Graag zou ik jullie ervaring over de EMX-525 willen weten. ( ben stiekem verliefd op deze fiets
Ps : niet mijn eerste post maar mijn vorige account werkt niet meer , en mailen met fiets werkt helaas niet !!
Bvd
Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Dat heb ik gelezen ja , ben lid van het blad , maar had graag van wat meer mensen gehoord ( die ervaring hebben met de fiets ) hoe de fiets bevalt ?JPAR schreef:Ik heb geen ervaring met deze fiets, maar in Fiets 07 van juli staat een test met deze fiets. Misschien kun je daar iets mee?
Probeer ergens proef te rijden,want iedereen heeft een andere beleving hoe een fiets aanvoeld.nick2013 schreef:Dat heb ik gelezen ja , ben lid van het blad , maar had graag van wat meer mensen gehoord ( die ervaring hebben met de fiets ) hoe de fiets bevalt ?JPAR schreef:Ik heb geen ervaring met deze fiets, maar in Fiets 07 van juli staat een test met deze fiets. Misschien kun je daar iets mee?
Zowel + als - punten