Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Zannata

elninjo
Forum-lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 jul 2009 16:02

elninjo 25 sep 2010 17:22

Iemand ervaring met Zannata Fietsen?
Meerbepaald het Z82 frame spreekt me wel aan,ook al omdat het best gunstig geprijsd is.
Nb

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15825
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 25 sep 2010 19:11

elninjo schreef:Iemand ervaring met Zannata Fietsen?
Meerbepaald het Z82 frame spreekt me wel aan,ook al omdat het best gunstig geprijsd is.


Waarom stel je zo'n vraag hier als je je fiets verkoopt omdat je te weinig tijd hebt om te fietsen?
=> http://forum.fiets.nl/topic.asp?COMMAND ... 210#599046

Ik stel voor dat de Mods je verkoopadvertentie schrappen.
I know myself like no one else
Nothing to defend

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 25 sep 2010 21:49

Lcsmt schreef:
elninjo schreef:Iemand ervaring met Zannata Fietsen?
Meerbepaald het Z82 frame spreekt me wel aan,ook al omdat het best gunstig geprijsd is.


Waarom stel je zo'n vraag hier als je je fiets verkoopt omdat je te weinig tijd hebt om te fietsen?
=> http://forum.fiets.nl/topic.asp?COMMAND ... 210#599046

Ik stel voor dat de Mods je verkoopadvertentie schrappen.


+1
En net 2 fietsen gekocht bij Vos ja ja. Kijk even naar het aantal onzinnige postingen vandaag van deze persoon.

elninjo
Forum-lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 jul 2009 16:02

elninjo 25 sep 2010 23:17

Het is niet omdat ik info vraag over een bepaald frame of een fiets dat die ook voor mij bedoeld is he!
Ik heb 2 zonen waarvan 1 reeds actief wielrenner is,en de jongste(13j) begint er nu ook mee,vandaar mijn vraag omtrent de Zannata.
En de 2 fietsen die ik bij vos kocht zijn cyclocross fietsen,nu goed??

Ik geef wel toe dat ik een aantal(soms onzinnige) posts geplaatst heb om aan 25 te komen,zodat ik de advertentie kon plaatsen.

Wat mij enorm stoort is de manier van aanpakken van sommige mensen,ze weten niet waarover het precies gaat maar je word meteen veroordeeld,gaande van het oproepen tot verwijderen van de advertentie tot zelfs suggereren dat de fiets die te koop staat gescheurd is(geweest).

Komaan zeg,waar zijn we mee bezig,ik stel vast dat het je hier niet altijd gegund is om een dure racefiets te bezitten,laat staan dat je hem wil verkopen......tja er zal dan wel iets mee mis zijn zeker.....

Misschien dat er in Nederland meer gesjoemeld word,ik weet het niet hé,maar in Vlaanderen zijn er in elk geval nog eerlijke mensen die geen kat in een zak verkopen aan anderen........en daar reken ik mezelf bij!

Ik heb de advertentie ondertussen verwijderd,op deze manier hoeft het voor mij niet,ik heb geen zin om mij nog meer te laten bekakken door een stelletje leeghoofden dat meteen in je nek springt als "zij" vinden dat er precies iets niet koosjer is.

Hierbij een welgemeend tot ziens.....


(iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is)
Nb

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15825
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 26 sep 2010 00:08

Beste,

Een Bianchi 928 SL is een fantastische fiets, van jaloezie is van mijn kant zeker geen sprake. Enekel de manier waarop je hier het forum vervuilde de laatste tijd is niet erg zuiver. En ik weet het er zijn er nog.


Als iedereen die 25 posts wil halen om een advertentie te plaatsen zo lang zijn onderschrift verandert in:
"ik probeer 25 posts te halen zodat ik een advertentie kan plaatsen."

Dan is het voor iedereen duidelijk.

No hard feelings en misschien tot later.
I know myself like no one else
Nothing to defend

elninjo
Forum-lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 jul 2009 16:02

elninjo 26 sep 2010 18:19

Beste lcsmt,

Misschien was mijn reaktie ook wel wat overdreven,maar ja,ik wou hier gewoon een fiets te koop zetten die in perfete staat is,zonder gebreken.

