Alles over vakanties op én met de fiets

RVV 2011

hansdarmstrong
Forum-lid
Berichten: 410
Lid geworden op: 20 feb 2007 14:50

hansdarmstrong 23 okt 2010 21:40

Ik vind de rvv zo'n beetje als in Brugge de klassieke bootjestocht doen of in het louvre naar de mona Lisa gaan gluren: Het is er druk, het is niet optimaal en er zo veel leukers te zien voor veel minder drukte/tijd/geld. Maar je moet het een keer gedaan hebben, want eigenlijk is het dat wel waard.

Er zij alternatieve toertochten zat: de van petegem classic, de grinta, de reuzen van vlaanderen, de E3,... Allemaal goede organisatie, allemaal het toertocht-gevoel, allemaal de streek,... Maar nooit de overderevn drukte.

Elk het zijne, maar ik ga niet meer naar de rvv.

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 24 okt 2010 19:27

Precies, je moet het zeker een keer meemaken want de sfeer is uniek. Daarna, kun je bij een oneindig aantal andere tochten terecht waar je eigenlijk veel meer waar voor je geld krijgt.

Als je de ronde wel gaat doen moet je vooral voor de sfeer gaan. Als je geluk hebt dan fiets je overal door maar hou er maar rekening mee dat je één of twee keer van de fiets moet vanwege de drukte en dat je ook in het vlakke gedeelte wat ongemak kunt hebben. Dat is nu eenmaal zo.

eelcoz

eelcoz 24 okt 2010 23:06

[quote="roar"]ik denk dat ik hier maar eens voor ga trainen: http://www.rvv.be/nl/crvv/activiteiten/ ... nflandrien . Stukken rustiger in elk geval.[/quote]

Ik zit hier ook aan te denken, en dan in combinatie met de E3-Prijs (133 km) eind maart. De verhalen over de RVV hier hebben me doen besluiten om 'm niet te gaan rijden. De kortere afstand is misschien wel goed te doen qua drukte, maar gevoelsmatig kan ik dan net zo goed een andere kortere tocht in Vlaanderen rijden.

Ik heb trouwens nog geen fietservaring in Vlaanderen, dus moet binnenkort maar eens een zaterdag (of een weekendje) die kant op.:D

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 25 okt 2010 00:20

[quote="eelcoz"]
Ik heb trouwens nog geen fietservaring in Vlaanderen, dus moet binnenkort maar eens een zaterdag (of een weekendje) die kant op.:D
[/quote]

Wil je nog deze periode gaan? Lijkt mij erg nat en modderig, net als in het voorjaar.

eelcoz

eelcoz 25 okt 2010 00:29

[quote="Walter G"][quote="eelcoz"]
Ik heb trouwens nog geen fietservaring in Vlaanderen, dus moet binnenkort maar eens een zaterdag (of een weekendje) die kant op.:D
[/quote]

Wil je nog deze periode gaan? Lijkt mij erg nat en modderig, net als in het voorjaar.

[/quote]

Ergens tussen nu en begin maart. Er komen vast nog wel droge weekenden, althans daar ga ik vanuit.

Trouwens, jij bent toch een PR-liefhebber? Dan heb je vast geen moeite met nat en modderig?;)

pinag
Forum-lid
Berichten: 248
Lid geworden op: 03 jul 2009 00:35

pinag 26 okt 2010 15:00

zo, dat EIND oktober nemen ze wel erg letterlijk daar in Vlaanderen :)
Ik hou van Triple.

eelcoz

eelcoz 30 okt 2010 00:09

Ik heb me net maar eens even ingeschreven voor de E3 Prijs en de Gouden Flandrien, dan heb ik in ieder geval een goede stok achter de deur deze winter.:D

Overigens moest ik de astronomische bedragen van 7 en 9 euro betalen.;)

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 31 okt 2010 21:46

Als je nog wat wilt trainen op de Drentse keien voor die tijd, dan hoor ik het wel...

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 31 okt 2010 21:54

[quote="Walter G"]Als je nog wat wilt trainen op de Drentse keien voor die tijd, dan hoor ik het wel...[/quote]

Heb je ook wat Garmin route's met zoveel mogelijk kasseistroken erin?
Moet mss tzt nog wat oefenen voor een eventuele P-R cyclo.

pinag
Forum-lid
Berichten: 248
Lid geworden op: 03 jul 2009 00:35

pinag 01 nov 2010 14:52

Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar!

zojuist ingeschreven; hopen dat het in 2011 wat droger is dan in 2010 :)
Ik hou van Triple.

roeieber
Forum-lid
Berichten: 916
Lid geworden op: 12 aug 2005 01:51

roeieber 13 nov 2010 20:52

[quote="gaisdergerman"]

Vind een toertocht altijd leuker dan dat ik in mijn eentje op pad ga. Vorig jaar jaar moest iedereen op het fietspad rijden. Het jaar daarvoor kon je gewoon op de wegen rijden. Op die manier is het erg leuk en schiet het ook een beetje op. Als het weer file rijden op het fietspad word dan ga ik voor de 140 km.

[/quote]

Je was met de fiets en moest op het fietspad rijden? Moet niet gekker worden.....
I Am SpeCiAliZed

johanandijk
Forum-lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 10 mar 2009 20:04
Locatie: Andijk

johanandijk 18 nov 2010 18:42

ik sta ook ingeschreven, we gaan met een behoorlijke club west-Friezen
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie