Het kan ook aan de kabel liggen.
Zoek eens een ander toestel waarbij je kan testen of de kabel nog data kan overdragen.
Walter
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Begin hier ook last van te krijgen (sinds een maand of 2 gok ik). Eerder nooit problemen gehad sinds ik CleanEject gebruik.indobesar schreef: ↑22 okt 2018 11:07Gisteren viel mijn 810 ook uit tijdens een rit. Opnieuw gestart en aangezet om vervolg te registreren. Eerste deel is verloren. Tweede deel is geregistreerd.eddemans schreef: ↑12 sep 2018 07:37 Over dat spontaan uitvallen van de 810... dit is een veel voorkomend probleem en de oplossing is niet om "safe" te "ejecten". Ik heb hier anderhalf jaar mee gekloot, andere maps (openfietsmap, velomap...), maar uiteindelijk heeft onderstaande post mij tot nu toe definitief geholpen. Het is een beschrijving van een handmatige factory reset, echt heel grondig.
https://forums.garmin.com/forum/into-sp ... ost1362730
Echter het volgende probleem, de Garmin wordt niet meer herkent door een computer (Mac OS / Windows). Diverse procedures (factory reset, hard reset) maar geen succes.
Hier nog ideeën? Neig ernaar om het ding weg te fl*kker*n....![]()
Welke versie van firmware heb je dan?
Heb je het kunnen uitzoeken?ypuh schreef: ↑13 nov 2018 08:59 Firmware weet ik zo niet, maar in ieder geval de laatste.
Het is de Garmin folder van de interne opslag die gelocked is, daar worden mijn Activities opgeslagen en de maps staan op de SD.
Ben over het algemeen vrij handig met die dingen en ga het van de week wel even uitzoeken.
Zie die vraag nu maar.