Als je dan meteen word versleten voor leugenaar en sjoemelaar door sommigen(jij niet trouwens), dan schrik je wel even.

Die (soms onzinnige) posts om aan 25 stuks te geraken was inderdaad geen goed idee,alleen,die zogezegde "vervuiling de laatste tijd" waar je over sprak vind ik wel overdreven,gisteren heb ik gezondigd,maar voor de rest hou ik het heus wel netjes hoor.

Nu ja,laten we deze discussie sluiten,van mijn kant zeker ook geen "hard feelings".
Tot een eventuele volgende keer dan maar?
Mvg
Nb

bluv107
Forum-lid
Berichten: 1785
Lid geworden op: 13 aug 2008 15:33
Locatie: Nieuw Oosteinde

bluv107 27 sep 2010 00:34

Ik vond overigens de post betreffende mijn Gios verre van onzinnig!:D
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton

swoosh
Forum-lid
Berichten: 868
Lid geworden op: 31 mei 2010 23:55

swoosh 27 sep 2010 01:07

elninjo schreef:
Die (soms onzinnige) posts om aan 25 stuks te geraken was inderdaad geen goed idee,alleen,die zogezegde "vervuiling de laatste tijd" waar je over sprak vind ik wel overdreven,gisteren heb ik gezondigd,maar voor de rest hou ik het heus wel netjes hoor.


Tis alleen zo dat elke week er wel één of meerdere individuen als jij langs komen die hun uiterste best doen om aan die 25 posts te geraken en wij met z'n allen die veelal onzinnige posts mogen aanschouwen. Vandaar de irritatie . . .
Afbeelding

Gebruikersavatar
bluebird
Forum-lid
Berichten: 652
Lid geworden op: 19 jul 2005 19:27
Locatie: huis in het bos

Gebruikersavatar bluebird 27 sep 2010 01:23

....bovendien voegen forummers die hier alleen langskomen om hun fiets te verkopen weinig toe.
Het verkoopdeel is gewoon bedoeld voor forummers onderling. Ik snap overigens niet waarom iemand eerst 25 posts gaat scoren en een verkooptopic opent, terwijl er veel makkelijkere manieren zijn om je spullen kwijt te raken.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

perik
Forum-lid
Berichten: 2998
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 27 sep 2010 01:42

Je moet gewoon hetzelfde doen als Swoosh. 25 Keer verwijzen naar de zoekfunctie en/of doorzeuren over zinloze posts en je bent er ook. Hoef je nog niet eens iets inhoudelijks toe te voegen. Dat mag blijkbaar wél gewoon.

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 27 sep 2010 01:55

elninjo schreef:Iemand ervaring met Zannata Fietsen?


Ja, JeanMarie Pfaff


(flauw, ik weet het)
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

swoosh
Forum-lid
Berichten: 868
Lid geworden op: 31 mei 2010 23:55

swoosh 27 sep 2010 13:53

perik schreef:Je moet gewoon hetzelfde doen als Swoosh. 25 Keer verwijzen naar de zoekfunctie en/of doorzeuren over zinloze posts en je bent er ook. Hoef je nog niet eens iets inhoudelijks toe te voegen. Dat mag blijkbaar wél gewoon.


Wat voeg je nu feitelijk zelf toe hier met je persoonlijke aanval?

Als ik mensen wijs op de zoekfunctie is dat omdat ze verzuimen er gebruik van te maken. Bovendien ben ik dan vaak behulpzaam met links naar een zoekopdracht of andere informatie die die mensen verder helpt ipv van zomaar zinloos wat te schrijven. Ook de andere dingen die ik schrijf vallen niet onder de noemer zinloos.

Verder zijn er hier voor mij genoeg anderen die al vermeldden dat de TS niet goed bezig was maar nee jij moet Swoosh aanvallen. Ik denk dat ik, maar ook die anderen wel degelijk inhoudelijk bezig zijn. Dit forum is gewoon te weinig gestroomlijnd en dat heeft meerdere oorzaken en is op dit moment niet eenvoudig op te lossen. Wel kunnen we met z'n allen streven naar een forum wat zo functioneel en gezellig mogelijk is. Jouw post perik voldoet helaas niet. . . je verhaal is op de man gericht en bovendien onwaar. Beetje jammer.
Afbeelding

Plaats reactie