nov 2013 22:06

Vanavond is de topsportbox die ik gewonnen had bij mij afgeleverd, overigens keurig volgens afspraak. Enkel jammer dat de inhoud maar voor 1 persoon is, mijn vrouw moet dus op een houtje bijten, ondanks dat ik aangegeven had dat ons gezin uit 2 personen bestond.
Wel even een telefoontje naar de klantenservice gedaan en als het goed is word ik er morgen over terug gebeld.
De doos uitgepakt en via het aanrecht de spullen opgeruimd, gedeelte in de koelkast en het andere in de voorraadkast. Morgen dus koken voor mij en mijn vrouw maar uit eten sturen :oops: :lol: :oops: :lol:

Afbeelding

De inhoud van de doos.
Ridley Fenix C20- 2015 / MBK Super Mirage 105 / Giant XTC
Als je blijft trappen, kom je vooruit !

Gebruikersavatar
CycloJ
Forum-lid
Berichten: 79
Lid geworden op: 21 sep 2013 16:49

Gebruikersavatar CycloJ 27 nov 2013 10:56

Zeeuw54 schreef:Vanavond is de topsportbox die ik gewonnen had bij mij afgeleverd, overigens keurig volgens afspraak. Enkel jammer dat de inhoud maar voor 1 persoon is, mijn vrouw moet dus op een houtje bijten, ondanks dat ik aangegeven had dat ons gezin uit 2 personen bestond.
Wel even een telefoontje naar de klantenservice gedaan en als het goed is word ik er morgen over terug gebeld.
De doos uitgepakt en via het aanrecht de spullen opgeruimd, gedeelte in de koelkast en het andere in de voorraadkast. Morgen dus koken voor mij en mijn vrouw maar uit eten sturen :oops: :lol: :oops: :lol:

Afbeelding

De inhoud van de doos.
Gefeliciteerd, een gezond weekje!

Plaats reactie